Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen jullie vrijwilligerswerk?

+17
Sunshine
Ragazza
Fayebella
Evalynn
Marie
sarah
Pineco
Slakje
Elliot
Atelier Madame
Jeanette
Zininzon
Bacio
Siamsa
PrimaBella
Ibbeltje
stella.nova
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Doen jullie vrijwilligerswerk? - Pagina 2 Empty Re: Doen jullie vrijwilligerswerk?

Bericht  Antibes do 4 apr 2013 - 8:38

Ben al jaren vrijwilliger bij Stichting Opkikker. Op het moment helaas weer flexvrijwilliger, omdat ik er weinig aan toe kom (en dus ook bijna nooit meer er ben Sad ), maar wel altijd met veel plezier gedaan en hopelijk kan ik volgend jaar weer meer doen!

En ik heb vrijwilligerswerk gedaan bij een revalidatiecentrum in het verleden. Koken en eten met mensen met neurologische problematiek.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen jullie vrijwilligerswerk? - Pagina 2 Empty Re: Doen jullie vrijwilligerswerk?

Bericht  Gast vr 5 apr 2013 - 9:22

Ik ben vrijwilliger bij een zorgcentrum voor (dementerende) ouderen. Ze komen daar voor vrijetijdsbesteding en ik doe leuke dingen met ze. Koken, spelletjes, wandelen enz, maar we kletsen ook volop. Ik vind het echt super leuk, en vind het fijn dat ik op deze manier iets voor die mensen kan betekenen.

Ik werk er ook nog bij, maar met mijn parttime baan is het prima te combineren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doen jullie vrijwilligerswerk? - Pagina 2 Empty Re: Doen jullie vrijwilligerswerk?

Bericht  Dolphinne vr 5 apr 2013 - 23:23

Ik ben vrijwilliger bij een zwemvereniging.
Elke week geef ik er les aan kinderen (voor het abc diploma) 1avond in de week.
Daarna help ik met de organisatie van een kamp en help ik met het onderhouden van de website.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen jullie vrijwilligerswerk? - Pagina 2 Empty Re: Doen jullie vrijwilligerswerk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum