voor een kindje 2012
+21
Razz
Jasmine
ShallY
Weegschaal
Snoes
boekenwurm83
Parel
Stokstaartje
SleepingBeauty
Susanne84
slaatje
Amber-
sabje
nillis
Annie24
Linnie1985
Aardbei
mzcharlotte
love
Filoria
Joli86
25 plaatsers
Pagina 12 van 13
Pagina 12 van 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Re: voor een kindje 2012
Zo was mijn test ook!! Streep is inderdaad een streep!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Jeeej, hij lijkt op mijn eerste test! En ja, ik ben ook zwanger!!
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Je hoeft echt niet nog een test te doen hoor, je bent gewoon zwanger
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Whaa net getest en indd er stond ZWANGER
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Love wat super Van harte gefeliciteerd meid! Wat zul jij een fijne bbq hebben vanmiddag. Geen rood vlees meer eten he
Ik heb besloten me een poosje terug te trekken hier. Sowieso stroomt dit topic zo langzamerhand behoorlijk leeg (wat natuurlijk top is), maar ik zit sinds de operatie niet erg goed in m'n vel. Ik heb het er behoorlijk moeilijk mee dat ik nu weer in de wachtmodus zit en dat de komende tijd weer zo onzeker gaat zijn. In m'n omgeving krijg ik continu te horen dat er mensen zwanger zijn, en ik ben oprecht blij voor die mensen, maar het maakt me tegelijkertijd ook zo vreselijk verdrietig dat we na bijna 1,5 jaar nog met lege handen staan. Ik weet dat het nog veel erger kan als ik de verhalen van sommigen hier lees. Daarom ga ik nu ook proberen om me te richten op de leuke dingen de komende maanden en niet te veel bezig te zijn met het hele zwanger gebeuren, aangezien er op dit moment toch niet veel te verwachten valt voor ons. Ik merk dat ik hier elke dag wel een keer of twee kijk voor een update en op die manier ben ik er toch te veel mee bezig. Wie weet schrijf ik over een poosje wel weer mee (eventueel in het topic 2013) maar voorlopig laat ik het even los.
Nu ga ik lekker weer de zon opzoeken met een boek en een flink glas rose
Fijne middag iedereen!!
Ik heb besloten me een poosje terug te trekken hier. Sowieso stroomt dit topic zo langzamerhand behoorlijk leeg (wat natuurlijk top is), maar ik zit sinds de operatie niet erg goed in m'n vel. Ik heb het er behoorlijk moeilijk mee dat ik nu weer in de wachtmodus zit en dat de komende tijd weer zo onzeker gaat zijn. In m'n omgeving krijg ik continu te horen dat er mensen zwanger zijn, en ik ben oprecht blij voor die mensen, maar het maakt me tegelijkertijd ook zo vreselijk verdrietig dat we na bijna 1,5 jaar nog met lege handen staan. Ik weet dat het nog veel erger kan als ik de verhalen van sommigen hier lees. Daarom ga ik nu ook proberen om me te richten op de leuke dingen de komende maanden en niet te veel bezig te zijn met het hele zwanger gebeuren, aangezien er op dit moment toch niet veel te verwachten valt voor ons. Ik merk dat ik hier elke dag wel een keer of twee kijk voor een update en op die manier ben ik er toch te veel mee bezig. Wie weet schrijf ik over een poosje wel weer mee (eventueel in het topic 2013) maar voorlopig laat ik het even los.
Nu ga ik lekker weer de zon opzoeken met een boek en een flink glas rose
Fijne middag iedereen!!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Love: Gefeliciteerd!
Boekenwurm: Wat naar dat je niet lekker in je vel zit. Logisch ook want dit alles laat je niet in de koude kleren zitten.
Ik ben zowiezo al weinig te vinden hier maar dat doe ik omdat ik wil proberen er niet te veel mee bezig te zijn. Ik moet zeggen dat het nu goed gaat maar ben benieuwd voor hoelang. Verder heb ik ook weinig te melden, behalve dan dat ik vandaag voor de 2e dag clomid heb geslikt. Op de één of andere manier heb ik nu een goed gevoel erover. Hopelijk is dat ook zo als ik volgende week maandag weer voor een echo moet maar ik durf gewoon niks meer te hopen.
Boekenwurm: Wat naar dat je niet lekker in je vel zit. Logisch ook want dit alles laat je niet in de koude kleren zitten.
Ik ben zowiezo al weinig te vinden hier maar dat doe ik omdat ik wil proberen er niet te veel mee bezig te zijn. Ik moet zeggen dat het nu goed gaat maar ben benieuwd voor hoelang. Verder heb ik ook weinig te melden, behalve dan dat ik vandaag voor de 2e dag clomid heb geslikt. Op de één of andere manier heb ik nu een goed gevoel erover. Hopelijk is dat ook zo als ik volgende week maandag weer voor een echo moet maar ik durf gewoon niks meer te hopen.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
@ boekenwurm .
Ik heb vandaag ook heerlijk in de zon gelegen en ben ook nog eens verbrand op mn armen, benen en hals .
Vandaag ook heerlijk ge-bbq en gewoon heerlijk een mierzoet wijntje op die we vorig jaar uit italie hebben meegenomen .
Ik moet wel zeggen, dat ik er af en toe aan denk dat ik vorig jaar rond deze tijd positief testte...
En nu ik niet meer doe temperaturen, sexen we om de 1, 2 dagen haha .
Ik heb vandaag ook heerlijk in de zon gelegen en ben ook nog eens verbrand op mn armen, benen en hals .
Vandaag ook heerlijk ge-bbq en gewoon heerlijk een mierzoet wijntje op die we vorig jaar uit italie hebben meegenomen .
Ik moet wel zeggen, dat ik er af en toe aan denk dat ik vorig jaar rond deze tijd positief testte...
En nu ik niet meer doe temperaturen, sexen we om de 1, 2 dagen haha .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Gefeliciteerd love!
Ik ben hier ook een stuk minder te vinden. Het topic begint (gelukkig!) ook leeg te lopen.
Dikke knuffel voor Linnie, Boekenwurm en ShallY. Ik schrijf zelf ook in het moeilijk zwanger worden topic, daar wordt niet heel actief geschreven maar kan je toch af en toe je verhaal kwijt.
Ik ben hier ook een stuk minder te vinden. Het topic begint (gelukkig!) ook leeg te lopen.
Dikke knuffel voor Linnie, Boekenwurm en ShallY. Ik schrijf zelf ook in het moeilijk zwanger worden topic, daar wordt niet heel actief geschreven maar kan je toch af en toe je verhaal kwijt.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Wij zijn net in ondertrouw gegaan, weer een stapje dichterbij onze bruiloft!
@ Weegschaal jij natuurlijk ook een hele grote knuffel!!!
@ Weegschaal jij natuurlijk ook een hele grote knuffel!!!
Linnie1985- Kletskop
Gefeliciteerd Linnie! Hebben jullie er nog iets speciaals van gemaakt vandaag?
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Gefeliciteerd Linnie! Hebben jullie er nog iets speciaals van gemaakt vandaag?
Dankjewel. Nee, ik was gewoon vrij, en mn vriend moest daarna gaan werken...
Linnie1985- Kletskop
Jeej ik ben helemaal blij en mn dag kan niet meer stuk. Vanmorgen voor een echo geweest en er waren 2 eitjes te zien van 10 en 14 mm. Woensdag weer terug. Ik ben ook gewoon zo blij dat mm gevoel me niet in de steek heeft gelaten! Vanaf het begin tijdens deze ronde was die al goed.
ShallY- Prater
ShallY schreef:Jeej ik ben helemaal blij en mn dag kan niet meer stuk. Vanmorgen voor een echo geweest en er waren 2 eitjes te zien van 10 en 14 mm. Woensdag weer terug. Ik ben ook gewoon zo blij dat mm gevoel me niet in de steek heeft gelaten! Vanaf het begin tijdens deze ronde was die al goed.
Succes woensdag! Stomme vraag misschien, maar moet je nu extra aan de klus of nog niet?
Hier alles goed, wel sinds een paar dagen ontzettend moe. Nog een paar dagen geduld. Volgende week dinsdag is het een jaar geleden dat ik positief testte.
Linnie1985- Kletskop
Linnie, dat is inderdaad een moeilijk moment. Ik testte de eerste keer op 19 mei vorig jaar. Ook ik sta er wel even bij stil.
ShallY, wat goed! Ik duim voor je.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef: Linnie, dat is inderdaad een moeilijk moment. Ik testte de eerste keer op 19 mei vorig jaar. Ook ik sta er wel even bij stil.
Hopelijk heb jij ook gauw weer een positieve test in handen!
Hmm ik zie ineens dat ik bruin verlies heb, beetje te vroeg! En dat zonder buikpijn ofzo...
Linnie1985- Kletskop
Linnie: geen idee eigenlijk..maar denk dat we dat maar wel gaan doen;-)! Een jaar geleden alweer. Begrijpelijk dat het moeilijk is.
ShallY- Prater
@Linnie: Oh sjips, ik dacht dat je het al had gelezen. Vorige week maandag heb ik positief getest, maar buiten het topic heb ik er nog weinig over gezegd.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Linnie: dikke
Shally: Wat fijn dat de eitjes goed groeien!
All: Hier weer ongesteld aan het worden. Denk dat het morgen doorzet. Vandaag al flinke buikpijn en mini beetje bloedverlies. Had er deze maand echt een goed gevoel over, maar helaas weer niet. Nu ook weer een iets langere cyclus.
Shally: Wat fijn dat de eitjes goed groeien!
All: Hier weer ongesteld aan het worden. Denk dat het morgen doorzet. Vandaag al flinke buikpijn en mini beetje bloedverlies. Had er deze maand echt een goed gevoel over, maar helaas weer niet. Nu ook weer een iets langere cyclus.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Bah het heeft helaas doorgezet, ik heb dus een erg onregelmatige cyclus, terwijl hij altijd netjes +/- 32 dagen was...
Linnie1985- Kletskop
Wat ontzettend balen Sabje en Linnie
Zelf heb ik zaterdag weer positief getest. De 7e poging!
Weegschaal- Kletskop
Weegschaal schreef:Wat ontzettend balen Sabje en Linnie
Gefeliciteerd!
Linnie1985- Kletskop
Balen Sabje en Linnie.
Weegschaal gefeliciteerd voor jou! Spannende tijden voor jullie, ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan.
Ik zit vandaag op dag 24, moet zeggen dat we er deze maand niet echt super mee bezig zijn. Zijn zo druk met de verbouwing dat ik me er niet zo bewust van ben deze ronde geloof ik, heel vreemd. Laatste twee rondes was mijn cyclus 33 en 30 dagen dus nog even afwachten hoe het loopt.
Weegschaal gefeliciteerd voor jou! Spannende tijden voor jullie, ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan.
Ik zit vandaag op dag 24, moet zeggen dat we er deze maand niet echt super mee bezig zijn. Zijn zo druk met de verbouwing dat ik me er niet zo bewust van ben deze ronde geloof ik, heel vreemd. Laatste twee rondes was mijn cyclus 33 en 30 dagen dus nog even afwachten hoe het loopt.
Gast- Gast
@ just me only: Wij waren deze maand een weekendje weg met familie toen mijn eisprong moest zijn dus dacht sla de ovulatietesten deze maand over.. Verder ook niet veel mee bezig geweest, gewoon om de dag sex maar ook niet bijzondere dingen verder en ja hoor.. De test was net positief! Dus ik hoop dat het ook voor jou helpt!
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Wat goed zeg vlinder! Gefeliciteerd!! Ben benieuwd of het bij ons iets is deze maand, we wachten gewoon nog maar even af!
Gast- Gast
Even een korte update van mij!
Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest, geschat vandaag 6w,5d en het is nu 7,3 mm.
Ook was er een mooie kloppend hartje te zien!
Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest, geschat vandaag 6w,5d en het is nu 7,3 mm.
Ook was er een mooie kloppend hartje te zien!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 12 van 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 12 van 13
Permissies van dit forum: