voor een kindje 2012
+21
Razz
Jasmine
ShallY
Weegschaal
Snoes
boekenwurm83
Parel
Stokstaartje
SleepingBeauty
Susanne84
slaatje
Amber-
sabje
nillis
Annie24
Linnie1985
Aardbei
mzcharlotte
love
Filoria
Joli86
25 plaatsers
Pagina 7 van 13
Pagina 7 van 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Re: voor een kindje 2012
nee een leo behandeling is een kijkoperatie waarbij m'n overtollige eiblaasjes worden weggehaald, zodat (hopelijk) het pco-beeld verdwijnt of vermindert.love schreef:Spannend boekenwurm ! (was voor maag toch?)
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Spannend Boekenwurm, ik denk aan je!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je Snoes Ik hoop op hetzelfde snelle resultaat als jij destijds!
boekenwurm83- Prater
Dat hoop ik ook voor je!
Hebben ze bij jou iets gezegd of deze operatie "blijvend" is of dat de PCO gewoon weer terug kan komen?
Hebben ze bij jou iets gezegd of deze operatie "blijvend" is of dat de PCO gewoon weer terug kan komen?
Snoes- Lady Post-a-lot
Het is tijdelijk hebben ze gezegd, maar het kan wel een jaar tot 1,5 jaar blijven werken. En na een eventuele zwangerschap verandert je hormoonhuishouding ook dusdanig dat het pco beeld daarna ook eventueel weg kan blijven, maar dat is natuurlijk niet zeker. Heb jij alweer een cyclus na je zwangerschap?
boekenwurm83- Prater
Spannend boekenwurm, volgende week al! Ik hoop dat het goed werkt voor je!
Joli: heb je je echo al gehad?
Joli: heb je je echo al gehad?
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Ja, bij mij zeiden ze dat het tijdelijk kon zijn, maar dat het inderdaad evengoed kon zijn dat het bij een volgende zwangerschap wel vlotter zou gaan.boekenwurm83 schreef:Het is tijdelijk hebben ze gezegd, maar het kan wel een jaar tot 1,5 jaar blijven werken. En na een eventuele zwangerschap verandert je hormoonhuishouding ook dusdanig dat het pco beeld daarna ook eventueel weg kan blijven, maar dat is natuurlijk niet zeker. Heb jij alweer een cyclus na je zwangerschap?
Helaas ben ik nog steeds niet ongesteld geworden, terwijl vrouwen die flesvoeding geven meestal wel snel ongesteld worden na hun zwangerschap, dat dacht ik toch gelezen te hebben. Ik zit vandaag op dag 126 .
Snoes- Lady Post-a-lot
He wat balen! Je hebt toch een beetje de hoop dat het hele pco gedoe over is na een zwangerschap. 126 dagen is wel erg lang. Voorlopig kun je niet meer dan afwachten toch?
boekenwurm83- Prater
Nee precies, meer kan ik niet doen. Ik heb ook bewust gekozen om geen anticonceptie te gebruiken voorlopig omdat ik dus eerst wil afwachten wat mijn lichaam uit zichzelf zal gaan doen.boekenwurm83 schreef:He wat balen! Je hebt toch een beetje de hoop dat het hele pco gedoe over is na een zwangerschap. 126 dagen is wel erg lang. Voorlopig kun je niet meer dan afwachten toch?
Snoes- Lady Post-a-lot
@Joli: Gisteren toch weer terug naar het ziekenhuis voor een echo? Hoe was het?
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Lief dat er weer naar gevraagd wordt!
Gisteren was mijn ei 18x19x20!
Vandaag terug geweest voor een samenlevingstest, was goed.. Ze zag wel ontzettend veel zwemmers, niet allemaal meer in leven maar hielden nog ruim voldoende levende zwemmers over.. En mijn ei was nu 22x25!! Dus waarschijnlijk morgen mijn eerste eisprong!! Ik ben helemaal blij!
Nu donderdag weer terug om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad en het vervolg bespreken hoe nu verder...
Gisteren was mijn ei 18x19x20!
Vandaag terug geweest voor een samenlevingstest, was goed.. Ze zag wel ontzettend veel zwemmers, niet allemaal meer in leven maar hielden nog ruim voldoende levende zwemmers over.. En mijn ei was nu 22x25!! Dus waarschijnlijk morgen mijn eerste eisprong!! Ik ben helemaal blij!
Nu donderdag weer terug om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad en het vervolg bespreken hoe nu verder...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Wat fijn Joli! En heel erg spannend! Ik hoop het allerbeste voor jullie.
Succes woensdag Boekenwurm!!
Succes woensdag Boekenwurm!!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Joli wat een goed nieuws zeg !!
Hoop dat je deze week nog meer nieuws krijgt
Boekenwurm, sorry dacht voor de maag Hopen dat de operatie goed gaat, zie je er tegenop?
Hoop dat je deze week nog meer nieuws krijgt
Boekenwurm, sorry dacht voor de maag Hopen dat de operatie goed gaat, zie je er tegenop?
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
nillis schreef:@ MZcharlotte, zag aan je ticker hoeveel kg je al kwijt bent, super zeg.
Ik zie dit nu pas, sorry nillis. Ja ik ga best lekker. Ik hoop voor 22 mei er nog 2,4kg af te hebben en dan heb ik mijn eerste persoonlijke doel bereikt. Ik voel me meteen een stuk, stuk beter nu ik even helemaal alleen met mijzelf bezig ben!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
@Joli: wat fijn meid!!
ShallY- Prater
Spannend Joli!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Even misschien een hele rare vraag... Misschien kunnen jullie mij helpen me een beetje beter te voelen..,
Zaterdagochtend in het zkh geweest en de gyn dacht dat ik zaterdag of zondag mijn eisprong zou hebben. Zaterdagochtend voor de ssamenlevingstest hebben we seks gehad en daarna niet meer. De gyn adviseerde om het zondagavond voor de zekerheid het nog een keer te doen. Maar nu lag ik gister in bed en ben als een blok in slaap gevallen terwijl mijn man nog beneden was. Hij kwam 5 min later naar boven en hij heeft me gewoon laten slapen want hij wilde me niet wakker maken omdat ik vandaag weer gewoon moest werken. Natuurlijk wel lief, maar had liever gehad dat hij me gewoon had wakker gemaakt.. Voel me al heel de dag zo klote omdat we er nu niet alles aan hebben gedaan, terwijl dit onze eerste kans tot nu toe is.
Ik had gister aan het begin van de avond al wat doorzichtig slijm, en vanmiddag rond de middag weer, wat zou kunnen wijze dat mijn eisprong is geweest. Heeft het dan vandaag nog zin om het weer te doen of kun je niet meer zwanger worden als je eisprong net is geweest? Of alleen als je er net voor seks hebt gehad?
Ik merk aan mezelf dat ik er zoveel mee bezig ben! Ik wil er helemaal niet de hele tijd aan denken maar het gaat vanzelf. Dat zwanger worden lijkt nu wel een soort van obsessie te worden en dat wil ik elkaar niet. Waarom voel ik me nu zo rot hierover... Ik zou zo graag er wat relaxter in willen staan.
Sorry voor mijn geklaag.. Ik weet t even niet meer....
Zaterdagochtend in het zkh geweest en de gyn dacht dat ik zaterdag of zondag mijn eisprong zou hebben. Zaterdagochtend voor de ssamenlevingstest hebben we seks gehad en daarna niet meer. De gyn adviseerde om het zondagavond voor de zekerheid het nog een keer te doen. Maar nu lag ik gister in bed en ben als een blok in slaap gevallen terwijl mijn man nog beneden was. Hij kwam 5 min later naar boven en hij heeft me gewoon laten slapen want hij wilde me niet wakker maken omdat ik vandaag weer gewoon moest werken. Natuurlijk wel lief, maar had liever gehad dat hij me gewoon had wakker gemaakt.. Voel me al heel de dag zo klote omdat we er nu niet alles aan hebben gedaan, terwijl dit onze eerste kans tot nu toe is.
Ik had gister aan het begin van de avond al wat doorzichtig slijm, en vanmiddag rond de middag weer, wat zou kunnen wijze dat mijn eisprong is geweest. Heeft het dan vandaag nog zin om het weer te doen of kun je niet meer zwanger worden als je eisprong net is geweest? Of alleen als je er net voor seks hebt gehad?
Ik merk aan mezelf dat ik er zoveel mee bezig ben! Ik wil er helemaal niet de hele tijd aan denken maar het gaat vanzelf. Dat zwanger worden lijkt nu wel een soort van obsessie te worden en dat wil ik elkaar niet. Waarom voel ik me nu zo rot hierover... Ik zou zo graag er wat relaxter in willen staan.
Sorry voor mijn geklaag.. Ik weet t even niet meer....
Joli86- Prater
Als je iets echt graag wilt, dan ontkom je vaak niet aan de wil die steeds groter wordt, zeker niet als het niet vanzelf of moeizaam gaat. Ik snap wel dat het vervelend is, maar met 'loslaten' wordt je écht niet sneller zwanger, dus probeer er ook een beetje van te genieten (hoe raar dat ook klinkt, maar het spannende wachten heeft ook zo zijn leuke momenten).
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Joli: Meer doen dan afwachten kun je toch niet. Als je je er fijner bij voelt kun je het vandaag nog eens doen, misschien is je ei iets later gesprongen? En dat 'moeten' herken ik maar al te goed. Probeer er toch wat leuks van te maken, de situatie zal toch niet veranderen, dan kun je er maar beter gebruik van maken
En als het deze ronde niet is gelukt: geeft helemaal niets! De eerste overwinning is er, je hebt een eisprong! Dat zou zelfs al even genoeg kunnen zijn de dan kunnen jullie je de volgende rondes weer lekker bezig houden met zwanger worden!
En als het deze ronde niet is gelukt: geeft helemaal niets! De eerste overwinning is er, je hebt een eisprong! Dat zou zelfs al even genoeg kunnen zijn de dan kunnen jullie je de volgende rondes weer lekker bezig houden met zwanger worden!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
ik zit een beetje in een vergelijkbare situatie Joli. Ik had 1,5 week geleden behoorlijk veel buikpijn en ook een dag wat helder slijm. Gezien mijn pco en het feit dat ik in de wachtmodus zit heb ik er niet over nagedacht. Een dag later had ik opeens zere borsten, wat ik normaal alleen na een eisprong heb. Dat heb ik nu nog steeds. Ik weet het dus niet zeker maar het zou zo maar eens kunnen dat ik na maanden wachten uit mezelf opeens een eisprong heb gehad. Mocht ik volgende week ongesteld worden dan weet ik het dus wel zeker.
Het stomme is dat de week ervoor mijn vriend eerst flink ziek was en daarna ik, dus we hebben geen sex gehad die week. Dus als ik al een eisprong heb gehad, dan hebben we er niks mee gedaan. Van 1 kant balen, van de andere kant ben ik dan blij dat m'n lichaam in ieder geval nog wel iets doet zonder medicatie. En gezien m'n operatie morgen ben ik ergens wel blij dat we geen sex hebben gehad, want bij een (kleine) kans op een zwangerschap weet ik niet eens of de operatie door had kunnen gaan.
Probeer het een beetje los te laten en probeer blij te zijn met het feit dat de medicatie aanslaat! Als de medicatie aanslaat krijg je nog genoeg kansen de komende maanden en trouwens, een dag of 2 voor je eisprong sex, dan heb je gewoon kans dat je zwanger bent hoor! Spannend meid! Krijg je nog een bloedonderzoek of je ook echt je eisprong hebt gehad?
Het stomme is dat de week ervoor mijn vriend eerst flink ziek was en daarna ik, dus we hebben geen sex gehad die week. Dus als ik al een eisprong heb gehad, dan hebben we er niks mee gedaan. Van 1 kant balen, van de andere kant ben ik dan blij dat m'n lichaam in ieder geval nog wel iets doet zonder medicatie. En gezien m'n operatie morgen ben ik ergens wel blij dat we geen sex hebben gehad, want bij een (kleine) kans op een zwangerschap weet ik niet eens of de operatie door had kunnen gaan.
Probeer het een beetje los te laten en probeer blij te zijn met het feit dat de medicatie aanslaat! Als de medicatie aanslaat krijg je nog genoeg kansen de komende maanden en trouwens, een dag of 2 voor je eisprong sex, dan heb je gewoon kans dat je zwanger bent hoor! Spannend meid! Krijg je nog een bloedonderzoek of je ook echt je eisprong hebt gehad?
boekenwurm83- Prater
Boekenwurm, heel veel succes morgen! Ik denk aan je
Snoes- Lady Post-a-lot
Boekenwurm heel veel succes
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Bedankt voor de reacties...
Ik zou inderdaad wel blij moeten zijn dat de medicatie zijn werk doet, dat ben ik ook! Maar toch kan ik van die ene gemiste kans wel heel erg balen. Het kan inderdaad toch genoeg zijn die zaterdagochtend en daar hopen we nu dan ook maar op!
We zijn gisteravond ook maar op tijd naar boven gegaan en hebben het nog heel gezellig gehad samen.... Het moet natuurlijk ook nog leuk blijven en soms vergeten we dat wel eens. Blijven gewoon goede hoop hebben!
Donderdag weer terug naar het zkh voor een echo, en waarschijnlijk ook nog bloedprikken voor de zekerheid. Maar heb wel het gevoel dat er nu zeker een eisprong is geweest. Wachten maar af! We bespreken dan af wat de vervolg stappen zullen worden.
Boekenwurm, heel erg veel succes morgen! Spannend zeg! Weet je morgen ook meteen of ze operatie gelukt is? En moet je blijven of mag je meteen lekker naar huis toe? Zou inderdaad super zijn dat als je lichaam zelf een eisprong heeft gemaakt.. Ben benieuwd of je volgende week ongesteld gaat worden. In jou geval ga ik ervoor duimen
Ik zou inderdaad wel blij moeten zijn dat de medicatie zijn werk doet, dat ben ik ook! Maar toch kan ik van die ene gemiste kans wel heel erg balen. Het kan inderdaad toch genoeg zijn die zaterdagochtend en daar hopen we nu dan ook maar op!
We zijn gisteravond ook maar op tijd naar boven gegaan en hebben het nog heel gezellig gehad samen.... Het moet natuurlijk ook nog leuk blijven en soms vergeten we dat wel eens. Blijven gewoon goede hoop hebben!
Donderdag weer terug naar het zkh voor een echo, en waarschijnlijk ook nog bloedprikken voor de zekerheid. Maar heb wel het gevoel dat er nu zeker een eisprong is geweest. Wachten maar af! We bespreken dan af wat de vervolg stappen zullen worden.
Boekenwurm, heel erg veel succes morgen! Spannend zeg! Weet je morgen ook meteen of ze operatie gelukt is? En moet je blijven of mag je meteen lekker naar huis toe? Zou inderdaad super zijn dat als je lichaam zelf een eisprong heeft gemaakt.. Ben benieuwd of je volgende week ongesteld gaat worden. In jou geval ga ik ervoor duimen
Joli86- Prater
Boekenwurm: Heel veel succes morgen!
ShallY- Prater
Joli, om even nog antwoord te geven op je vraag, het eitje blijft geloof ik 24-36 uur in leven, dus gemeenschap heeft dan zeker nog wel zin.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 7 van 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 7 van 13
Permissies van dit forum: