Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?

+50
Shisha
Jerry
Aziraphale
Evalynn
Penny Blossom
Inge
Niekske
Sundae
bolus26
Suus
schuddebuikje
Nana
flower
loura
kwak
Raindrop
Lejow
Kreeftje
Minx
Linda
Lady Starstruck
Summerlovin
Fayebella
Highway
SoGood
TukTuk
Zora
Snoes
Poisongirl
Susan
Phileine
Ella
Mida4you
Blond
Rush
minoessepoes
loesje
Monte
Niene
Marin
Sylvana
Caramba
boekenwurm83
litllejoy
Pompoen
TGR
Zwerver
Caroow
silly-one
Jeanette
54 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?  Empty Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?

Bericht  Jeanette di 7 feb 2012 - 0:04

Vertel! smile

Ik vind vis nog steeds het goorste wat ik ooit heb gegeten. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?  Empty Re: Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?

Bericht  silly-one di 7 feb 2012 - 0:31

Dat ga ik denk ik toch qua hollandse pot voor tuinbonen, bruine bonen en witte bonen.
Verder heb ik ooit een sooirt gelei ei op. Heel apart, maar niet voor herharling vatbaar haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10

Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?  Empty Re: Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?

Bericht  Caroow di 7 feb 2012 - 0:32

Goulash vind ik gewoon heel erg vies, maar het ergste was home made gelly pudding. Iiiieeeuwwww!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 0:37

Zaterdag heb ik zo iets vies gegeten. Dat was een 'mousse' van vlees.. maar het smaakte echt naar overdatum bloemkool.. echt bahbahbah.

Verder vind ik tomaten ook echt heel vies (niet de smaak, in de tomatensaus ofzo.. jummie) maar de substantie van een rauwe tomaat.. bleehg vies vies.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver di 7 feb 2012 - 0:39

Olijven
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  TGR di 7 feb 2012 - 0:41

Een soort rare lolly uit een biologische winkel. Als ik er aan denk krijg ik alweer meer speeksel in mijn mond.

En verder vlees waar je dan de helft al van hebt doorgeslikt en de andere helft zit nog in je mond omdat je één draadje niet doorgekauwd krijgt of zwoerd.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Pompoen di 7 feb 2012 - 0:45

Vetjes van vlees
mosselen
oester
Brrrr

En wat ik wel voorgeschoteld heb gekregen maar niet gegeten is polenta (maispap) met stukjes darm die er in dreven.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  litllejoy di 7 feb 2012 - 1:00

- Vetrandjes van vlees
- Haring

Voor de rest zou ik het zo niet weten..
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  boekenwurm83 di 7 feb 2012 - 1:18

Jeanette schreef:Vertel! Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?  561177

Ik vind vis nog steeds het goorste wat ik ooit heb gegeten. Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?  394967

Ik vind het altijd zo raar als mensen zeggen dat ze vis vies vinden. Er zijn zoveel soorten vis, alles smaakt anders, dan kun je toch niet alles vies vinden?

Je vindt toch ook niet al het vlees, of alle groenten vies?

Oranje ranja vind ik trouwens niet te drinken. Net zoals oranje snoepjes waar dus de smaak van oranje ranja aan zit brrr.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Jeanette di 7 feb 2012 - 1:22

Ja, ik vind dus wel alle vis vies, dus dat is helemaal niet raar. Ik heb van alles geprobeerd qua vis (ex werkte in de vishandel), maar ik lust er gewoon helemaal niks van.

Ja, het randje van de kibbeling alleen, maar goed, dat is geen vis. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Caramba di 7 feb 2012 - 1:27

Alle soorten bonen en ik eet geen spruiten.

Berenburg drink ik nooit weer, word daar meteen ziek van.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Sylvana di 7 feb 2012 - 2:01

Advocaat, toen ik nog klein was. Ik dacht dat het vanille vla was!! Viel dat ff tegen!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Marin di 7 feb 2012 - 3:03

Boter. Ik ga echt al bijna over m'n nek als m'n vriend z'n brood smeert.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Niene di 7 feb 2012 - 3:08

Whiskey soep.... Dat was een mousse achtige soep met een erg overheersende whiskey smaak pale en een wild paté,was in een 4 sterren hotel,heb het wel opgegeten,maar als ik er nog aan denk draait mijn maag om.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Monte di 7 feb 2012 - 3:14

- Avocado(ik had zelf guacamole gemaakt, maar vond het zo vies)
- Groene thee met ginseng van pickwick
- Ricola natural herbs kruidensnoepjes
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  loesje di 7 feb 2012 - 3:16

Goulash, hashe, rijst
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 3:18

Olijven, paprika en geitenkaas en oh eendenborst heb ik ook wel eens gegeten maar dat kreeg ik bijna niet door m'n keel zo
goor dat dat was bah

Tomaten lust ik ook niet maar als het echt moet lukt het wel met moeite

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes di 7 feb 2012 - 3:21

Razz_ schreef:Olijven, paprika en geitenkaas en oh eendenborst heb ik ook wel eens gegeten maar dat kreeg ik bijna niet door m'n keel zo
goor dat dat was bah

Tomaten lust ik ook niet maar als het echt moet lukt het wel met moeite

Ow dat zijn allemaal dingen die ik echt heerlijk vind!

Ik vind Rooibos thee echt heel vies, alleen de geur al, brr.....
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Rush di 7 feb 2012 - 3:27

Olijven en die Smooth Chai thee die nu hip is. Gatverdamme.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Blond di 7 feb 2012 - 3:32

Zoethoutthee. Gatverdamme, ik vond het zo smerig dat de slok die ik in mijn mond had, in het waterbakje wat aan de verwarming hing heb gespuugd. Er was niets anders voorhanden in mijn kantoor van mijn stage..

Verder vind ik avocado ook echt vies. Niet in de sushi, maar wel door de sla. Blegh! Oh en ik heb mensen leguanensoep zien eten, dat hoef ik ook niet. Alleen het geluid al als je je lepel uit soep haalt, kan het niet eens beschrijven maar zo NASTY!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Mida4you di 7 feb 2012 - 3:45

_Chance schreef:Zoethoutthee. Gatverdamme, ik vond het zo smerig dat de slok die ik in mijn mond had, in het waterbakje wat aan de verwarming hing heb gespuugd. Er was niets anders voorhanden in mijn kantoor van mijn stage..

Verder vind ik avocado ook echt vies. Niet in de sushi, maar wel door de sla. Blegh! Oh en ik heb mensen leguanensoep zien eten, dat hoef ik ook niet. Alleen het geluid al als je je lepel uit soep haalt, kan het niet eens beschrijven maar zo NASTY!

Ja, zoethoutthee vindt ik ook 1 van de smerigste dingen ooit! Of een puur stukje vet van een karbonade, bah!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Ella di 7 feb 2012 - 3:50

Jeanette schreef:Vertel! Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?  561177

Ik vind vis nog steeds het goorste wat ik ooit heb gegeten. Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?  394967

+1 dat lust ik echt niet
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Phileine di 7 feb 2012 - 3:51

-Kibbeling (ik walg er niet van, maar vind het zo smerig dat die smaak zolang blijft hangen)

-Smac

-Bloemkool

-Ketchup
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 5:05

Dit, heb ik eens gegeten toen ik klein was, is echt zo ontzettend goor!

Wat is het goorst wat je ooit hebt gegeten of gedronken?  To080

Ik weet nog dat ik dacht dat het yoghurt was maar dat was het niet.. Geen idee meer hoe het dan wel smaakte, weet alleen dat ik het toen echt zo vies vond

Gast
Gast

Bericht  Susan di 7 feb 2012 - 5:13

_Chance schreef:Zoethoutthee. Gatverdamme, ik vond het zo smerig dat de slok die ik in mijn mond had, in het waterbakje wat aan de verwarming hing heb gespuugd. Er was niets anders voorhanden in mijn kantoor van mijn stage..

Je kon het toch gewoon terug in het bekertje spugen?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: