Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onzeker over veel dingen en zwangerschap

5 plaatsers

Ga naar beneden

Onzeker over veel dingen en zwangerschap Empty Onzeker over veel dingen en zwangerschap

Bericht  Mida4you do 4 apr 2013 - 21:57

Pff ik denk dat ik een beetje gek wordt van mezelf. Ik wordt steeds onzekerder over dingen terwijl ik dat nooit was..... Er spelen bepaalde factoren mee maar daar heb ik het een tijd geleden al over gehad met mijn man.... Ik was eerder altijd een heel zeker persoon maar ik zie er steeds minder van terug Sad Zal dit nou echt aan de zwangerschap liggen?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onzeker over veel dingen en zwangerschap Empty Re: Onzeker over veel dingen en zwangerschap

Bericht  Ella vr 5 apr 2013 - 1:33

Je zegt dat je steeds onzekerder wordt. Is dat gekomen sinds he zwanger bent? Het kan er echt wel door komen hoor. Lijkt me heel vervelend.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Onzeker over veel dingen en zwangerschap Empty Re: Onzeker over veel dingen en zwangerschap

Bericht  Teddyaapje vr 5 apr 2013 - 4:58

Ben je onzeker(der) geworden in het algemeen, over jezelf en je kunnen bijv. of over jullie relatie (ik noem maar wat voorbeelden), of echt alleen over de zwangerschap?

Qua zwangerschap ben ik ook wel heel onzeker geweest in het begin, jij hebt ook een miskraam gehad (toch?) dus dat is denk ik wel vrij normaal. Ik denk dat onzekerheden over andere zaken ook wel door de zwangerschap kunnen komen omdat de hormonen toch wel heel wat los maken in je lichaam. Misschien een idee om dit eens met je vk te bespreken?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shopaholic vr 5 apr 2013 - 7:08

Ja ik heb het ook gehad.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Mida4you vr 5 apr 2013 - 7:33

Het is geen onzekerheid over de zwangerschap zelf maar dingen eromheen. Ik zal 1 voorbeeld noemen. Mijn man is sinds oktober zzp'er geworden en is in een leuk bedrijf beland. Daar hij heeft ook vrienden gemaakt met een aantal jongens. Sindsdien gaat hij af en toe naar feestjes en avondjes weg, wat hij eerst nooit meer deed en vaak thuis was. Dit is natuurlijk hartstikke leuk voor hem! Maar hij gaat vaak met een hele grote groep ( met aanhang ed en er gaan ook veel meiden mee ) Ja je raadt het vast wel. Ik wordt er gewoon onzeker van dat hij met allemaal meiden op stap gaat en dat ik maar thuis zit vanwege de zwangerschap. Ik zit me er gewoon door op te vreten. Ik heb het hier al eens met hem over gehad en hij zegt dat hij niet eens veel met die meiden optrekt maar meer met de jongens en dat ik me absoluut geen zorgen hoef te maken.

Nog een voorbeeld is: dat hij haast niet meer op mijn whats app reageert. Ik zie dat hij vaak op de app is geweest dmv 'laast gezien vandaag 00.00 uur ) en dan denk ik dat hij wel op anderen reageert maar niet op mij.

Ja het zal allemaal tussen mijn oren zitten maar ik wordt er hartstikke onzeker door terwijl dat echt niets voor mij is!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie vr 5 apr 2013 - 8:09

Heel herkenbaar..

Laatst aangepast door Annemie op vr 5 apr 2013 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mida4you vr 5 apr 2013 - 8:19

...

Laatst aangepast door Mida4you op vr 5 apr 2013 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie vr 5 apr 2013 - 8:24

Zou je mijn bericht in je quote weg willen halen?
Ik pm je wel even.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Mida4you vr 5 apr 2013 - 8:28

Heb ik gedaan
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: