Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Goed bezig CL!
Ik heb gister mn kamer ook van onder tot boven uitgesopt en gezogen. Geeft wel een goed gevoel
Ik heb gister mn kamer ook van onder tot boven uitgesopt en gezogen. Geeft wel een goed gevoel
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Uhu En als ik eenmaal bezig ben vind ik het ook niet erg. Heb intussen afgewassen en de keukenkastjes van buiten schoongemaakt. Nu nog stofzuigen, dweilen en afnemen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Bluh ik heb zaterdag mn haar geverfd, in kleur 5 (lichtbruin, volgens L'oreal). Normaal valt het al wat donkerder uit, maar nu is het echt bijna zwart
Hopelijk is het met twee weken wat minder, want dit staat me echt niet.
Hopelijk is het met twee weken wat minder, want dit staat me echt niet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Goedemiddag allemaal! Heb al gewerkt en geluncht bij een vriendin en ben nu lekker ff alleen thuis in mijn ouderlijk huis!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Hallelujah CKC, respect voor jou met je baan. Ik vind het al vermoeiend als ik naar je tekst kijk!
Gast- Gast
hallo allemaal!
Ik ben er weer eventjes. Ik ga zometeen nog even naar de supermarkt, de was ophangen en afstoffen hier.
Ik ga daarna stampot zuurkool maken en mijn date komt eten.
Ik ben er weer eventjes. Ik ga zometeen nog even naar de supermarkt, de was ophangen en afstoffen hier.
Ik ga daarna stampot zuurkool maken en mijn date komt eten.
Gast- Gast
Ik weet niet of je het al een keer gepost had maar ik las een keertje dat je nog niet wist of je hem wel echt leuk vond? Hoe is dat nu?Jade schreef:en mijn date komt eten.
Gast- Gast
Purple schreef:Ik weet niet of je het al een keer gepost had maar ik las een keertje dat je nog niet wist of je hem wel echt leuk vond? Hoe is dat nu?Jade schreef:en mijn date komt eten.
Volgens mij, als ik zo vrij mag zijn om voor Jade te antwoorden, is dit een andere
Gast- Gast
Purple schreef:Ik weet niet of je het al een keer gepost had maar ik las een keertje dat je nog niet wist of je hem wel echt leuk vond? Hoe is dat nu?Jade schreef:en mijn date komt eten.
haha nou dat ging 1 week heel erg goed! heb hem een paar keer gezien, het was super leuk/gezellig en voelde me helemaal verliefd.
Nou ben ik zaterdag avond uit geweest.. en vond ik het stiekem best leuk om aandacht te krijgen van al die leuke mannen. Nu vraag ik me weer af of dat wel hoort als je verliefd bent? en daardoor twijfel ik weer
ik word moe van mezelf!
Maar denk dat het ook wel een beetje komt doordat hij heeft verteld dat hij nog niet echt verliefd op me is.. en ik geen volle gevoelens wil krijgen voor iemand die mij niet leuk genoeg vindt?
Laatst aangepast door Jade op ma 21 feb 2011 - 4:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Brennuss schreef:Purple schreef:Ik weet niet of je het al een keer gepost had maar ik las een keertje dat je nog niet wist of je hem wel echt leuk vond? Hoe is dat nu?Jade schreef:en mijn date komt eten.
Volgens mij, als ik zo vrij mag zijn om voor Jade te antwoorden, is dit een andere
ik denk het niet
edit: tenzij je helemaal terug denkt naar begin januari
Gast- Gast
Om op je eerste vraag te antwoorden: ik hou heel veel van mijn vriend en ben stapelgek op hem maar geloof me, die aandacht tijdens het stappen van andere gasten vind ik nu (na 2 jaar) nog steeds heerlijk! Mijn vriend vindt het ook leuk om aandacht te krijgen van andere meiden maar neemt niet weg dat we echt niet bij elkaar weg gaan.Jade schreef:
Nu vraag ik me weer af of dat wel hoort als je verliefd bent? en daardoor twijfel ik weer
en ik geen volle gevoelens wil krijgen voor iemand die mij niet leuk genoeg vind?
Je tweede vraag: dat snap ik wel, dat zou ik ook niet willen. Ik zou het dan inderdaad lekker rustig aan doen. Veel plezier straks!
Gast- Gast
Goed punt van Purple denk ik zo..
Vraagje: Is het mogelijk om schoolbordverf of magneetverf op canvasdoek te smeren?
Vraagje: Is het mogelijk om schoolbordverf of magneetverf op canvasdoek te smeren?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
nou.. ik zie vanavond wel hoe ik me voel toch!
Ik heb er wel weer heel veeel zin in dat hij langs komt!
Gast- Gast
En dat zegt ook wel weer heel veel!Jade schreef:
Gast- Gast
Purple schreef:En dat zegt ook wel weer heel veel!Jade schreef:
ja.. ik hoop dat het gewoon weer super leuk wordt!
Gast- Gast
Ik wil van mijn verjaardagsgeld spulletjes kopen bij Ikea voor mijn uitzet dus ben nu even een lijstje aan het maken
Gast- Gast
Oh, wat leuk Anousch!
Ik hoop dat ik op mijn housewarming allemaal ikea-bonnen krijg, want heb nog een garderobekast nodig in mijn nieuwe huis, eindelijk ruimte voor
Ik hoop dat ik op mijn housewarming allemaal ikea-bonnen krijg, want heb nog een garderobekast nodig in mijn nieuwe huis, eindelijk ruimte voor
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Jade schreef:Brennuss schreef:Purple schreef:Ik weet niet of je het al een keer gepost had maar ik las een keertje dat je nog niet wist of je hem wel echt leuk vond? Hoe is dat nu?Jade schreef:en mijn date komt eten.
ik denk het niet
edit: tenzij je helemaal terug denkt naar begin januari
Ja, ik dacht dat Purple hem bedoelde
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik wil van mijn verjaardagsgeld spulletjes kopen bij Ikea voor mijn uitzet dus ben nu even een lijstje aan het maken
Verstandig van dat lijstje. Als je er gewoon naar toe gaat kom je waarschijnlijk met veel meer terug
Gast- Gast
Hallo, ik ben er weer. Heb net een goed gesprek gehad met mijn spv'er.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik verveel me..!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Jade schreef:Sannie89 schreef:Pff.. ik ben zo moe
hoe komt dat? druk geweest?
Net 32 u gewerkt en nu 1 dag vrij, dus dan voel ik me moe, van het weekend ook laat-vroeg gedraaid, kan ik moeilijk tegen.
sorry voor late reactie, was even eten
Gast- Gast
Lotus schreef:Hallo, ik ben er weer. Heb net een goed gesprek gehad met mijn spv'er.
en hoe ging het?
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: