Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overal om kunnen huilen

+13
Bolleke
Niekske
Ilovethe90s
Carra
Caramba
Exogenesis
Katrien
Pineco
Zonnetje
Jerry
Charles
Kowalski
Printje
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Overal om kunnen huilen

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 10:20

Als ik een ambulance langs hoor komen krijg ik tranen in mijn ogen, omdat ik allemaal erge ongelukken voor me zie en het zielig vind voor de mensen die het mee moeten maken. Toen ik de hond meegaf aan de dierenambulance moest ik bijna huilen, omdat ik hem bij me wilde houden als zijn baasjes hem toch niet zochten. Nu zit ik met tranen in mijn ogen een programma te kijken, omdat het zo lief is wat ik zie.... Ik ben zó gemakkelijk in tranen. Dit heb ik al heel erg lang, maar de laatste tijd wordt het steeds vaker, lijkt het wel. Ik moet nu wel ongesteld worden, maar ik had het vorige week ook, en toen was er niks aan de hand haha.. Ik vind het soms heel lastig, ook als we een film zitten te kijken, dan zit ik me echt in te houden als er anderen bij zijn.

Wie heeft dat nog meer? Soms word ik er echt gek van! laughcry


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 10:22

Ik heb het ook, behalve op de momenten dat ik echt zou willen huilen, dan lukt het niet laughcry
Maar verder zit ik bij de stomste programma's al in tranen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Printje do 4 apr 2013 - 10:23

Herkenbaar ik ben een enorme emo.doos.zelfs.i..Disney haha de omgeving, de verwondering van kindjes. Ik ben een jankbal ten voete uit.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 10:24

O gelukkig, ik ben niet de enige!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Kowalski do 4 apr 2013 - 19:58

Herkenbaar hoor! Ik heb dat ook bij dingen als een ambulance, omdat ik dan net als jij erge dingen voor me zie (en dan vaak nog bij mensen die ik ken). Maar ik heb het ook bij films, bij zielige films, bij vrouwenfilms en zelfs bij Bambi.

Ook als bijvoorbeeld iemand iets liefs tegen me zegt, dan moet ik al huilen. Of zoals vorige week, ik was wedstrijd kijken en drie teamgenootjes/vriendinnen van me waren door naar de finale en Koko staat alweer te janken.
Ook als we bij mijn broer op visite zijn geweest. Hij heeft het gewoon heel goed voor elkaar met een mooie, lieve vrouw, twee kindjes en een eigen zaak en dan moet ik gewoon huilen omdat ik trots op hem ben. Erg vermoeiend Overal om kunnen huilen 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Charles do 4 apr 2013 - 20:17

Ik heb dat ook. Zo erg, dat ik gewoon niet kan genieten van leuke dingen omdat ik erom moet huilen. Ik moet vooral huilen om oude mensjes die iets eten Embarassed . Pippa, ik wil je niet tegenhouden maar als je kids hebt wordt dit nog 10000x erger.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Jerry do 4 apr 2013 - 23:03

Ik heb het ook, terwijl ik het eerder nooit had... Denk zelf dat 't door m'n pil komt, of kan dat niet?

Vanochtend in het nieuws dat ergens in Zuid-Amerika via een radiobericht was omgeroepen dat mensen met hun auto naar een vliegveldje moesten gaan, om met hun koplampen een onverlichte startbaan te verlichten, zodat een vliegtuigje met 3 zieke mensen kon vertrekken. Schoot ook vol toen ik die startbaan vol auto's zag confused
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 23:06

Ik heb dat vooral als ik ongesteld ben. Dan loop ik heel de week te janken om van alles en nog wat. En mijn vriend zit er mooi een week mee Overal om kunnen huilen 394967.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Zonnetje do 4 apr 2013 - 23:13

Ik heb het ook en het lijkt ook steeds erger te worden. Bij tv-programma's, films, boeken, artikelen in tijdschriften,.. Ik word er echt een beetje moe van.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Pineco do 4 apr 2013 - 23:20

Ik had het wel heel erg tijdens mijn zwangerschappen (kon niet eens normaal de krant lezen) en in de eerste maanden daarna. Maar nu vind ik het wel meevallen eigenlijk. Al vindt mijn man wel altijd dat ik om alles moet huilen, zit ik een zielige scène uit GTST te kijken en dan komt hij al lachend met de tissues aanlopen. Maar als ik jullie verhalen lees, val ik nog best mee. Ik ga hem dit topic eens laten lezen denk ik Overal om kunnen huilen 253468018
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Katrien do 4 apr 2013 - 23:24

Heel erg herkenbaar! De laatste jaren is het erger geworden volgens mij. De dagen voordat ik ongesteld moet worden is het helemaal erg. Ik heb de laatste jaren best veel heftige dingen meegemaakt en, hoewel dat mij harder gemaakt heeft, heeft dat er ook voor gezorgd dat ik makkelijker huil om dingen.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Exogenesis vr 5 apr 2013 - 9:05

Ik ben twee weken geleden ineens in huilen uitgebarsten tijdens een vergadering op m'n werk. Op dat moment was ik intens verdrietig vanwege een bepaalde situatie. Nu denk ik: WHY??

En ik heb snel een brok in m'n keel vanwege dingen in boeken en op tv. Ik kan trouwens ook heel goed janken van geluk.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Caramba vr 5 apr 2013 - 9:21

Ik huilen ook snel wanneer er iets op tv is. Heb dat vooral bij dans programma's, meer omdat ik op hoog niveau aan streetdance heb gedaan, maar door een ongeluk moest ik daar mee stoppen.
Verder barst ik in tranen uit wanneer er in een programma ook gejankt wordt.
Ambulances hoor ik hier iedere dag, dat doet me dan weinig. Alleen de gedachte, wie nu? gaat er dan door mij heen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 9:22

Caramba, haha ik hoor ze ook continu, dat is het erge! Maar ik heb het vooral als ik op de fiets naar huis zit en ze echt langs zie komen of voor ze aan de kant moet (ook bij brandweer of politie overigens)...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Carra vr 5 apr 2013 - 9:58

Ik huil ook heel snel. Ik heb the Notebook nu al 30 keer gezien, maar ga elke keer weer.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Caramba vr 5 apr 2013 - 18:38

Tranen springen mij ook in de ogen als ik aan het verleden van onze kat denk. Maar door ons is alles goed gekomen en is het geen straatschoffie meer.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 21:54

Ik herken er helemaal niets in. Ook al is de film zo zielig, emotioneel of watdan ook, geen tranen bij mij. Ik ben emotieloos geloof ik Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Ilovethe90s vr 5 apr 2013 - 22:06

Jip83 schreef:Ik herken er helemaal niets in. Ook al is de film zo zielig, emotioneel of watdan ook, geen tranen bij mij. Ik ben emotieloos geloof ik Wink

Dat was bij mij ook altijd het geval maar sinds ik met de pil gestopt ben is er toch iets veranderd. Zit ik afgelopen week de laatste aflevering van Glee van seizoen 3 te kijken en ik zat me daar toch een partij te janken haha.

Bij films heb ik het nog steeds in mindere mate, vriendinnen van me zitten vaak met betraande oogjes maar dat heb ik in het bijzijn van anderen sowieso niet. Een film waar ik om heb moeten huilen was Hachi maar verder kan ik me geen films voor de geest halen die me tijdens het kijken zo geemotioneerd hebben.
Toen ik vorig jaar naar de 3D versie van Titanic ging zat ik ook wel even met een brok in mijn keel maar geen tranen. Ik dacht er ineens aan hoe verschrikkelijk het zou zijn als ik mijn man zou verliezen.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 22:09

Toen ik nog geen pil slikte had ik het ook niet. Mijn broer daarentegen....die kan dus wel zitten sniffen bij films!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Jerry vr 5 apr 2013 - 22:19

Ik had 't eerst ook niet hoor! Als ik met vriendinnen een jankfilm zat te kijken, was ik altijd de enige die het droog hield...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Niekske za 6 apr 2013 - 2:59

Herkenbaar! Ik heb het op zo'n stomme momenten, vaak bij emotionele films ofzo, maar ik kan ook rustig gaan janken omdat Finn en Rachel ruzie hebben in Glee Overal om kunnen huilen 394967

Verder kan ik het ook hebben als ik de efteling in stap ofzo, dan krijg ik een brok in mijn keel. Of bij de optocht met carnaval. Veel mensen en een bijzondere gelegenheid denk ik.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Bolleke za 6 apr 2013 - 4:57

Ik kan om alles janken, bij de gekste dingen. Als ik mensen op tv zie dansen of zingen, vooral kinderen, bij de gymles van mijn zoon Overal om kunnen huilen 878948377, gewoon om heel veel kleine (belachelijke )dingen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Ilovethe90s za 6 apr 2013 - 4:59

Niekske schreef:Verder kan ik het ook hebben als ik de efteling in stap ofzo, dan krijg ik een brok in mijn keel. Of bij de optocht met carnaval. Veel mensen en een bijzondere gelegenheid denk ik.

Haha, ik had het in november met Disneyland Parijs. Ik wilde er altijd zo graag naartoe en toen was ik er ineens op mijn 29e Very Happy.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Nyx za 6 apr 2013 - 5:27

Het ene moment schiet ik vol bij het zien van een televisieprogramma, het volgende moment vind ik alles maar aanstelleritus. Zo heb ik afgelopen woensdag zitten huilen om het programma 'Een nieuw begin', terwijl ik meestal niets met dat soort programma's heb.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Gast za 6 apr 2013 - 5:45

Ik huil wel veel de laatste tijd, maar niet per se om films of de dingen die hier genoemd worden. Meer om dingen in mezelf of die met mezelf gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Overal om kunnen huilen Empty Re: Overal om kunnen huilen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum