Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"domme" dingen tijdens je zwangerschap

+9
MADDIE
nillis
SarahKey
Pandora
Shy
Slakje
Jezzie
Floor
kwak
13 plaatsers

Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  kwak wo 25 jul 2012 - 8:23

hebben jullie ook van die domme dingen die je alleen in je zwangerschap hebt?

Ik kan bijv. echt niet koken als ik zwanger ben, dit had ik bij D. ook en nu begint het weer.
er brand elke dag wel wat aan of er kookt weer wat over en dat heb ik echt alleen als ik zwanger ben, zo raar.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Floor wo 25 jul 2012 - 8:50

hahaha dat kon ik ook niet. Alles mislukte zowat en ik vond alles zo onwijs stinken dat ik het niet op at. Dus ik stond ook nog eens niet voor mezelf te koken.
Wat ik heel slecht kon was autorijden/ergens naar toe gaan, voordat ik zowat de straat uit was was ik al weer vergeten waar ik heen ging. Ik had ook gewoon echt een briefje langs me liggen op de stoel in de auto
- post ophalen
- AH (ander lijstje!!)
- apotheek
- naar oma op visite

Overigens is dat autorijden nog steeds rampzalig :P
Ik heb trouwens ook 1 keer een ongelukje gehad met de auto, zelf veroorzaakt, ik had weeen en reed naar huis, nu parkeer ik altijd in een super krappe plek voor het huis, maar ik reed dus met de neus van de auto tegen het huis aan laughcry omdat ik een wee kreeg. Kan er inmiddels wel om lachen maar toen vond ik het niet zo lollig.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  kwak wo 25 jul 2012 - 8:52

haha, Floor ik schoot even hard in de lach om je auto verhaal! Ik zie het helemaal voor me, haha!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Floor wo 25 jul 2012 - 8:56

Ik durfde het ook gewoon echt niet te zeggen tegen mijn man, pas een paar weken na de bevalling heb ik het gezegd wat er was gebeurt en of hij nog even naar de auto wou kijken, ik kon geen schade zien maarja ik had zo'n dikke buik die in de weg zat dus bukken ging toch niet. Gelukkig was er geen schade aan de auto (wel aan het huis, de regenpijp was stuk :P )

Owja en dat autorijden en niet meer weten waar naar toe was echt erg hoor, ik heb wel eens mijn man gebeld op zijn werk, ik moest op controle naar de vk en ik kon de vk niet vinden Yes
Moest ik natuurlijk eerst uitleggen waar ik was: 'ehm ja bij die rotonde, je weet wel die met dat ding erop'
.. confused ja schat nu snap ik het nog niet waar je bent, maar waarom zet je de tomtom niet aan?
Neutral o die ligt natuurlijk hier in de auto


Laatst aangepast door Floor op wo 25 jul 2012 - 8:59; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Jezzie wo 25 jul 2012 - 8:57

Dat koken is heel herkenbaar! Ik loop ook weg tijdens het koken om wat te pakken, maar ga dan ondertussenandere dingen doen. En dan brand het eten dus aan!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Slakje wo 25 jul 2012 - 9:04

Ik vergat echt ALLES. Maar echt alles. Mijn geheugen was echt een zeef met een groot gat erin.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Shy wo 25 jul 2012 - 10:17

Slakje schreef:Ik vergat echt ALLES. Maar echt alles. Mijn geheugen was echt een zeef met een groot gat erin.
Hier had/heb ik ook last van.
Mijn man noemde mij eerst een wandelende agenda, is nu niks meer van over laughcry
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 18:50

Oh Floor sorry maar ik moest wel heel hard lachen om je tomtomverhaal Laughing

Ik kan geen boodschappen meer doen. Of ik boter en keukenrol mee wilde nemen (hoe moeilijk is dat om te onthouden). Keukenrol is gelukt. of ik dan bij de volgende boodschappen wel de boter wilde meenemen. Maar nee hoor, weer vergeten.

Gisteren liep ik de deur uit om te gaan winkelen met mijn zoontje. Eerst was ik mijn fietssleutel vergeten. Terug naar binnen, sleutel gepakt, deur op slot. Zonnebril vergeten. Terug naar binnen, zonnebril gepakt, deur op slot (dat vergeet ik gelukkig niet). Dus ik loop de poort uit. Poort op slot en wil mijn sleutels in mijn tas stoppen................. Tas vergeten Rolling Eyes

Zeg maar gevalletje zeef ben ik

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Pandora wo 25 jul 2012 - 19:02

Ik kon/kan, net als mijn zus trouwens toen zij zwanger was, niet zo goed autorijden. Gelukkig nog geen ongelukjes gehad... Ik moet trouwens zeggen dat ik me in deze zwangerschap wel wat zekerder voel in de auto dan tijdens mijn vorige zwangerschap....
Mijn zus reed echt zowat ieder paaltje of bordje omver... Laughing
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Floor wo 25 jul 2012 - 19:10

hahaha jetje, volgens mij duurt het dan een eeuwigheid voor je de deur uit bent.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  SarahKey wo 25 jul 2012 - 19:30

ik ben eens vergeten om de achterdeur 's avonds dicht te doen. Heeft toen de hele nacht open gestaan, niet alleen van het slot maar echt helemaal open. Was sowieso heel erg vergeetachtig. Was ook regelmatig spullen kwijt en nog steeds. Loop me soms een schrompus te zoeken naar bepaalde dingen.

Met autorijden wist ik soms niet meer hoe ik moest schakelen"domme" dingen tijdens je zwangerschap 878948377
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  nillis wo 25 jul 2012 - 19:45

Ik had daar in zwangerschap van T niet veel last van, maar ben nu altijd de week voor ik ongesteld wordt van die dagen, dat ik alles laat vallen en dingen vergeet, waardoor ik 10 keer de trap op en af moet.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  MADDIE wo 25 jul 2012 - 20:07

Ik loop tegen dingen aan die er al een tijdje stonden en laat dingen vallen etc. Ik heb nog nooit zo veel gesloopt als nu!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 22:10

Shygirl85 schreef:
Slakje schreef:Ik vergat echt ALLES. Maar echt alles. Mijn geheugen was echt een zeef met een groot gat erin.
Hier had/heb ik ook last van.
Mijn man noemde mij eerst een wandelende agenda, is nu niks meer van over laughcry

+1, en ik hoop niet dat het bij de tweede niet erger wordt. Dan kan ik beter stoppen met werken laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 22:42

Shygirl85 schreef:
Slakje schreef:Ik vergat echt ALLES. Maar echt alles. Mijn geheugen was echt een zeef met een groot gat erin.
Hier had/heb ik ook last van.
Mijn man noemde mij eerst een wandelende agenda, is nu niks meer van over "domme" dingen tijdens je zwangerschap 394967

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 0:16

Floor schreef:hahaha jetje, volgens mij duurt het dan een eeuwigheid voor je de deur uit bent.

Ehm... Ja je moet niet denken: ff snel ergens heen... Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Jezzie do 26 jul 2012 - 1:00

SarahKey schreef:ik ben eens vergeten om de achterdeur 's avonds dicht te doen. Heeft toen de hele nacht open gestaan, niet alleen van het slot maar echt helemaal open. Was sowieso heel erg vergeetachtig. Was ook regelmatig spullen kwijt en nog steeds. Loop me soms een schrompus te zoeken naar bepaalde dingen.

Met autorijden wist ik soms niet meer hoe ik moest schakelen"domme" dingen tijdens je zwangerschap 878948377

Oooh, kan dat ook tijdens de zwangerschap! Mijn vriend zat op mij te mopperen van de week, toen naar huis reed, dat ik schakelde alsof ik net mijn rijbewijs heb!"domme" dingen tijdens je zwangerschap 394967 Nou is mijn eigen auto een automaat, dus hij zei dat ik maar wat vaker in zijn auto moest rijden, zodat ik wat vaker moet schakelen! Maar het komt dus gewoon omdat ik zwanger ben."domme" dingen tijdens je zwangerschap 3079029344
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Theeleut do 26 jul 2012 - 6:04

Toen ik zwanger was van de 1e had ik al een aantal weken geen auto gereden wegens erg misselijk/braken, tot het weer beter ging en we naar mijn ouders gingen. Ik wilde rijden, dus hoppa rijden maar. Maar 2 straten verder vond ik het toch lastig kijken met al die druppels op de vooruit en zei ook ' ik zie niks zo met die regen!' waarop mijn man zei dat ik dan ook de ruitenwissers moest aanzetten... Oooooja, dat was waar ook, die heb je ook nog haha.

En de dag dat ik weeën had liep ik buiten te waggelen zodat het wat meer op gang zou komen en verbaasde me waarom toch iedereen de vlag buiten had hangen... Het was 4 mei die dag, totaaaal niet bij stil gestaan.

Tijdens de weeën bij de tweede zijn we gewoon nog uiteten gegaan met het gezin en mijn hoogzwangere nicht en man. Ik had vanaf die ochtend al krampen om de 10 minuten maar heel de dag daarmee op het terras kunnen zitten ( koninginnedag) dus dachten we ach nog even een laatste hapbuiten de deur Wink maar tijdens het eten kwamen de weeën sneller en werden pijnlijker. Dus bij de vraag of we nog een toetje wilde hebben we maar gezegd dat we maar naar het ZH gingen om te bevallen. Je had die kop van die serveerster moeten zien, die kon niet geloven dat ik met weeën daar op het terras zat Laughing
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Flower_L do 26 jul 2012 - 6:33

Heb daarstraks mijn 2 mannen speeltuintje ingestuurd, kon ik rustig lasagnette even voorbereiden. In oven gezet, ook even naar speeltuintje gelopen. Komen we thuia...heb ik oven niet aangezet.... confused

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  MADDIE do 26 jul 2012 - 7:42

Flower_L schreef:Heb daarstraks mijn 2 mannen speeltuintje ingestuurd, kon ik rustig lasagnette even voorbereiden. In oven gezet, ook even naar speeltuintje gelopen. Komen we thuia...heb ik oven niet aangezet.... confused

Laughing Dat is dan wel even een tegenvaller!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Ella do 26 jul 2012 - 7:53

Razz_ schreef:
Shygirl85 schreef:
Slakje schreef:Ik vergat echt ALLES. Maar echt alles. Mijn geheugen was echt een zeef met een groot gat erin.
Hier had/heb ik ook last van.
Mijn man noemde mij eerst een wandelende agenda, is nu niks meer van over "domme" dingen tijdens je zwangerschap 394967

+1, en ik hoop niet dat het bij de tweede niet erger wordt. Dan kan ik beter stoppen met werken "domme" dingen tijdens je zwangerschap 394967

Oh dit is zo herkenbaar. Ik was hier ook de wandelende agenda. Hoefde er niet eens in te kijken om te weten wat we moesten doen. Manlief vergat alles. Maar nu is het drama. Ik vergeet alles en manlief dus ook...... We rijden nu vaak weg en moeten weer terug omdat we iets vergeten zijn mee te nemen of wat dan ook. heel irritant
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Printje do 26 jul 2012 - 7:54

Naast dat ik alles vergeet heb ik tegenwoordig de gave om spullen op de meest rare plaatsen neer te zetten....

Zo heb ik, geen idee waarom, de koekjes die ik net gekocht had meegenomen naar de wasmachine ruimte en ze daar laten staan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Flower_L do 26 jul 2012 - 8:19

zoooo herkenbaar printje!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Printje do 26 jul 2012 - 8:24

Flower_L schreef:zoooo herkenbaar printje!

Gelukkig maar hahahaha ik twijfel soms aan mezelf, dan zie ik weer iets staan waarvan ik denk euhhhh waarom heb ik dat daar neergezet????
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

"domme" dingen tijdens je zwangerschap Empty Re: "domme" dingen tijdens je zwangerschap

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum