Dagcafé 2011
+20
aniet
VeryCherry
Merai
ExpressoB
Suus
Toet
Lejow
Roze Roos
May
Jeanette
Pannetoet
Qiara
M_as
Jordana
Chocolate Cookie
Elin
Lynn_
Blond
Cheesegirl
Lotus
24 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Halloo allemaaaal, ik ben er oooook.
Fijn weekend gehad? Nog iets leuks gedaan?
Fijn weekend gehad? Nog iets leuks gedaan?
Gast- Gast
Ja, die noemde je vannacht idd ook Brennuss, ga ik die even proberen Thanks.
Ik drink warme chocomelk, met zo'n blokje erin. Maar, blokje chocola met cointreau smaak
Anousch: ik vind het ballen en dikke vinger naar je pesters
Ik drink warme chocomelk, met zo'n blokje erin. Maar, blokje chocola met cointreau smaak
Anousch: ik vind het ballen en dikke vinger naar je pesters
Gast- Gast
Wat stoer van je Anousch dat je dit durft en doet dan! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen
Gast- Gast
Jullie zijn lief, geven me echt moed!
Ik ben heerlijk mijn hyvesvrienden aan het opruimen, oprotten met al die mensen die zichzelf vriendinnen noemen en dan niet eens even de moeite doen om onze vriendschap op peil te houden.
Ik ben heerlijk mijn hyvesvrienden aan het opruimen, oprotten met al die mensen die zichzelf vriendinnen noemen en dan niet eens even de moeite doen om onze vriendschap op peil te houden.
Gast- Gast
Reva, waar koop jij die stokken? Ik ken ze alleen van bij de DE.
Ik vind de warme choco van de V&D ook zo lekker! Zouden ze die ook verkopen?
Ik vind de warme choco van de V&D ook zo lekker! Zouden ze die ook verkopen?
Gast- Gast
Ze zijn er zelfs van Chocomel dat gele. Maar die vind ik niet lekker.. Ik heb nu van de bijenkorf (dan heb je 1 melk, 1 puur, 1 hazelnoot en 1 cointreau). Maar hebben ze ook bij veel bonbonwinkeltjes. Had ze hiervoor van Simon Levelt, ie waren lekkerder Die ik nu heb lossen minder goed op.
Gast- Gast
Bij de Wibra verkopen ze ook van die blokjes en die zijn echt heel lekker!!!
Gast- Gast
Anousch schreef:Jullie zijn lief, geven me echt moed!
Facebook nemen en opnieuw beginnen. Heb ik ook gedaan!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Zo ik ben even wat liedjes aan het downloaden, althans ze zijn al binnen. Had echt wat nieuws nodig zeg!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe doe je die blokjes dan? Gewoon melk verwarmen of zo en zo'n stokkie met een blokkie er in roeren?
Gast- Gast
Hmmm heerlijk BZV! Stiekem vind ik het jammer dat mn vriendje weer naar huis is!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Bij de V&D is het een schep chocoladebonen (wit, melk of puur) en dan warme melk en flink roeren/opschuimen. Maar daar gebruiken ze een apparaat voor.
Gast- Gast
Oh nu heb ik zin in warme chocolademelk
Ik zit X-factor van vrijdag te kijken.
Ik zit X-factor van vrijdag te kijken.
Gast- Gast
Ik verveel me. Ondanks dat er nog eeb berg afwas staat en de wasmachine klaar is. Best knap.
Gast- Gast
Mijn vaatwasser roept dat ie klaar is. Eigenlijk zou er ook een vaatuitruimer moeten zijn, scheelt mij weer. Heb net de woonkamer opgeruimd, zodat ik morgen alleen nog hoef te stoffen en zuigen.
Oh en ik heb net een was uit de droger gehaald en opgevouwen. De volgende was is bijna klaar, die moet nog in de droger. Pff eigenlijk heb ik geen zin.
Oh en ik heb net een was uit de droger gehaald en opgevouwen. De volgende was is bijna klaar, die moet nog in de droger. Pff eigenlijk heb ik geen zin.
Laatst aangepast door Alex167 op zo 20 feb 2011 - 9:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lexiepexie waarom doe je mij nie terug smsen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
BZV was leuk :-).
Ik heb zin in die warme chocolademelk van de V&D. Toch binnenkort eens proberen.
Ik heb zin in die warme chocolademelk van de V&D. Toch binnenkort eens proberen.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
En? Ben je rijk?
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Die heb ik net allemaal aan de mijn-lekkere-eten-bezorgen mee gegeven. Misschien moet ik nu mijn bed verschonen.Reva schreef:Ik tel mn muntjes van 50 cent
Lexie, goed bezig. Het zijn inderdaad niet de leukste taken en ze blijven steeds weer terugkomen, helaas.
Ik begin doorligplekken te krijgen op mijn billen. Misschien toch de woonkamer nog maar even bezoeken vandaag.
Gast- Gast
Hoi Jade, het gaat wel hoor! En met jou?
Lejow, jij doet alleen maar boze smsjes sturen en die negeer ik
Lejow, jij doet alleen maar boze smsjes sturen en die negeer ik
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: