Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

reeel budget kleding/schoenen

+20
-Ieniemienie-
Bruintje Beer
Jazzlyn
Twellie
Filoria
Annie24
Fearie
Pussycat
Parel
Sophiee
Annemie
SarahKey
maiadebij
Thunder
Makamba
Pien
Flower_L
Liadan
Darius
mauwmauw
24 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

reeel budget kleding/schoenen Empty reeel budget kleding/schoenen

Bericht  mauwmauw do 19 jul 2012 - 1:41

Ik zit er aan te denken om een budget voor mezelf af te spreken voor kleding voor V.Elke maand een bedrag weg leggen,en daar de kleding en schoenen van kopen.V zit nu in een leeftijd dat hij niet elke maand nieuwe kleding nodig heeft.

Ik zat zelf te denken aan een bedrag van 25 euro per maand.wat er die maand overblijft sparen we dan op voor grotere uitgaven,als een winterjas of schoenen.Denken jullie dat 25 euro te veel of te weinig is.Ik koop trouwens niet vaak merk kleding(niet meer tenminste)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

reeel budget kleding/schoenen Empty Re: reeel budget kleding/schoenen

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 1:45

oei, dat zou ik denk ik niet redden hoor. Beetje fatsoenlijk broekje zit je al richting de 10 euro, zeker als je wilt dat het wat langer mee gaat. Dat zou betekenen dat je net een broekje en twee shirtjes kunt kopen met een beetje geluk. Misschien zou je het redden voor de gewone kleertjes, maar schoenen en een winterjas zou mij niet lukken.
en als je de kinderbijslag apart legt dan, dan heb je bijna 200 euro per kwartaal, dus zo'n 65 euro per maand. Ik denk dat dit realistischer is.

Gast
Gast

Bericht  Darius do 19 jul 2012 - 1:45

Ik denk dat dit wel redelijk reeel is, maar het wordt dan wel shoppen bij hema of HM.

Ik heb nu een paar keer een seizoensgarderobe gekocht voor L bij de Hennes, en was dan vaak 80 euro kwijt. Jas zat erbij, schoenen niet.

Ik heb nu net een jas van 75 euro gekocht voor L, maar ik verwacht dat hij hier volgend jaar zomer mee kan en dan nog twee zomers voor P.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Darius do 19 jul 2012 - 1:47

Rejoy. schreef:oei, dat zou ik denk ik niet redden hoor. Beetje fatsoenlijk broekje zit je al richting de 10 euro, zeker als je wilt dat het wat langer mee gaat. Dat zou betekenen dat je net een broekje en twee shirtjes kunt kopen met een beetje geluk. Misschien zou je het redden voor de gewone kleertjes, maar schoenen en een winterjas zou mij niet lukken.
en als je de kinderbijslag apart legt dan, dan heb je bijna 200 euro per kwartaal, dus zo'n 65 euro per maand. Ik denk dat dit realistischer is.

Ja klopt, voor een spijkerbroek voor L betaal ik al wel 20 euro minstens, maar hij doet hier echt wel een jaar of misschien langer mee.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 1:48

Darius schreef:Ik denk dat dit wel redelijk reeel is, maar het wordt dan wel shoppen bij hema of HM.

Ik heb nu een paar keer een seizoensgarderobe gekocht voor L bij de Hennes, en was dan vaak 80 euro kwijt. Jas zat erbij, schoenen niet.

Ik heb nu net een jas van 75 euro gekocht voor L, maar ik verwacht dat hij hier volgend jaar zomer mee kan en dan nog twee zomers voor P.

hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan, een seizoensgarderobe incl. jas voor 80 euro? Zelfs in de opruiming krijg ik dat niet voor elkaar hoor. Of ik moet elke dag wassen, om zo te zorgen dat er altijd wat in de kast ligt.

Gast
Gast

Bericht  Liadan do 19 jul 2012 - 1:48

Ik denk dat het wel moet lukken met 25 euro. Voor Yara zou het me zeker lukken, voor Kian ook wel maar hij groeit sneller en voor hem ik dus wel sneller weer nieuwe kleren nodig.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 1:49

Nu in de uitverkoop kan je voor dat bedrag leuk shoppen. Had bij Wibra shirtjes en broekjes in de sale, shirts 2 euro per stuk en broekjes 4 euro.
En vind persoonlijk dat die shirts mooier blijven als die van H&M met vaak wassen.

Koop ook regelmatig dingen met 70% korting via www.ikenmijnkind.nl, hebben ze vaak ook leuke jeans voor nog geen 10,00 van bijv Name it.

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw do 19 jul 2012 - 1:54

ik kocht altijd wel redelijk vaak noppies,name it en lief.Maar dat wil ik niet meer,is mooie kleding,maar hij is er zo uit.Dus nu koop ik vaak bij H&m,hema en wibra.Ik koop ook niet elke maand iets voor hem.dus wat ik over hou spaar ik dan voor de volgende maand zeg maar.
65 euro vind ik wel veel hoor per maand.Wassen doe ik toch wel elke dag minimaal 1 wasmachine.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 1:57

mauwmauw schreef:ik kocht altijd wel redelijk vaak noppies,name it en lief.Maar dat wil ik niet meer,is mooie kleding,maar hij is er zo uit.Dus nu koop ik vaak bij H&m,hema en wibra.Ik koop ook niet elke maand iets voor hem.dus wat ik over hou spaar ik dan voor de volgende maand zeg maar.
65 euro vind ik wel veel hoor per maand.Wassen doe ik toch wel elke dag minimaal 1 wasmachine.

kijk, dat zal het dan wel zijn, ik heb per week één donkere was (met dus bijna alle broekjes), één witte was (met dus bijna alle rompers) en één keer per twee weken een rode/roze was (met dus bijna alle shirtjes).
Als je minder was, moet je wel meer in de kast hebben, omdat je anders iedere keer mis grijpt.

Ik koop nu juist de wat betere merken (wel vooral in de sale), omdat ze er een stuk langer mee doet en ik toch echt wel vind dat deze kleren langer mooi blijven.

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw do 19 jul 2012 - 1:59

hoe krijg je het voor elkaar om zo weinig te wassen?hier loopt de wasmand regelmatig over.Heb wel een machine van maar 5kg.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 2:02

Ik was ook praktisch iedere dag. Kleertjes rompers, pyjama's vliegen er doorheen, dan mijn eigen kleding en uniformen nog en heb ook nog een man rondlopen...

Snap niet hoe jij dat doet Rejoy, of is jouw kindje gewoon heel schoon? Laughing

Gast
Gast

Bericht  Liadan do 19 jul 2012 - 2:03

Ik heb ook minstens 7 wassen in de week, maar ik denk dat als het nodig zou zijn dat ik wel minder vaak zou kunnen wassen. Bijv. door handdoeken vaker dan 1 keer te gebruiken.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 2:04

mauwmauw schreef:hoe krijg je het voor elkaar om zo weinig te wassen?hier loopt de wasmand regelmatig over.Heb wel een machine van maar 5kg.

ik heb vooral kleren van Y.inthe en mij, aangezien mijn man altijd werkkleren aanheeft en soms wel een week met een set kleren doet (voor die paar uurtjes dat hij 't 's avonds na het douchen aan heeft, ga ik niet wassen hoor). Witte was is vooral handdoeken, rompers en wat shirts, rode/roze was zijn vnl. shirtjes van Y.inthe en dat vult geen hele trommel.
Daarnaast heb ik dan wel beddengoed, maar daar draai ik een aparte was voor.

Oh, en mijn kind krijgt niet bij ieder vlekje een nieuwe set kleren aan hoor, dan blijf ik bezig Razz

Laatst aangepast door Rejoy. op do 19 jul 2012 - 2:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw do 19 jul 2012 - 2:04

Stofzuiger schreef:Ik was ook praktisch iedere dag. Kleertjes rompers, pyjama's vliegen er doorheen, dan mijn eigen kleding en uniformen nog en heb ook nog een man rondlopen...

Snap niet hoe jij dat doet Rejoy, of is jouw kindje gewoon heel schoon? Laughing
Ik denk dat mijn oudeste(vriend)meer was produceert dan mijn jongste(kind)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L do 19 jul 2012 - 2:09

Ik was l's kleding apart en dat komt incl beddegoed neer op 1x per week.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Pien do 19 jul 2012 - 2:14

Wij wilden in eerste instantie ook een budget aanhouden maar ik vind dat erg onhandig. Ik koop nu eigenlijk gewoon wanneer ze wat nodig heeft of als ik iets leuks zie! Al met al kan dat de ene maand 100 euro zijn en de andere maand maar 10. Koop nu wel liever betere kwaliteit want ik merk dat met name Zeeman en Wibra toch wel minder lang mee gaan.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Makamba do 19 jul 2012 - 2:14

Rejoy. schreef:oei, dat zou ik denk ik niet redden hoor. Beetje fatsoenlijk broekje zit je al richting de 10 euro, zeker als je wilt dat het wat langer mee gaat. Dat zou betekenen dat je net een broekje en twee shirtjes kunt kopen met een beetje geluk. Misschien zou je het redden voor de gewone kleertjes, maar schoenen en een winterjas zou mij niet lukken.

+1

Alleen al voor schoenen (zomer) ben ik hier al rond de €70,- kwijt en in de winter tusen de €100,- en €140,- Persoonlijk zou ik dus ook gaan voor €65,-
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Thunder do 19 jul 2012 - 2:20

Ik was 2x per week en dan zo'n 3 wassen. Qua kleding heb ik geen budget, ik koop wanneer ik wat nodig heb.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  maiadebij do 19 jul 2012 - 2:25

ohnee dat red ik ook zeker niet! J heeft tot nu toe echt elke 3/4 maanden nieuwe schoenen nodig, die kosten zo € 75,- dus dan zou mijn budget er al aan zijn! Daarnaast koop ik niet alleen als het nodig is, maar vooral als ik iets leuks zie Wink . En nu met al die sale wordt ik vreselijk hebberig!

Ik koop overigens het liefst merk, maar als ik iets leuks bij Zeeman zie koop ik het ook. 2e hands koop ik ook regelmatig. Dus net wat er op mijn pad komt!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SarahKey do 19 jul 2012 - 3:32

Hier werkt een budget niet, vooral omdat hij nu nog niet zo lang met 1 maat doet. Naja doet hij wel, maar ben alvast wat vooruit aan het kopen voor de winter. Heb nu maat 68, 74 en half maat 80 compleet. Schoenen nog niet nodig, winterjas in de uitverkoop gekocht en 2 tweedehands.

Ik zou in jou geval 25 per maand doen en schoenen en een winterjas apart.

Hier wassen we trouwens twee keer op woensdag (witte en donkere) en 3 keer op zaterdag (twee donkere en 1 witte)
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Liadan do 19 jul 2012 - 3:42

Maar ze zegt dat die 25 euro niet voor schoenen en jassen is, als dat er ook nog bij moest zou ik het ook niet redden met dat geld.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie do 19 jul 2012 - 3:43

Ik vind 25 euro wel reeel,daar kom ik niet eens aan en idd wat je overhoud kun je voor de volgende maand gebruiken als je dan meer nodig hebt.
Ik was1 dag per week,1 donkere en 1 witte was.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Sophiee do 19 jul 2012 - 3:49

Ik ben benieuwd hoe het hier gaat als onze dochter naar een andere maat gaat. Ik denk dat ik uiteindelijk wel een budget zou willen. Ik was hier trouwens om de dag. Beddengoed eens per week apart.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Parel do 19 jul 2012 - 3:55

SarahKey schreef:Hier werkt een budget niet, vooral omdat hij nu nog niet zo lang met 1 maat doet. Naja doet hij wel, maar ben alvast wat vooruit aan het kopen voor de winter. Heb nu maat 68, 74 en half maat 80 compleet. Schoenen nog niet nodig, winterjas in de uitverkoop gekocht en 2 tweedehands.

Ik zou in jou geval 25 per maand doen en schoenen en een winterjas apart.

Hier wassen we trouwens twee keer op woensdag (witte en donkere) en 3 keer op zaterdag (twee donkere en 1 witte)

:shock: (sorry vind het poppetje zo leuk haha)
Maar 3 winterjassen? Das best fanatiek!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 3:56

mauwmauw schreef:

Ik zat zelf te denken aan een bedrag van 25 euro per maand.wat er die maand overblijft sparen we dan op voor grotere uitgaven,als een winterjas of schoenen.Denken jullie dat 25 euro te veel of te weinig is.Ik koop trouwens niet vaak merk kleding(niet meer tenminste)

hier staat toch dat ze ervan uit gaat dat ze iedere maand wat over gaat houden van die 25 euro en daar de schoenen en de jas van gaat betalen?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: