Bakken in een combimagnetron
+11
Derpy
Esperanza
Fayebella
Bazinga
minoessepoes
Fortissimo
Minx
Rush
CCC
Rebecca
PapillonRose
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bakken in een combimagnetron
Esperanza schreef:Ik heb ook een combi oven en eigenlijk nergens last van. Soms moet een taart of cake er wat langer in, maar dat dingen al ver voor de aangegeven tijd verbranden heb ik niet.
Ik heb een Sharp.
Hier hetzelfde eigenlijk. Ik heb trouwens een Bosch (inbouw).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dat heb ik dus ook. In heb in totaal 6 verschillende merken combi`s geprobeerd en nooit problemen ergens mee gehad. Ik weet even niet welk merk wij hebben.Blond schreef:Esperanza schreef:Ik heb ook een combi oven en eigenlijk nergens last van. Soms moet een taart of cake er wat langer in, maar dat dingen al ver voor de aangegeven tijd verbranden heb ik niet.
Ik heb een Sharp.
Hier hetzelfde eigenlijk. Ik heb trouwens een Bosch (inbouw).
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb ook weer een Sharp. De vorige ging 15-20 jaar mee en ik kan er perfect in bakken.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
Rush schreef:Ah nee dus. Dan weet ik het niet.
Ik volg altijd de pakjes en dat gaat perfect. Sorry!
ja hier zelfde
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Hmmmm, misschien ligt t wel aan mij dan Ik ga in elk geval bij het volgende bakproject jullie tips uitproberen!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Misschien wel, ligt eraan hoe de nieuwe keuken wordt. Combiding gaat wel mee, maar als ik straks plek en geld heb wil ik echt graag een oven zo fijn die dingen!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Combimagnetron vind ik vreselijk. Ik vind het zoveel beter en lekkerder uit een echte oven.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een hele fijne samsung combimagnetron. Ben een echte bakfan en het komt er altijd mooi uit! Je zegt dat de bovenkant zwart wordt, misschien dat je de plaat een tree (of meer) lager kunt zetten? Normaal bak je de meeste dingen in het midden van de oven, maar ik merkte bij mijn combi dat de bovenkant dan te snel bakt en hard of bruin/zwart wordt en de onderkant nog zacht was. Nu zet ik hem een paar tree'tjes lager en het probleem is opgelost.
Gast- Gast
Ik heb ook een vraag:
Ik heb in mijn studio een combi-magnetron die ik helemaal niet fijn vind, maargoed, het kan nu even niet anders.
Er zit geen bakplaat in, maar een glazen schijf op de bodem die ronddraait en zo'n metalen rooster-rekje die je op die plaat kunt zetten. Misschien een hele domme vraag, maar hoe bak ik iets zonder een bakplaat? Ik kan natuurlijk iets in een ovenschaal doen, maar bijvoorbeeld koekjes ofzo?
Ik heb in mijn studio een combi-magnetron die ik helemaal niet fijn vind, maargoed, het kan nu even niet anders.
Er zit geen bakplaat in, maar een glazen schijf op de bodem die ronddraait en zo'n metalen rooster-rekje die je op die plaat kunt zetten. Misschien een hele domme vraag, maar hoe bak ik iets zonder een bakplaat? Ik kan natuurlijk iets in een ovenschaal doen, maar bijvoorbeeld koekjes ofzo?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Combimagnetron
» Blind bakken
» vraagje over combimagnetron/ oven?
» Bakken met kinderen.
» Bakken met zoetstof
» Blind bakken