Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé 2011
****** dat wilde ik postenReva schreef:Zeg, wil je fik ofzo. Je pitten staan aan en je keukenrol ligt op het gasfornuis
Gast- Gast
Dolores schreef:Dank jullie wel. Het is inderdaad een leuk rokje...
En het staat je ook goed.
Gast- Gast
Smikkell schreef:****** dat wilde ik postenReva schreef:Zeg, wil je fik ofzo. Je pitten staan aan en je keukenrol ligt op het gasfornuis
Zal ik het weghalen?? Dan kan jij 't zeggen!
Gast- Gast
Smikk, in het laat je huis zien topic ofzo noemen jij en nog iemand anders Reeza 'Reeva'. Muhaha.
Gast- Gast
Vanavond gehoord dat mijn moeder vindt dat wij het niet goed doen als ouders en dat ze het nog steeds niet goed vind dat we zo vroeg met kinderen zijn begonnen (vriend toen
27,ik 22). En dat niet rechtstreeks zeggen maar tegen een ander. Ik wist wel dat mijn moeder niet spoorde, maar dit slaat wederom weer nergens op. Wat is ze toch raar...
27,ik 22). En dat niet rechtstreeks zeggen maar tegen een ander. Ik wist wel dat mijn moeder niet spoorde, maar dit slaat wederom weer nergens op. Wat is ze toch raar...
Gast- Gast
Wat ontzettend jammer dat jouw moeder dat zegt, James. En dan vooral tegen een ander en nog niet eens tegen jezelf.
Gast- Gast
Dolores schreef:en wat is het enige juiste antwoord Giacomo?
Je broek laten zakken en je kont laten zien.
Gast- Gast
Ik ga lapen ladies!
Slaap lekker allemaal
Slaap lekker allemaal
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje Giacomo, wat naar dat je eigen moeder dat zegt en dat ze niet eens het lef heeft dat recht in jouw (jullie) gezicht te zeggen.
Gast- Gast
Ik zag dat inderdaad. Denk een typfout. IK denk ook zo vaak aan je.. met je schoenen aan en een wijnfles onder je tieten en een uitje, wat saus op je tepel en dan solonaise.. maak me gek!Reva schreef:Smikk, in het laat je huis zien topic ofzo noemen jij en nog iemand anders Reeza 'Reeva'. Muhaha.
Gast- Gast
Mijn moeder spoort niet. Dat weet ik wel, maar toch is het weer verrassend als ze zoiets zegt. En dan wel gewoon op verjaardagen komen. Ze snapt ook niet dat ze zoiets niet kan maken. Ze gaat helaas altijd uit van het negatieve in mij, heeft ook ooit gezegd toen ik met de pabo begon: "ach, die maak je toch niet af" En ze heeft nog gelijk gehad ook jammer genoeg.
Ze zei ooit: "wacht maar tot je zelf kinderen hebt, dan snap je het" (waarom
ze altijd negatief is over mij. Nu ik moeder heb, snap ik het nog minder
Ze zei ooit: "wacht maar tot je zelf kinderen hebt, dan snap je het" (waarom
ze altijd negatief is over mij. Nu ik moeder heb, snap ik het nog minder
Gast- Gast
Alex167 schreef:Jeetje Giacomo, wat naar dat je eigen moeder dat zegt en dat ze niet eens het lef heeft dat recht in jouw (jullie) gezicht te zeggen.
+1! Lijkt me ook echt naar om er via via achter te komen dat je eigen moeder zulke dingen zegt.
Slaap lekker CC!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wat vervel.end dat je moeder je steeds weerblijft kletsen. Ze kan zelf nou ook niet zeggen dat ze alles goed heeft gedaan.. Heb je haar er al over gesproken?Giacomo schreef:Vanavond gehoord dat mijn moeder vindt dat wij het niet goed doen als ouders en dat ze het nog steeds niet goed vind dat we zo vroeg met kinderen zijn begonnen (vriend toen
Gast- Gast
Nou ik zal het juiste antwoord dan hier neerzetten
'slechter dan jij kunnen we het toch nooit doen, moeder'
Gast- Gast
Reva schreef:Dolores schreef:en wat is het enige juiste antwoord Giacomo?
Je broek laten zakken en je kont laten zien.
Gast- Gast
Dolores schreef:Nou ik zal het juiste antwoord dan hier neerzetten
Wow, das hard
Gast- Gast
Zooo dat is naar Giacomo! Wat een lef zeg!
Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Dolores schreef:Nou ik zal het juiste antwoord dan hier neerzetten
Wow, das hard
Dan kun je beter je broek laten zakken en je kont laten zien.
Gast- Gast
Vandaag heb ik trouwens een goed gesprek gehad met Aniet op MSN. Ze las het, stelde een vraag, en zorgde ervoor dat ik zelf het antwoord vond. Had ik maar vaker zulke gesprekken!
Gast- Gast
Klopt Dolores!
Ja, heb er zo vaak met haar over gehad. Zij heeft nog steeds in haar hoofd dat ik toen ik 12 was de loodzware beslissing maakte om bij mijn vader te gaan wonen omdat ik het bij haar niet uit hield. Ze blijft volhouden dat ik dat deed zodat ik iedereen even lekker tegen elkaar op kon stoken, gewoon om haar te kwetsen. Dat blijft ze aanhalen. Dan spoor je toch echt niet of niet dan? Ik bleef uit loyaliteit bij haar en het is 1 van de zwaarste keuzes geweest in mijn leven. Hoe kan je een kind in godsnaam
zoiets verwijten. Bizar..
Het verrast me elke keer weer hoe gek ze is, ookal weet je wel beter.
Ja, heb er zo vaak met haar over gehad. Zij heeft nog steeds in haar hoofd dat ik toen ik 12 was de loodzware beslissing maakte om bij mijn vader te gaan wonen omdat ik het bij haar niet uit hield. Ze blijft volhouden dat ik dat deed zodat ik iedereen even lekker tegen elkaar op kon stoken, gewoon om haar te kwetsen. Dat blijft ze aanhalen. Dan spoor je toch echt niet of niet dan? Ik bleef uit loyaliteit bij haar en het is 1 van de zwaarste keuzes geweest in mijn leven. Hoe kan je een kind in godsnaam
zoiets verwijten. Bizar..
Het verrast me elke keer weer hoe gek ze is, ookal weet je wel beter.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Dolores schreef:Nou ik zal het juiste antwoord dan hier neerzetten
Wow, das hard
Dan kun je beter je broek laten zakken en je kont laten zien.
Lomp, maar het klopt wel.
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: