Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na zwangerschap veel buikpijn?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Na zwangerschap veel buikpijn? Empty Na zwangerschap veel buikpijn?

Bericht  Jazzlyn di 31 jul 2012 - 22:20

Al heel lang kan ik heel slecht tegen hormonen. Daarom zijn mijn zwangerschappen ook zo slecht verlopen in het begin. Nu was ik na de bevalling begonnen met de pil maar direct veel pijn, doorbraakbloedingen en nog maar niet te spreken over mijn humeur. Daar ben ik dus snel weer mee gestopt. Nu ben ik vorige week voor het eerst ongesteld geworden, dat is nu net een dag of 2 over.

Nu heb ik al een paar uur zo veel buikpijn dat ik niet kan staan. Echt in mijn baarmoederstreekNa zwangerschap veel buikpijn? 1371890812 Heel anders als menstruatiepijn! Herkent iemand dit? Komt dit nog door de keizersnede? Dat het zon pijn doet..
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Na zwangerschap veel buikpijn? Empty Re: Na zwangerschap veel buikpijn?

Bericht  Twellie wo 1 aug 2012 - 2:27

Hmh, bij mij doet het ook wel meer zeer sinds de keizersnede maar niet zoveel als jij beschrijft. Dus misschien even een bezoekje aan de huisarts?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 3:09

Dat kan best want je ks is nog 'maar' 4 maanden geleden. Bij mij is het alweer 2 jaar geleden en ik heb af en toe nog steken daar. Het eerste 1,5 jaar had ik ook nog eens ontzettend last van mijn darmen

Het kan dus zijn dat je lichaam zich gewoon nog aan het herstellen is. Bij de een duurt dat maar 3 maanden en bij de ander duurt het wel 1,5 jaar

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: