Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

+43
Lavendel
Zininzon
Caramba
Burn
Caroow
Mida4you
dolfijntje24
SoGood
Gigi_
Roxi3
Arwyn
Juul
bluppie
SoezieQ
Snoes
May
Romee
lyke
Zonnetje
Caro
Suus
Flinder
Oasis
loura
Roze Roos
Toet
VeryCherry
Kqip
Melis1985
Jeanette
Highway
Lejow
ExpressoB
Lady4
Pien
Inge
Sterre
Blond
minoessepoes
Monte
SnowWhite
lieke89
Zwerver
47 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Mida4you di 15 maa 2011 - 0:43

_Donnaa schreef:Ik eet `s avonds wel altijd goed.. Ik zou dus eigenlijk meer tussendoortjes moeten nemen.. Maar als ik bijv. om 3 uur `s middags een appel zou eten, dan hoef ik om 6 uur echt geen avondeten.. Ik moet er niet aan denken om zo vol te zitten..

Jeetje, en dat van 1 appel :P Hoe is je postuur dan aangezien je niet veel eet??
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 0:45

Ik ben (nog) te zwaar, maar als ik straks meer naar m`n werk ga fietsen dan is dat hopelijk heel snel minder..

Ik heb gewoon een klein maagje, denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Mida4you di 15 maa 2011 - 0:46

_Donnaa schreef:Ik ben (nog) te zwaar, maar als ik straks meer naar m`n werk ga fietsen dan is dat hopelijk heel snel minder..

Ik heb gewoon een klein maagje, denk ik..

Okee. Succes ermee Wink Ik ben namelijk ook ( nog ) te zwaar en ga sinds kort weer naar fitness, met name groepslessen en hoop daardoor ook wat kilootjes kwijt te raken
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 0:47

Hoeveel moet je kwijt? Ik ben al 6 kilo kwijt en er kan nog wel 6 kilo af.. Dan weeg ik weer 62 kilo en dat zou ik wel ontzettend graag willen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Mida4you di 15 maa 2011 - 0:50

_Donnaa schreef:Hoeveel moet je kwijt? Ik ben al 6 kilo kwijt en er kan nog wel 6 kilo af.. Dan weeg ik weer 62 kilo en dat zou ik wel ontzettend graag willen!

Het liefst 10 kilo, misschien nog wel meer. Ben best wel aangekomen tijdens de zwangerschap en ben nog niet alles kwijt. En ik zit al ruim 3 kwart jaar thuis omdat ik geen werk meer heb en ben na mijn zwangerschap ook begonnen met snaaien naar lekkere dingen. Gelukkig begin ik in April weer met werken ( thank god ) en dan zal alles weer lekker normaal worden
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Phileine di 15 maa 2011 - 1:02

Ontbijt: drie beschuitjes met nutella
beker melk
blikje energydrink
kop koffie

Tussendoor: kop koffie

En zometeen lunch, ik denk dat ik drie plakken bruin brood neem met aardbeienjam/speculoos oid.

Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Caro di 15 maa 2011 - 1:03

Voor mij vandaag een ontbijtje met biologische yoghurt, kaneel en tomaten sap.
Tussendoor qua drinken: mint thee
Tussendoor qua eten: een appel en een peer.

Als lunch; Een wrap gevuld met hummus, rode paprika, ui, pijnboompitjes en rauwe spinazie.

Voor dadelijk als tussendoortje staat nog een gele parpika en wat wortel en een gekookt ei op het menu. Voor vanavond heb ik nog geen idee :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Phileine di 15 maa 2011 - 1:04

Mirjam4you schreef:
_Donnaa schreef:Hoeveel moet je kwijt? Ik ben al 6 kilo kwijt en er kan nog wel 6 kilo af.. Dan weeg ik weer 62 kilo en dat zou ik wel ontzettend graag willen!

Het liefst 10 kilo, misschien nog wel meer. Ben best wel aangekomen tijdens de zwangerschap en ben nog niet alles kwijt. En ik zit al ruim 3 kwart jaar thuis omdat ik geen werk meer heb en ben na mijn zwangerschap ook begonnen met snaaien naar lekkere dingen. Gelukkig begin ik in April weer met werken ( thank god ) en dan zal alles weer lekker normaal worden

Ik heb dat ook altijd, als ik periodes niks te doen heb, geen werk/opleiding, dan heb ik ook de neiging om veel te eten. Structuur is wel heel fijn als je af wilt vallen, dan denk ik ook minder aan eten. Ik hoop voor jou dat er dan snel weer wat kilo's afgaan!
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Mida4you di 15 maa 2011 - 1:15

Vilein schreef:
Mirjam4you schreef:
_Donnaa schreef:Hoeveel moet je kwijt? Ik ben al 6 kilo kwijt en er kan nog wel 6 kilo af.. Dan weeg ik weer 62 kilo en dat zou ik wel ontzettend graag willen!

Het liefst 10 kilo, misschien nog wel meer. Ben best wel aangekomen tijdens de zwangerschap en ben nog niet alles kwijt. En ik zit al ruim 3 kwart jaar thuis omdat ik geen werk meer heb en ben na mijn zwangerschap ook begonnen met snaaien naar lekkere dingen. Gelukkig begin ik in April weer met werken ( thank god ) en dan zal alles weer lekker normaal worden

Ik heb dat ook altijd, als ik periodes niks te doen heb, geen werk/opleiding, dan heb ik ook de neiging om veel te eten. Structuur is wel heel fijn als je af wilt vallen, dan denk ik ook minder aan eten. Ik hoop voor jou dat er dan snel weer wat kilo's afgaan!

En in de zin van wat voor structuur bedoel je?? Misschien dat dat inderdaad wel helpt!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  VeryCherry di 15 maa 2011 - 1:32

1 kop cappuccino, glas roosvicee en een fruitbreak appel.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Arwyn di 15 maa 2011 - 1:39

Ontbijt: Twee boterhammen met appelstroop + thee
Tussendoor: Bolletje bakkers cracker + thee
Lunch: Twee boterhammen met een beetje boter en een plakje kaas (de helft van zo'n voorgesneden plak) en een sneetje krentenbrood met een beetje boter en de andere helft van de kaas + glaasje Optimel.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Phileine di 15 maa 2011 - 2:24

Mirjam4you schreef:
Vilein schreef:
Mirjam4you schreef:
_Donnaa schreef:Hoeveel moet je kwijt? Ik ben al 6 kilo kwijt en er kan nog wel 6 kilo af.. Dan weeg ik weer 62 kilo en dat zou ik wel ontzettend graag willen!

Het liefst 10 kilo, misschien nog wel meer. Ben best wel aangekomen tijdens de zwangerschap en ben nog niet alles kwijt. En ik zit al ruim 3 kwart jaar thuis omdat ik geen werk meer heb en ben na mijn zwangerschap ook begonnen met snaaien naar lekkere dingen. Gelukkig begin ik in April weer met werken ( thank god ) en dan zal alles weer lekker normaal worden

Ik heb dat ook altijd, als ik periodes niks te doen heb, geen werk/opleiding, dan heb ik ook de neiging om veel te eten. Structuur is wel heel fijn als je af wilt vallen, dan denk ik ook minder aan eten. Ik hoop voor jou dat er dan snel weer wat kilo's afgaan!

En in de zin van wat voor structuur bedoel je?? Misschien dat dat inderdaad wel helpt!

Structuur in de vorm van werk/studie, zodat je van huis bent en niet aan eten hoeft te denken. En bij mij helpt rondom vaste tijden eten ook wel enorm. Daarbij mag ik van mezelf onbeperkt brood, omdat ik weet dat ik dan niet zo snel naar calorierijke tussendoortjes zal grijpen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Highway di 15 maa 2011 - 6:10

1 yakult light
1 boterham geitenkaas

1 boterham rauwe ham
1 boterham geitenkaas
gekookt ei
kom chinese groentensoep

wat rauwe worteltjes en een appel

en nogal een vreemd diner met: 10!! vissticks met wat fritessaus Embarassed Ik had ze per ongeluk gisteren ontdooid (vergeten in de vriezer te doen :p)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 6:18

Ontbijt
schaaltje yoghurt met cruesli
thee

Tussendoor
3 thee
1 water
sultana

Lunch
3 crackers; 1 met komijne kaas, 1 met pindakaas light en 1 met smeerkaas
1 kop bouillon

Tussendoor
1 water
1 appel
paar pepermuntjes

Avondeten
krieltjes met erwten, een groentenschijf en ketchup

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Jeanette di 15 maa 2011 - 7:01

's Ochtends: Liga met Optimel

's Middags: 2 boterhammen met gebraden gehakt, 1 boterham met pindakaas/hagelslag met Optimel

's Avonds: Witlof met ham en kaas en toetje met chocolade.

Heb niet zoveel gedronken, vanavond maar goed doen! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 7:09

Ontbijt: 1 schaaltje magere bio yoghurt met cruesli (weinig suiker, met noten) + 1 peer
Lunch: 2 volkoren boterhammen. 1 met ossenworst en 1 met hummus, ham en sambal en sla
Tussendoor: 1 appel
Diner: 2 gebakken eieren met gesmolten kaas en tomaat + 1 volkoren boterham

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 8:22

Ontbijt: 2 volkoren crackers met jongbelegen kaas
kop kwast
kop groene thee
1 vitamine tablet :P

Tussendoor:
bakje romige yoghurt met appel/kaneel/beetje suiker
kop groene thee
kop gewone thee

Lunch:
kop groentesoep
1 bruine boterham met dubbel gebakken ei zonder verdere fratsen ( dus alleen beetje zout&peper )

Tussendoor:
Kop kruiden thee van Celestial Seasonings ( Tension Tamer I love you )
Plakje kaas en later nog een lepeltje met wat kappertjes ( ik loer vaak in de koelkast en neem dan de stomste dingen )
Glas multivitaminen sap


Avondeten:
Tagliatelle met tonijn ( viel ietsje tegen maar vulde wel heel erg goed )
Glas water erbij

En ik neem zo nog een kop thee en ik denk 1 of 2 glazen wijn ( eerder 2 ghehehe Embarassed )
Misschien nog een bakje chips en als ik later nog trek krijg, dan neem ik nog een cracker met beleg.

Bedtijd: half uurtje lezen met een kop thee en evt nog een boterham. Ik kan niet slapen op een lege maag




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 8:26

@Donnaa: ik krijg ook heel vaak commentaar op mijn eet en drinkgedrag. Wat ik voor vandaag invulde is veel voor mijn doen, moet je nagaan. Terwijl ik zelf ook wel zie dat het normaal is en niet teveel.

Maar vol is vol, tegen je zin eten of drinken heeft geen enkel nut. Beter naar je lichaam luisteren toch? Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Jeanette di 15 maa 2011 - 22:25

Alleen een glas Optimel
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 22:27

Tea-Leaf schreef:@Donnaa: ik krijg ook heel vaak commentaar op mijn eet en drinkgedrag. Wat ik voor vandaag invulde is veel voor mijn doen, moet je nagaan. Terwijl ik zelf ook wel zie dat het normaal is en niet teveel.

Maar vol is vol, tegen je zin eten of drinken heeft geen enkel nut. Beter naar je lichaam luisteren toch? Wink

Ja, met een andere baan zou ik wellicht ook veel meer eten, maar ik zit de hele dag.. Ga me echt niet volproppen met brood terwijl ik het toch niet verbrand.. En ik zit dus gewoon heel snel vol smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  minoessepoes di 15 maa 2011 - 23:01

_Donnaa schreef:Ik ben (nog) te zwaar, maar als ik straks meer naar m`n werk ga fietsen dan is dat hopelijk heel snel minder..

Ik heb gewoon een klein maagje, denk ik..

Ik heb weleens gehoord dat als je zo weinig eet, je lichaam dan alles op gaat slaan als reserves en dat je daar dus alleen maar zwaarder van wordt. Dat je dus beter iets meer kan eten en dan dingen die niet zo calorierijk zijn dan zo heel weinig eten.

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 23:10

Klopt, van te weinig eten kan je ook aankomen.. Maar dat is gelukkig niet het geval Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Caramba di 15 maa 2011 - 23:52

Vanmorgen: 1 cracker met chorizo en een glas multifruit.
Tussendoor: Paar slokken water en een Milkareepje. (hou niet eens van chocola, maar was aan het werk en had zin iets.)
Lunch: 3 crackers met kaas en worst en een glas multifruit.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 23:53

Nog niks, ik ga lekker mijn lunch maken denk ik zo!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Highway wo 16 maa 2011 - 0:34

tot nu toe:
2 geroosterde boterhammen met geitenkaas
yakult
kop koffie

aanpassing:
2 koppen koffie, 1/2 glas cola light en een banaan

een boterham met pasta

en een bord spaghetti met salade + boursinblokjes
bak vanille vla met hagels

stukje kaas

nu is hij compleet!


Laatst aangepast door Highway op wo 16 maa 2011 - 11:24; in totaal 3 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken? - Pagina 8 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gegeten/gedronken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum