Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+21
Razz
Jasmine
ShallY
Weegschaal
Snoes
boekenwurm83
Parel
Stokstaartje
SleepingBeauty
Susanne84
slaatje
Amber-
sabje
nillis
Annie24
Linnie1985
Aardbei
mzcharlotte
love
Filoria
Joli86
25 plaatsers

Pagina 9 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 9 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes do 18 apr 2013 - 22:12

Boekenwurm, ik heb het daar inderdaad nog wel behoorlijk moeilijk mee. Zit nu ook in de ziektewet omdat ik het echt nog niet aankon om alweer te gaan werken. Normaal moest ik 11 maart weer beginnen, maar dat is hem dus niet geworden. Ik hoop volgende maand wel weer te kunnen beginnen. Hij heeft inderdaad nog steeds een geweldig mooie haardos haha, gisteren was mijn vriend naar de kapper geweest en ik was meegegaan met ons zoontje en toen heeft de kapster ook een beetje van zijn "nektapijtje" afgeknipt, want dat was behoorlijk lang geworden. Even een foto (haal hem wel weer weg, is ook niet heel gepast in dit topic):

*

*

Hoelang ben je overigens thuis van je werk? Ik ben toen op dinsdag geopereerd en heb echt heel lang pijn gehad, denk dat ik pas 1,5 week later mezelf echt weer een stuk beter voelde. Ik kon amper lopen de eerste week en heb hele dagen in bed gezeten. Zelfs de trap af was een hele onderneming. Wat confronterend is dat hé, als je dan net hoort dat er iemand zwanger is. Ik kreeg de vrijdag erna ook ziekenbezoek van mijn neef en zijn vriendin (zij waren de enigen die wisten dat wij bezig waren, omdat we hen toevallig in het ziekenhuis tegen waren gekomen bij de gynaecoloog). Zij kwamen toen ook vertellen dat ze zwanger was, ook omdat ze open naar ons toe wilden zijn en niet wilden dat we het van iemand anders zouden horen, ze was toen ook nog maar net 5 weken denk ik. Ik kon toen ook wel oprecht blij zijn voor hen, maar confronterend was het wel.

Laatst aangepast door Snoes op vr 19 apr 2013 - 4:16; in totaal 1 keer bewerkt

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Weegschaal do 18 apr 2013 - 22:24

Wat een schatje is het toch Snoes!!! En wat fijn dat het ook iets beter met hem gaat, kan me voorstellen dat alles veel met jullie gedaan heeft.

@ Boekenwurm; Wat ontzettend confronterend om dan idd nu zulk nieuws te krijgen, al weet ik uit ervaring dat het nooit gelegen komt. Voor nu veel beterschap, hopelijk herstel je snel met goed resultaat!!

Ik verlies sinds gisteren bloed, het lijkt er heel erg op dat het ons weer niet gegund is...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  ShallY do 18 apr 2013 - 22:28

Ahh snoes, wat een mooi manneke!!

@weegschaal: wat klote zeg..

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  boekenwurm83 vr 19 apr 2013 - 0:06

Snoes wat een prachtig kereltje I love you Kan me heel goed voorstellen dat je nog niet aan het werk bent na zo'n heftige periode. Hopelijk kun je snel weer aan het werk en kun je op die manier het 'normale' leventje weer een beetje oppakken. De bedoeling was dat ik maandag weer aan het werk ga aangezien de gyn het had over 4 tot 7 dagen herstel, dus ik dacht dat maandag wel zou moeten lukken. Ik heb er nu wel m'n twijfels bij moet ik eerlijk zeggen, maar goed, is het nog maar vrijdag en mocht het zondag toch nog niet zo goed gaan, dan kan ik altijd nog een dag of twee langer thuis blijven. Bij mij is het niet zo erg als bij jou! Ik ben vandaag de hele dag beneden en hang een beetje op de bank, liggend en dan weer zittend, en loop kleine rondjes in huis en de tuin. Ook kan ik alweer vrij goed traplopen. Dus wat betreft heb ik wat meer geluk dan jij! Al blijf ik me nog wel erg moe voelen en heb ik behoorlijk veel pijn. Ook mentaal valt het me niet mee. Vooral die drie maanden termijn is echt verkeerd gevallen en ik ben echt boos dat me dat niet van tevoren is verteld, zodat ik dan de afweging had kunnen maken om toch eventueel nog een maand langer de injecties te proberen. Maarja dat is achteraf gepraat en nu proberen we gewoon er het beste van te maken. Ja en dan is zo'n blijde boodschap van vrienden wel even heftig, maar ook wel weer mooi en hoopgevend en nog meer een bevestiging hoe graag wij het ook willen. Ik vind het erg fijn om je verhaal altijd te lezen moet ik zeggen, waarschijnlijk omdat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten/zaten. En wat een prachtig mannetje heeft het jullie uiteindelijk opgeleverd!

Weegschaal, neeee, dat kan toch niet waar zijn! Heeft het al doorgezet of blijft het bij een beetje? En kun je nu een echo krijgen of wat nu? Het zou zooo oneerlijk zijn. Ik blijf gewoon voor je hopen dat het toch vals alarm is voor een kindje 2012 - Pagina 9 699888Hopelijk horen we snel meer van je meid!!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Snoes vr 19 apr 2013 - 4:19

Boekenwurm, ik denk dat dat ook een standaardprocedure is om het lichaam na de operatie eerst de kans te geven zelf wat te doen. Toen ik dus na 4 weken ongesteld werd, wist ik niet wat doen (omdat mijn gynaecoloog ook niet verwacht had dat ik na 4 weken al ongesteld zou worden, ik had na 6 weken een nacontrole) en belde dus naar het ziekenhuis. Mijn eigen gynaecoloog was met vakantie dus kreeg ik de gynaecoloog van wacht aan de lijn. De beste man wist zelf ook niet zo goed wat hij me moest adviseren (hij deed zulke operaties niet) en zei dat ik voor de zekerheid maar Clomid moest nemen. Van mijn eigen gynaecoloog hoorde ik, toen ik voor echo's moest komen, dat hij eigenlijk eerst even zonder Clomid wilde afwachten. Dus normaal had ik ook niet gelijk weer Clomid gekregen, maar had ik eerst ook even mijn lichaam moeten afwachten. Ik hoop dus van harte dat jouw lichaam het nu ook gaat snappen en dat jij binnenkort met een soortgelijk succesverhaal komt aanzetten, het is je van harte gegund!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Weegschaal zo 21 apr 2013 - 1:04

@ Boekenwurm; Kan me voorstellen dat de 3 maanden wachttijd wat rauw op je dak valt, je wilt dan nu ook zo graag echt proberen zwanger te worden!! Maar ik denk dat Snoes het goed uitlegt. Al had ik met haar verhaal in mijn achterhoofd voor jou ook de hoop dat het gelijk zou kunnen lukken.

@ ShallY; Als ik lees hoe het mentaal met jou gaat herdenk ik daar veel in. Die onzekerheid is echt slopend af en toe. Hoe is het nu verder met je?

@ Linnie, SleepingBeauty, love en iedereen waar ik zo snel niet op kom; Hoe is het met jullie?

Ik heb gisteren helaas negatief getest, het is al heel vroeg misgegaan dit keer. Dus nu maar weer op naar de volgende ronde!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  ShallY zo 21 apr 2013 - 2:42

@weegschaal: nee hé meis, wat naar.
Heb je toch wel een beetje kunnen genieten van je vakantie?

Met mij gaat het op zich wel weer redelijk. Ik heb goede en slechte dagen en daar moet ik gewoon mee leren omgaan.
Morgen cyclus dag 13 en dan mag ik weer voor een echo. Ik ben er hartstikke zenuwachtig voor en weet eigenlijk niet waarom. In mijn achterhoofd heb ik een klein sprankje hoop dat er nu wel iets te zien is maar toch moet ik er gewoon vanuit gaan dat er niks te zien is, dan valt het altijd mee.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Joli86 zo 21 apr 2013 - 5:20

@ weegschaal, niet alweer slecht nieuws! Meid, jullie hebben al zoveel narigheid meegemaakt en je komt nog zo positief over! Heel veel respect voor jou!
Hebben ze bij jou al wel een oorzaak kunnen vinden waarom het al zo vaak is misgegaan?

@ Shally, goed dat je blanco naar je afspraak gaat, is denk ik ook wel het beste! Hoop echt voor je dat er al een eitje flink aan het groeien is!

Hier gaat het nog allemaal prima, over een weekje zou ik ongesteld moeten worden en daar ga ik eigenlijk ook vanuit. Heb helemaal geen klachten en voel me goed.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  boekenwurm83 ma 22 apr 2013 - 6:35

Weegschaal wat vreselijk meid. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat enorm oneerlijk voor een kindje 2012 - Pagina 9 699888

Shally wat spannend meid. Hopelijk is er deze echo wat te zien! Wat goed van je dat je al 3 kilo bent afgevallen! Lekker doorzetten dit en het kan inderdaad alleen maar positief uitwerken op een zwangerschap.

Joli, spannend hoor, nog een weekje wachten dus. Vind je het niet spannend om eventueel zonder echo's door te gaan? De kliniek waar ik zit gaat sowieso 2 of 3 rondes door met echo's om zeker te zijn dat het ook blijft aanslaan, voordat ze je een half jaar alleen aan de slag laten gaan. Maar hopelijk is dit allemaal helemaal niet aan de orde en heb je volgende week een positieve test in je handen. Wat zou dat gaaf zijn!!!

Love, SB, Linnie, Sabje en de rest, hoe is het met jullie?

Ik ben intussen ongesteld geworden gisteren, zoals verwacht. Ik ben er blij mee want het voelt alsof m'n lichaam er nu helemaal klaar voor is om aan een nieuwe fase te beginnen ofzo en dit is dan ook meteen een mooi begin/meetpunt. Verder ben ik vandaag voor het eerst weer aan het werk geweest. Een halve dag weliswaar, want aan het eind van de ochtend had ik behoorlijk veel pijn en was ik ook echt op. Ik denk dat ik tot woensdag nog halve dagen ga werken, en dan hopelijk weer volledig. Fijne avond iedereen!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  ShallY ma 22 apr 2013 - 7:13

Helaas was er vandaag niks te zien op de echo. Nu moet ik vrijdag nog een keer langskomen en als er dan niks te zien is wordt de cyclus afgebroken. Daarna nog 1 kans met 150 clomid en anders spuiten.

Ik ging er heen met het idee van 'er zal toch wel niks te zien zijn' , dus ik had mezelf al wel een beetje behoed tegen een teleurstelling maar toch kwam het weer als een klap aan. Heb daarna ook lekker even een potje gehuild in de auto.

Gelukkig toch ook nog goed nieuws gehad vandaag. Over 3 weken mag ik weer terugkomen bij mijn werk :cheering: !!
Dus nu ga ik nog 3 weekjes proberen te genieten van mijn 'vakantie' en dan weer lekker aan de arbeid. Hopelijk kan ik, als ik weer aan het werk ben, beter met dit omgaan.

@ Boekenwurm: Joh,vandaag al weer aan het werk gegaan. Doe je het wel rustig aan?! Fijn dat je ongesteld bent geworden.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 ma 22 apr 2013 - 8:19

Mwa het gaat naar omstandigheden. We hebben om de eer aan ons zelf te houden de trouwdatum naar 8 juli verplaatst. Morgen even naar het gemeentehuis om het te regelen.

Dat mn schoonzusje en zwager maar verrot regenen als ze gaan trouwen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Joli86 ma 22 apr 2013 - 10:15

@ linnie, wat is er dan met je trouwdatum? Begrijp ik het goed dat je schoonzusje jullie datum heeft 'ingepikt'?

@ Shally, jammer dat er er weer niks te zien was! Hopelijk wel met 150!! Net als bij mij Wink heb jij wel last van bijwerkingen gehad tot nu toe van 50 en 100 mg?
Fijn dat je weer aan het werk kan! Geniet nu maar extra van je 3 weekjes vrij.. Hopelijk met lekker lenteweer!

@ boekenwurm, dat zou inderdaad gaaf zijn! Sta er tot nu toe wel positief in, het komt wel goed, en als het niet deze ronde is, dan misschien wel de volgende of die erna. Wil me proberen niet gek te laten maken maar ik denk wel af en toe iets te voelen wat er normaal niet is.. Wachten gewoon af, wil zoiezo toch pas zondag of maandag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Zonder echo's vind ik wel spannend, maar mocht mijn cyclus Dalijk ineens weer langer gaan duren dan moet ik toch weer terug komen. Maar bij nette cyclussen dan doet de Clomid in ieder geval netjes zijn werk..
Fijn dat je weer uit jezelf ongesteld bent geworden, op naar een nieuwe ronde! En goed dat je naar je lichaam luistert met halve dagen te werken!

Joli86
Joli86
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 ma 22 apr 2013 - 20:41

Ze zijn boos dat wij eerder trouwden dan hun, en om de eer aan onszelf te houden hebben wij de datum maar verzet. Ik ben daar gewoon zo ontzettend boos over dat ze ons dat niet gunnen...
Mn vriend heeft ze gebeld, maar nemen niet eens de telefoon op. Dus hij zou zn ma bellen dat ze tot het einde van de week de tijd hebben om contact op te nemen, en anders willen wij geen contact meer met ze!
Maar door dat kinderachtige gedoe ben ik nu al klaar met ze.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stokstaartje ma 22 apr 2013 - 20:45

*breekt even in*

WTF hoe kun je daar nou boos over zijn :shock: Ik mag het eigenlijk niet zeggen, want ik ken ze verder niet natuurlijk, maar wat een zieke mensen als je daar boos over bent!!

*breekt weer uit*
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  ShallY ma 22 apr 2013 - 20:47

@Linnie: maar de datum heb je zowiezo verzet, ook al nemen ze geen contact meer op met jullie?
Flauw van ze hoor.

@Joli: Ik hoop dat het inderdaad net zoals bij jou is gegaan, dat er bij 150 wel wat te zien is. Maar eerst vrijdag maar eens afwachten maar ga er ook vanuit dat er dan niks te zien is hoor.
Toen ik clomid 50 slikte had ik best wel wat bijwerkingen maar nu bij de 100 bijna niet. Wel wat steken in mijn buik maar verder eigenlijk niks.
Heb jij wel veel bijwerkingen?

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 ma 22 apr 2013 - 20:48

Stokstaartje schreef:*breekt even in*

WTF hoe kun je daar nou boos over zijn :shock: Ik mag het eigenlijk niet zeggen, want ik ken ze verder niet natuurlijk, maar wat een zieke mensen als je daar boos over bent!!

*breekt weer uit*

Ik zal je zeggen, wij snappen zelf ook de reden niet. Ze hebben zelf gezegd dat het alleen maar even een handtekening zetten op het gemeentehuis is...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stokstaartje ma 22 apr 2013 - 20:55

dan snap ik het helemaal niet! Dat vind ik nog erger. Als het alleen een handtekening zetten is komt op mij over als dat het alleen is omdat het handig is en notariskosten drukt. Klinkt voor mij dus alsof ze het huwelijk zelf niet belangrijk vinden dus dan vind ik het helemaaaal belachelijk als je er een heisa van maakt dat een andere eerder trouwt dan jou.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 ma 22 apr 2013 - 21:18

Stokstaartje schreef:dan snap ik het helemaal niet! Dat vind ik nog erger. Als het alleen een handtekening zetten is komt op mij over als dat het alleen is omdat het handig is en notariskosten drukt. Klinkt voor mij dus alsof ze het huwelijk zelf niet belangrijk vinden dus dan vind ik het helemaaaal belachelijk als je er een heisa van maakt dat een andere eerder trouwt dan jou.

Ik wist dat mn zwager zn broer ook gaat trouwen, en kom er via Facebook achter dat mn zwager eerder trouwt dan zn broer. Hoe vinden hun het dan dat ze eerder trouwen?
En haar zwager en schoonzus pakken het wel groots aan, dus hun kunnen het wel maken denk ik dan?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  love ma 22 apr 2013 - 22:28

Bah wat vervelend zeg linnie thumbdown

Hier gaat het niet zo lig nu met erge buikpijn op bed, kwam net ineens opzetten.
En mijn lenzen willen vandaag niet in dus nier echt topfit vandaag Wink
Heb nog twee weken ong tot ik ongesteld moet worden.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Stokstaartje ma 22 apr 2013 - 23:12

@Linnie: ja idd net alsof je alleen recht van spreken hebt als je een groot feest hebt. Feest is feest of het nu groot is of klein, maar als je het alleen doet voor het gemak (wat ik dus begrijp uit het handtekening halen) vind ik het raar.

De enig reden dat ik me er nog iets bij voor kon stellen dat ze het vervelend vinden is als jullie dezelfde dag hadden uitgekozen. Maar wat maakt het nou uit of je eerder trouwt. confused
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 ma 22 apr 2013 - 23:14

Stokstaartje schreef:@Linnie: ja idd net alsof je alleen recht van spreken hebt als je een groot feest hebt. Feest is feest of het nu groot is of klein, maar als je het alleen doet voor het gemak (wat ik dus begrijp uit het handtekening halen) vind ik het raar.

De enig reden dat ik me er nog iets bij voor kon stellen dat ze het vervelend vinden is als jullie dezelfde dag hadden uitgekozen. Maar wat maakt het nou uit of je eerder trouwt. confused

Tja wij snappen er ook helemaal niks van. Maja het is geregeld het is nu 8 juli geworden. Zelfs in het gemeentehuis vonden ze het maar raar.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stokstaartje di 23 apr 2013 - 0:03

Ja jullie krijgen gewoon een stralende mooie dag en hun regen en onweer hahaha
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Joli86 di 23 apr 2013 - 0:03

Linnie, wat vervelend dat zij zo moeilijk doen over een datum. Wat maakt het nu uit wie er eerder is, elk huwelijk is bijzonder, of je het nu groot of klein viert. Ik snap echt niet waar zij zich zo druk om maken! Fijn dat het gemeentehuis zo makkelijk verzet kon worden! En hoop dat jullie op jullie dag een stralende zon hebben!! smile

Shally, gelukkig heb ik niet echt last van bijwerkingen. Bij 150 had ik wel heel af en toe een licht drukkend gevoel in mijn liezen maar dat deed geen pijn ofzo en was meteen weer weg. Ik zal nog voor je duimen dat er vrijdag toch groei te zien is!

Love, beterschap meid, hopelijk voel je je snel beter! *hoop stiekem dat je nu gewoon de bevruchting voelt* Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Bericht  SleepingBeauty wo 24 apr 2013 - 9:47

Hee ladies,

Even een snel berichtje.
Morgen krijgen we de uitslag! Spannend!
Zal binnenkort weer eens even bijlezen. Ben druk geweest laatste weken, na het werk ook bijna niet op de computer geweest.

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Snoes wo 24 apr 2013 - 22:38

Boekenwurm, hoe gaat het werken nu? Werk je alweer hele dagen? Doe je snel hoor!

SleepingBeauty, succes vandaag!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud