Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik ken natuurlijk wel Giacomo's situatie redelijk.
Dus vandaar dat ik deze hardheid erin leg....
Laat je niet onderuithalen, G, want jij hebt een verschrikkelijk slecht voorbeeld gehad, qua moeder, en je doet het briljant. Ik ben ervan overtuigd dat zoontjelief een heel gelukkig kind is.
Dus vandaar dat ik deze hardheid erin leg....
Laat je niet onderuithalen, G, want jij hebt een verschrikkelijk slecht voorbeeld gehad, qua moeder, en je doet het briljant. Ik ben ervan overtuigd dat zoontjelief een heel gelukkig kind is.
Gast- Gast
Giacomo das best heftig allemaal.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dolores schreef:
Eens!
Gast- Gast
Reva schreef:Do, jij bent echt lief
Vind ik ook!
En ik vind jou ook lief, Reev.
Gast- Gast
Ik zeg het omdat het de waarheid is.....
Overigens, mijn lief vond het rokje ook ontzettend mooi
Overigens, mijn lief vond het rokje ook ontzettend mooi
Gast- Gast
Alex167 schreef:Reva schreef:Do, jij bent echt lief
Vind ik ook!
Ja, dat ben ik ook wel Maar Do is echt altijd lief tegen iedereen. Das toch knap? Neemt altijd de tijd voor alles en iedereen hier op het forum en ook wat ik lees daarbuiten. Ik ben niet lief tegen iedereen en ik kan het niet opbrengen om voor alles en iedereen tijd te maken en vind het leuk om soms ergens tegenaan te trappen. Ik ben selectief lief. En als ik dan zie hoe Do doet, terwijl ze echt veel achter zich heeft liggen en nu nog mee te maken heeft -als ik dat zo mag zeggen-, dan vind ik dat echt heel knap. Dat iemand niet verbitterd of een oude zeur is, ofzo. Of klinkt dat lullig
Gast- Gast
Eens.Reva schreef:Alex167 schreef:Reva schreef:Do, jij bent echt lief
Vind ik ook!
Ja, dat ben ik ook wel Maar Do is echt altijd lief tegen iedereen. Das toch knap? Neemt altijd de tijd voor alles en iedereen hier op het forum en ook wat ik lees daarbuiten. Ik ben niet lief tegen iedereen en ik kan het niet opbrengen om voor alles en iedereen tijd te maken en vind het leuk om soms ergens tegenaan te trappen. Ik ben selectief lief. En als ik dan zie hoe Do doet, terwijl ze echt veel achter zich heeft liggen en nu nog mee te maken heeft -als ik dat zo mag zeggen-, dan vind ik dat echt heel knap. Dat iemand niet verbitterd of een oude zeur is, ofzo. Of klinkt dat lullig
Ik vind het nog wel een leuk om vals uit te halen, maar dat zie ik Do nooit doen.
Gast- Gast
Nee, precies Smikkell. Want Do gaat vast roepen dat ze 'heus niet altijd lief is', maar dat snapt mn kont ook wel.
Gast- Gast
Maar dat is wel een erg gekleurd beeld, hoor Reva.
Ik ben echt niet altijd lief, en sta heus niet elke ochtend jubelend uit mijn raam naar de nieuwe dag te kijken....
Ik ben echt niet altijd lief, en sta heus niet elke ochtend jubelend uit mijn raam naar de nieuwe dag te kijken....
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eens.Reva schreef:Alex167 schreef:Reva schreef:Do, jij bent echt lief
Vind ik ook!
Ik vind het nog wel een leuk om vals uit te halen, maar dat zie ik Do nooit doen.
Ik sluit me er helemaal bij aan!
May- Ratel
Dolores schreef:Maar dat is wel een erg gekleurd beeld, hoor Reva.
Zo, is dat even mooi al gelijk ontkracht in de post erboven.
Gast- Gast
Goedenavond dames! Hoe gaat het met jullie?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Goedenavond Merai,
Hier alles goed, alleen last van bevroren voeten, maar ach dat heb ik wel vaker En met jou?
Hier alles goed, alleen last van bevroren voeten, maar ach dat heb ik wel vaker En met jou?
May- Ratel
Hoi Merai! Ziekjes (verkouden + stem kwijt) ... met jou?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik begrijp wat je bedoelt, Reev en ik ben het volledig met je eens! Maar in je selectieve liefzijn ben je lief tegen mij en dat vind ik fijn. En daarom vind ik jou weer lief.
Gast- Gast
Hmm, koude voeten, ziekjes, straks word ik nog door jullie aangestoken
Met mij gaat het goed, vandaag een afspraak gemaakt om donderdag het huurcontract te gaan tekenen = ik ben blij (en ik heb teveel rose gedronken)
Met mij gaat het goed, vandaag een afspraak gemaakt om donderdag het huurcontract te gaan tekenen = ik ben blij (en ik heb teveel rose gedronken)
Merai- Ratel
Gefeliciteerd Merai En mijn koude voeten zijn niet besmettelijk hoor Heb ze al mijn hele leven en nog niemand ermee aangestoken
May- Ratel
Thanx ladies! Ja een heel leuk huis! Niet aan de amstel maar nog steeds heel geschikt, dit was het 'tweede keus' huis waar ik het vorige week al over had.
Merai- Ratel
Gefeliciteerd Merai!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Alex167 schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, Reev en ik ben het volledig met je eens! Maar in je selectieve liefzijn ben je lief tegen mij en dat vind ik fijn. En daarom vind ik jou weer lief.
Ja, jij zit aan de goede kant
Merai: jammer van het huis, maar fijn dat je wat hebt! De Amstel is zo mooi.. Ken je het pand op de Amstel waar nu Monumentenzorg in zit? Dat pand was van ons
Gast- Gast
Qiara schreef:Gefeliciteerd Merai!
Dankjewel!
Hoe gaat het met jullie?
Merai- Ratel
Reva schreef:Alex167 schreef:Ik begrijp wat je bedoelt, Reev en ik ben het volledig met je eens! Maar in je selectieve liefzijn ben je lief tegen mij en dat vind ik fijn. En daarom vind ik jou weer lief.
Ja, jij zit aan de goede kant
Merai: jammer van het huis, maar fijn dat je wat hebt! De Amstel is zo mooi.. Ken je het pand op de Amstel waar nu Monumentenzorg in zit? Dat pand was van ons
Ik ben jaloers
Merai- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: