voor een kindje 2012
+21
Razz
Jasmine
ShallY
Weegschaal
Snoes
boekenwurm83
Parel
Stokstaartje
SleepingBeauty
Susanne84
slaatje
Amber-
sabje
nillis
Annie24
Linnie1985
Aardbei
mzcharlotte
love
Filoria
Joli86
25 plaatsers
Pagina 8 van 13
Pagina 8 van 13 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13
Re: voor een kindje 2012
Parel schreef:Joli, om even nog antwoord te geven op je vraag, het eitje blijft geloof ik 24-36 uur in leven, dus gemeenschap heeft dan zeker nog wel zin.
Dankjewel voor je antwoord.. Hebben gisteravond een hele fijne avond gehad dus hopelijk komt het goed..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Succes Boekenwurm!
Hier nog niks. Ik zit alweer op 15 dagen na mijn eisprong, ik denk dat het toch weer 32 dagen wordt. Zwangerschapstest gaf vannochtend iig negatief aan.
Ook heb ik mijn bruidsjurk voor juni gevonden, deze is het geworden:
Hij moet alleen nog op maat gemaakt worden en als hij klaar is moet ik hem nog een keer komen passen .
Ow ja, nog een vraagje over clomid.
Aangezien mijn rechter eileider misschien dicht zit kan ik dan bij mijn gynaecoloog clomid vragen, aangezien ik waarschijnlijk door die eileider wat lastiger te bevruchten ben. Of wordt dat echt alleen gegeven als je geen eisprong hebt?
Hier nog niks. Ik zit alweer op 15 dagen na mijn eisprong, ik denk dat het toch weer 32 dagen wordt. Zwangerschapstest gaf vannochtend iig negatief aan.
Ook heb ik mijn bruidsjurk voor juni gevonden, deze is het geworden:
Hij moet alleen nog op maat gemaakt worden en als hij klaar is moet ik hem nog een keer komen passen .
Ow ja, nog een vraagje over clomid.
Aangezien mijn rechter eileider misschien dicht zit kan ik dan bij mijn gynaecoloog clomid vragen, aangezien ik waarschijnlijk door die eileider wat lastiger te bevruchten ben. Of wordt dat echt alleen gegeven als je geen eisprong hebt?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Heel veel succes vandaag boekenwurm!
En mooi hoor Linnie. Op je vraag kan ik geen antwoord geven.
En mooi hoor Linnie. Op je vraag kan ik geen antwoord geven.
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Boekenwurm, heel veel succes!!
Linnie, mooie jurk!! Juni komt ook al dichtbij! Houden jullie de bruiloft klein? Verder alles rond?
Linnie, mooie jurk!! Juni komt ook al dichtbij! Houden jullie de bruiloft klein? Verder alles rond?
Joli86- Prater
Mooie jurk Linnie!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Thnx meiden!
Helemaal niemand die het weet over clomid? Zie mijn vraag iets verder naar boven.
Helemaal niemand die het weet over clomid? Zie mijn vraag iets verder naar boven.
Linnie1985- Kletskop
Ik heb eigenlijk geen idee linnie,wbt de clomid. Gewoon aan de gyn vragen. Dat is helemaal geen gekke vraag hoor.
ShallY- Prater
Boekenwurm, hoe is het gegaan?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
@boekenwurm
Ben ook heel benieuwd hoe het gegaan is, vanmiddag nog aan je gedacht!
@linnie,
Ik kan je vraag ook niet beantwoorden, goede vraag voor aan je gyn!
Ben ook heel benieuwd hoe het gegaan is, vanmiddag nog aan je gedacht!
@linnie,
Ik kan je vraag ook niet beantwoorden, goede vraag voor aan je gyn!
Joli86- Prater
Hallo meiden!
Gister is alles goed gegaan. M'n eileiders waren mooi doorgankelijk en ze hebben aan beide eierstokken 12 gaatjes gebrand, behoorlijk veel dus. De operatie zelf is me erg meegevallen. Ik was erg rustig voor de tijd en heb lekker geslapen door de narcose. Toen ik wakke werd was ik niet misselijk en viel de pijn erg mee dankzij de morfine. 1,5 uur later mocht ik lekker terug naar m'n eigen kamer dus ik heb daar nog even doorgedommeld aangezien ik nog erg moe was. Uiteindelijk kwam de arts om half 4 om te zeggen dat alles dus goed was gegaan. Ook vertelde hij dat ik nu 3 maanden moet afwachten en niets doen omdat de operatie zo lang nodig heeft om z'n werk te doen. Behoorlijk lang dus pfff. Maar tis niet anders. Als m'n cyclus na die drie maanden niet op gang is gekomen, dan gaan we weer nadenken over hormonen. Om 4 uur werd gezegd dat ik naar huis mocht maar toen ik dus eindeljk m'n bed uit mocht ging ik bijna onderuit, zo duizelig. Een uur later zat ik met behulp van rolstoel en vriend eindelijk in de auto en om half 6 was ik lekker weer thuis en ben ik m'n bed ingekropen. 's Avonds nog even eruit geweest en weer op tijd naar bed, want mennn wat was ik moe en ook nog steeds wat licht in m'n hoofd. Ik mag de hele dag door aspirine nemen om de pijn voor te zijn.
Vannacht niet zo goed geslapen en net m'n bed uitgekropen. De pijn valt op dit moment wel wat tegen. De wonden doen flink pijn en ook m'n buik binnenin laat nu duidelijk merken dat er gister in gerommeld is. Ook ben ik wat misselijk en moest ik net al overgeven, maar dat zal er allemaal wel bijhoren.
Lekker rustig aan doen vandaag en m'n vriend is lekker thuis om voor me te zorgen. En dan voel ik me over een paar dagen vast stukken beter.
En verder duimen dat m'n cycylus maar snel uit zichzelf op gang komt en dat ik die drie maanden niet hoef te wachten en dat ik in ieder geval niet meer aan de hormonen hoef!
Linnie, ik denk niet dat artsen clomid voorschrijven voor iemand die 1 eileider dicht heeft zitten. Bij mijn weten is clomid daar niet voor bedoeld. Het is echt voor mensen die geen of een onregelmatige eisprong hebben. Het helpt ook niet om makkelijker zwanger te worden als je gewoon een eisprong hebt volgens mij. Maar je kunt natuurlijk altijd navraag doen!
Gister is alles goed gegaan. M'n eileiders waren mooi doorgankelijk en ze hebben aan beide eierstokken 12 gaatjes gebrand, behoorlijk veel dus. De operatie zelf is me erg meegevallen. Ik was erg rustig voor de tijd en heb lekker geslapen door de narcose. Toen ik wakke werd was ik niet misselijk en viel de pijn erg mee dankzij de morfine. 1,5 uur later mocht ik lekker terug naar m'n eigen kamer dus ik heb daar nog even doorgedommeld aangezien ik nog erg moe was. Uiteindelijk kwam de arts om half 4 om te zeggen dat alles dus goed was gegaan. Ook vertelde hij dat ik nu 3 maanden moet afwachten en niets doen omdat de operatie zo lang nodig heeft om z'n werk te doen. Behoorlijk lang dus pfff. Maar tis niet anders. Als m'n cyclus na die drie maanden niet op gang is gekomen, dan gaan we weer nadenken over hormonen. Om 4 uur werd gezegd dat ik naar huis mocht maar toen ik dus eindeljk m'n bed uit mocht ging ik bijna onderuit, zo duizelig. Een uur later zat ik met behulp van rolstoel en vriend eindelijk in de auto en om half 6 was ik lekker weer thuis en ben ik m'n bed ingekropen. 's Avonds nog even eruit geweest en weer op tijd naar bed, want mennn wat was ik moe en ook nog steeds wat licht in m'n hoofd. Ik mag de hele dag door aspirine nemen om de pijn voor te zijn.
Vannacht niet zo goed geslapen en net m'n bed uitgekropen. De pijn valt op dit moment wel wat tegen. De wonden doen flink pijn en ook m'n buik binnenin laat nu duidelijk merken dat er gister in gerommeld is. Ook ben ik wat misselijk en moest ik net al overgeven, maar dat zal er allemaal wel bijhoren.
Lekker rustig aan doen vandaag en m'n vriend is lekker thuis om voor me te zorgen. En dan voel ik me over een paar dagen vast stukken beter.
En verder duimen dat m'n cycylus maar snel uit zichzelf op gang komt en dat ik die drie maanden niet hoef te wachten en dat ik in ieder geval niet meer aan de hormonen hoef!
Linnie, ik denk niet dat artsen clomid voorschrijven voor iemand die 1 eileider dicht heeft zitten. Bij mijn weten is clomid daar niet voor bedoeld. Het is echt voor mensen die geen of een onregelmatige eisprong hebben. Het helpt ook niet om makkelijker zwanger te worden als je gewoon een eisprong hebt volgens mij. Maar je kunt natuurlijk altijd navraag doen!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@boekenwurm: wat fijn dat de operatie is meegevallen en dat het er goed uit zag! Hopelijk komt snel jr cyclus op gang. Stel dat dat gebeurt en je raakt zwanger, mag dat wel ivm herstel vam de operatie?
ShallY- Prater
Boekenwurm: Fijn dat he operatie goed is gegaan, hoop dat hij snel effect heeft en dat er maar snel een eitje mag springen!
Linnie: Wat boekenwurm zegt klinkt wel logisch eigenlijk, clomid is om je eisprong op te wekken en niet om je vruchtbaarder te maken, je wordt er zelfs minder vruchtbaar door doordat je eitjes van mindere kwaliteit zijn en je baarmoederslijmvlies anders reageert ofzo. Denk dan ook niet dat ze Clomid voor gaan schrijven als je dus wel een eisprong gewoon hebt. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.
Linnie: Wat boekenwurm zegt klinkt wel logisch eigenlijk, clomid is om je eisprong op te wekken en niet om je vruchtbaarder te maken, je wordt er zelfs minder vruchtbaar door doordat je eitjes van mindere kwaliteit zijn en je baarmoederslijmvlies anders reageert ofzo. Denk dan ook niet dat ze Clomid voor gaan schrijven als je dus wel een eisprong gewoon hebt. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Komt omdat mijn gynaecoloog het een poosje terug vroeg of ik al medicijnen slikte. Darom vroeg ik het me of en dacht dat hij misschien clomid bwdoelde. Thnx voor de antwoorden!
Helaas ongesteld geworden en net als vorige maand 32 dagen cyclus. Dus even mijn ticker aanpassen als ik thuis ben.
Helaas ongesteld geworden en net als vorige maand 32 dagen cyclus. Dus even mijn ticker aanpassen als ik thuis ben.
Linnie1985- Kletskop
Boekenwurm, ik ben heel benieuwd wat je cyclus nu gaat doen. Ik werd exact 4 weken na de operatie ongesteld!
Snoes- Lady Post-a-lot
Boekenwurm, fijn dat operatie geslaagd is. Nu maar rustig aan doen en laat je verwennen door je vriend
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Nou dat zou heel mooi zijn zo snel! Sowieso verwacht ik een klein beetje dat ik na dit weekend ongesteld word, omdat ik dus (denk ik) een natuurlijke eisprong heb gehad 1,5 week geleden. Maar goed, dat zou dan nog niks met de operatie te maken hebben natuurlijk. Wel een mooi moment om dan te beginnen met tellen tot m'n (hopelijk) volgende natuurlijke menstruatie. Hoe gaat het nu met jouw zoontje Snoes?Snoes schreef:Boekenwurm, ik ben heel benieuwd wat je cyclus nu gaat doen. Ik werd exact 4 weken na de operatie ongesteld!
Shally, ik mag gewoon zwanger raken dus mocht ik binnen die drie maanden ongesteld worden/een eisprong hebben dan kunnen we er gewoon voor gaan! Hoe is met jou eigenlijk?
Jammer Linnie dat je ongesteld bent geworden! Van 1 kant wel prettig dat je steeds een cyclus hebt van 32 dagen. Weet je in ieder geval een beetje wanneer je je eisprong hebt. Wat staat jullie op dit moment nog te wachten de komende tijd?
Love hoe is het met jou?
boekenwurm83- Prater
@boekenwurm; fijn dat je weer lekker thuis bent. HOpelijk heeft de operatie het gewenste resultaat en wordt straks uit je zelf ongesteld!
@all hier geen nieuws, volgende week uitslag van de herstest van mijn man zijn zaad. vind het doodeng!
Mja we moeten het toch een keer weten.
Dus we zijn aan het wachten, verder heb ik alles even opeen laag pitje gezet. Geniet van het mooie weer, mijn werk...
Probeer er even niet teveel mee bezig te zijn, odmat het waarschijnlijk toch een lange questie gaat worden. Ben blij dat ik nu full time aan het werk kan en dat ik het leuk vind en hier mijn aandacht ook volledig op kan storten.
Thuis ben ik nog wel vaak verdrietig en baal ik overal van en ben ik vooral bang voor wat ons nog te wachten staat!
@all hier geen nieuws, volgende week uitslag van de herstest van mijn man zijn zaad. vind het doodeng!
Mja we moeten het toch een keer weten.
Dus we zijn aan het wachten, verder heb ik alles even opeen laag pitje gezet. Geniet van het mooie weer, mijn werk...
Probeer er even niet teveel mee bezig te zijn, odmat het waarschijnlijk toch een lange questie gaat worden. Ben blij dat ik nu full time aan het werk kan en dat ik het leuk vind en hier mijn aandacht ook volledig op kan storten.
Thuis ben ik nog wel vaak verdrietig en baal ik overal van en ben ik vooral bang voor wat ons nog te wachten staat!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
@ boekenwurm, fijn dat de operatie op zich is meegevallen. Laat je nu je thuis bent maar heerlijk verwennen door je vriend, hopelijk voel je je dan snel weer beter!
Hopelijk komt je menstruatie nu goed op gang en krijg je een nette cyclus. Vind dat jij er echt positief in staat, ondanks alle tegenslagen!
@ SB, vervelend die tijd dat je moet wachten op de hertest van je man. Hopelijk is het een goede uitslag. Fijn de je nu lekker aan het werk bent, afleiding is ook fijn!
@all,
Hier alles goed! Vandaag weer in het zkh geweest, mijn ei is weg dus ze dacht dat ik wel een goede eisprong zou hebben gehad. Komende maandag bloedprikken en dan heb ik vrijdag, op dag 28 een telefonische afspraak om de uitslag door te spreken. Als die goed is mogen we de komende 5 maanden thuis verder gaan met de Clomid.
Voel me verder prima.., alleen vandaag wel een enorm opgeblazen gevoel.. Echt niet fijn.
Hopelijk komt je menstruatie nu goed op gang en krijg je een nette cyclus. Vind dat jij er echt positief in staat, ondanks alle tegenslagen!
@ SB, vervelend die tijd dat je moet wachten op de hertest van je man. Hopelijk is het een goede uitslag. Fijn de je nu lekker aan het werk bent, afleiding is ook fijn!
@all,
Hier alles goed! Vandaag weer in het zkh geweest, mijn ei is weg dus ze dacht dat ik wel een goede eisprong zou hebben gehad. Komende maandag bloedprikken en dan heb ik vrijdag, op dag 28 een telefonische afspraak om de uitslag door te spreken. Als die goed is mogen we de komende 5 maanden thuis verder gaan met de Clomid.
Voel me verder prima.., alleen vandaag wel een enorm opgeblazen gevoel.. Echt niet fijn.
Joli86- Prater
@ Boekenwurm: fijn dat alles goed is gegaan. Beterschap!
Ik moet de 29e weer terug komen bij mijn gynaecoloog, en dan hoor we hopelijk de volgende stappen. Begin het wel een beetje zat te worden steeds die teleurstelling voor ons beiden...
@ SB: Ik hoop voor je dat de uitslag goed is.
@ Joli: Dat opgeblazen gevoel herken ik wel, heb er ook wel eens last van en soms doet het zelfs pijn.
Ik moet de 29e weer terug komen bij mijn gynaecoloog, en dan hoor we hopelijk de volgende stappen. Begin het wel een beetje zat te worden steeds die teleurstelling voor ons beiden...
@ SB: Ik hoop voor je dat de uitslag goed is.
@ Joli: Dat opgeblazen gevoel herken ik wel, heb er ook wel eens last van en soms doet het zelfs pijn.
Linnie1985- Kletskop
@SB hoop voor jullie dat de uitslag positief is !
@Joli , wat fijn dat er misschien een eiersprong is geweest ! Vervelend zeg van dat opgeblazen gevoel.
All, hier nog ongeveer 2 weken voordat ik ongesteld moet worden dus we zitten mooi op de helft.
We hebben net alleen wat minder nieuws gehad, zus van vriend heeft een miskraam gehad met 9 weken . Bij hun in de familie hebben alle vrouwen tot nu toe 2 of meerdere miskramen gehad erg sneu allemaal.
@Joli , wat fijn dat er misschien een eiersprong is geweest ! Vervelend zeg van dat opgeblazen gevoel.
All, hier nog ongeveer 2 weken voordat ik ongesteld moet worden dus we zitten mooi op de helft.
We hebben net alleen wat minder nieuws gehad, zus van vriend heeft een miskraam gehad met 9 weken . Bij hun in de familie hebben alle vrouwen tot nu toe 2 of meerdere miskramen gehad erg sneu allemaal.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
@Boekenwurm: dat is wel heel fijn dat je gewoon verder mag gaan! Ik hoop het zo van harte voor jou!
Met mij gaat het mwah. Ik heb van de week echt hele slechte dagen gehad, erg emotioneel en zat telkens te denken 'wat als het niet gaat lukken' of 'straks gaat het wel 4 jaar duren, trek ik dat wel?'. Maar er zit helaas niks anders op dan te wachten.
Ik zit nu in de 2e ronde clomid, 100mg en heb aanstaande maandag weer de eerste echo. Ik ga er wel van uit dat er niks te zien is, dan valt het altijd mee. Helaas is mijn schildklier ook weer niet goed ingesteld, dus blijf een beetje aanmodderen. Ik ga maandag ook vragen of het wel zin heeft om zo door te gaan.
Omdat ik thuis zit heb ik teveel tijd om na te denken en dat is echt niet leuk. Wat dan wel weer goed is dat ik inmiddels 3 kilo ben afgevallen. Ik ben echt trots op mezelf. Misschien heeft het nog wel invloed op een natuurlijke cyclus krijgen en anders op zwanger worden met hulp van de medicijnen.
@Joli: Spannend hoor! Hopelijk is het gewoon raak!!
En wat als je nu niet zwanger bent, ga je dus verder met de 150mg. Dan heb je toch wel gewoon echo's?
@SB: hopelijk is de uitslag positief! Succes!
Met mij gaat het mwah. Ik heb van de week echt hele slechte dagen gehad, erg emotioneel en zat telkens te denken 'wat als het niet gaat lukken' of 'straks gaat het wel 4 jaar duren, trek ik dat wel?'. Maar er zit helaas niks anders op dan te wachten.
Ik zit nu in de 2e ronde clomid, 100mg en heb aanstaande maandag weer de eerste echo. Ik ga er wel van uit dat er niks te zien is, dan valt het altijd mee. Helaas is mijn schildklier ook weer niet goed ingesteld, dus blijf een beetje aanmodderen. Ik ga maandag ook vragen of het wel zin heeft om zo door te gaan.
Omdat ik thuis zit heb ik teveel tijd om na te denken en dat is echt niet leuk. Wat dan wel weer goed is dat ik inmiddels 3 kilo ben afgevallen. Ik ben echt trots op mezelf. Misschien heeft het nog wel invloed op een natuurlijke cyclus krijgen en anders op zwanger worden met hulp van de medicijnen.
@Joli: Spannend hoor! Hopelijk is het gewoon raak!!
En wat als je nu niet zwanger bent, ga je dus verder met de 150mg. Dan heb je toch wel gewoon echo's?
@SB: hopelijk is de uitslag positief! Succes!
ShallY- Prater
@ love,
Wat een vervelend nieuws zeg, lijkt me echt verschrikkelijk!
@ Shally,
Als ik nu niet zwanger ben mag ik inderdaad met Clomid 150 verder gaan thuis, dus zonder echo's. Zolang mijn cyclus dan netjes tussen de 28 en 32 dagen blijft is het goed. Word hij langer moet ik terug komen want het kan zijn dat je lichaam er op een moment niet meer goed op reageert..
Wat goed dat je wat kilo's kwijt bent... Zou voor mij ook niet verkeerd zijn...
Wat een vervelend nieuws zeg, lijkt me echt verschrikkelijk!
@ Shally,
Als ik nu niet zwanger ben mag ik inderdaad met Clomid 150 verder gaan thuis, dus zonder echo's. Zolang mijn cyclus dan netjes tussen de 28 en 32 dagen blijft is het goed. Word hij langer moet ik terug komen want het kan zijn dat je lichaam er op een moment niet meer goed op reageert..
Wat goed dat je wat kilo's kwijt bent... Zou voor mij ook niet verkeerd zijn...
Joli86- Prater
Lief dat je ernaar vraagt, maar het gaat echt een stuk beter met hem. Het is een hele tijd echt super gegaan, sinds een week weer ietsje minder, maar dat weet ik nog niet goed waar dat aan ligt. Het is in ieder geval lang niet meer zo erg/heftig als de eerste maanden, alhoewel hij met momenten echt nog hysterisch kan krijsen (zoals gisteren, toen had hij last van krampjes).boekenwurm83 schreef:Nou dat zou heel mooi zijn zo snel! Sowieso verwacht ik een klein beetje dat ik na dit weekend ongesteld word, omdat ik dus (denk ik) een natuurlijke eisprong heb gehad 1,5 week geleden. Maar goed, dat zou dan nog niks met de operatie te maken hebben natuurlijk. Wel een mooi moment om dan te beginnen met tellen tot m'n (hopelijk) volgende natuurlijke menstruatie. Hoe gaat het nu met jouw zoontje Snoes?Snoes schreef:Boekenwurm, ik ben heel benieuwd wat je cyclus nu gaat doen. Ik werd exact 4 weken na de operatie ongesteld!
Hoe gaat het nu met de pijn?
Snoes- Lady Post-a-lot
@ boekenwurm, hoe gaat het?
@ snoes, wat fijn dat het met je zoontje beter gaat. Kun je er ook wat meer van genieten.
@ SB succes vandaag
@ snoes, wat fijn dat het met je zoontje beter gaat. Kun je er ook wat meer van genieten.
@ SB succes vandaag
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Snoes fijn dat het beter gaat met je zoon, ondanks de wat mindere week nu! Het lijkt me echt vreselijk wat jullie hebben meegemaakt. Normaal gesproken hoor je je kraamtijd te genieten en jullie hebben alleen maar in angst gezeten bah. Heb je dat inmiddels een beetje een plekje kunnen geven of heb je het daar nog wel moeilijk mee? Maar super dat het nu stukken beter gaat en lekker genieten van jullie mooie mannetje! Heeft hij nog steeds zo'n mooie haardos?
Met mij gaat het iets beter vandaag. De pijn is iets minder dus ik loop iets minder moeilijk rond gelukkig! Gisteravond 'zieken'bezoek gehad van vrienden en ze vertelden ook dat ze inmiddels 9 weken zwanger zijn, dus dat was wel even een beetje confronterend, zeker omdat ik gister al een hele emotionele dag had. Maar ze vonden omdat wij zo open zijn over alles, dat hun er ook gewoon eerlijk over wouden zijn hoe moeilijk dat ook was. Ik had het gelukkig al wel een beetje zien aankomen dus kon gelukkig ondanks alles wel oprecht blij voor ze zijn.
Nou ik doe maar weer lekker rustig aan vandaag. Lekker op de bank hangen en filmpjes kijken en af en toe kleine rondjes lopen, meer zit er nog niet in.
Fijne dag allemaal meiden!
Met mij gaat het iets beter vandaag. De pijn is iets minder dus ik loop iets minder moeilijk rond gelukkig! Gisteravond 'zieken'bezoek gehad van vrienden en ze vertelden ook dat ze inmiddels 9 weken zwanger zijn, dus dat was wel even een beetje confronterend, zeker omdat ik gister al een hele emotionele dag had. Maar ze vonden omdat wij zo open zijn over alles, dat hun er ook gewoon eerlijk over wouden zijn hoe moeilijk dat ook was. Ik had het gelukkig al wel een beetje zien aankomen dus kon gelukkig ondanks alles wel oprecht blij voor ze zijn.
Nou ik doe maar weer lekker rustig aan vandaag. Lekker op de bank hangen en filmpjes kijken en af en toe kleine rondjes lopen, meer zit er nog niet in.
Fijne dag allemaal meiden!
boekenwurm83- Prater
Pagina 8 van 13 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 8 van 13
Permissies van dit forum: