Na zwangerschap veel buikpijn?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Na zwangerschap veel buikpijn?
Al heel lang kan ik heel slecht tegen hormonen. Daarom zijn mijn zwangerschappen ook zo slecht verlopen in het begin. Nu was ik na de bevalling begonnen met de pil maar direct veel pijn, doorbraakbloedingen en nog maar niet te spreken over mijn humeur. Daar ben ik dus snel weer mee gestopt. Nu ben ik vorige week voor het eerst ongesteld geworden, dat is nu net een dag of 2 over.
Nu heb ik al een paar uur zo veel buikpijn dat ik niet kan staan. Echt in mijn baarmoederstreek Heel anders als menstruatiepijn! Herkent iemand dit? Komt dit nog door de keizersnede? Dat het zon pijn doet..
Nu heb ik al een paar uur zo veel buikpijn dat ik niet kan staan. Echt in mijn baarmoederstreek Heel anders als menstruatiepijn! Herkent iemand dit? Komt dit nog door de keizersnede? Dat het zon pijn doet..
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Re: Na zwangerschap veel buikpijn?
Hmh, bij mij doet het ook wel meer zeer sinds de keizersnede maar niet zoveel als jij beschrijft. Dus misschien even een bezoekje aan de huisarts?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Re: Na zwangerschap veel buikpijn?
Dat kan best want je ks is nog 'maar' 4 maanden geleden. Bij mij is het alweer 2 jaar geleden en ik heb af en toe nog steken daar. Het eerste 1,5 jaar had ik ook nog eens ontzettend last van mijn darmen
Het kan dus zijn dat je lichaam zich gewoon nog aan het herstellen is. Bij de een duurt dat maar 3 maanden en bij de ander duurt het wel 1,5 jaar
Het kan dus zijn dat je lichaam zich gewoon nog aan het herstellen is. Bij de een duurt dat maar 3 maanden en bij de ander duurt het wel 1,5 jaar
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zo veel buikpijn
» Buikpijn prille zwangerschap
» Veel aankomen tijdens zwangerschap
» Onzeker over veel dingen en zwangerschap
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
» Buikpijn prille zwangerschap
» Veel aankomen tijdens zwangerschap
» Onzeker over veel dingen en zwangerschap
» eerste zwangerschap en tweede zwangerschap
Pagina 1 van 1