Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderstoel

+11
Annemie
Tiara
Shy
Pien
PapillonRose
Annie24
Mida4you
PiP
Schism
Ezzer
Novalee
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Kinderstoel

Bericht  Novalee za 10 maa 2012 - 4:05

We hebben nu een kinderstoel geleend maar het is de bedoeling dat we er zelf een gaan kopen. We willen graag een houten stoel. We hebben de Tripp Trapp gezien, maar die vind ik toch wel erg duur, zeker aangezien we hem toch niet echt als meegroeistoel gaan gebruiken (verwacht ik). Welke stoel valt aan te raden? Heeft iemand toevallig ervaring met een Safety 1st Timba?

Kinderstoel Timba-natural-wood-27630101

We gaan er overigens ook wel een van IKEA bijkopen voor als we ergens heen gaan. Ik weet dat veel mensen dat een fijne stoel vinden maar hij staat hier wel half in een looppad en die wijde poten in combinatie met clumsy me lijkt me geen succes Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Ezzer za 10 maa 2012 - 4:32

Wij hebben deze!
Vind het een fijne kinderstoel. S. zat er vanaf het begin prima in. Lekker ruim blad wat ik ook wel erg fijn vind. Het enige minpuntje vind ik de riempjes waarmee je je kindje vast zet. Was makkelijker geweest als er eentje tussen de beentjes zou zitten die je niet altijd dicht hoeft te maken. Nu heb je steeds die handeling extra om het vast te klikken.
Verder een prima kinderstoel voor een prima prijsje!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 4:41

Eerst hadden we zoiets;

Kinderstoel X-adventure-kinderstoel-circle-antra-lime-3

Maar omdat Y. toch best wel een klein dametje was en is, kon ze hier niet in zitten. Ze ging er in hangen. Uiteindelijk hebben we dus een stokke tripp trapp gekocht (ook in overleg met de fyio, zij adviseerde het ons ook) en die hebben we dus gekocht. Daar zat ze meteen erg goed in. Nadeel was idd de prijs, maar misschien eens via internet goed speuren, de baas van mijn man heeft hem uiteindelijk via Ebay gekocht en dat scheelde aanzienelijk.

Wij hebben hem vorige jaar gekocht op het moment dat de stoel bij de Prenatal in de aanbieding was voor 119 geloof ik. Daar kwam het tuigje, babyset en een kussentje bij, al met al 200 euro, maar toch wel de moeite waard.

Er komt straks ook kleine bij, we weten nog niet of we dezelfde stoel gaan gebruiken of dat we er nog 1 bij halen voor spruitje, maargoed, we hebben nog even.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Schism za 10 maa 2012 - 6:39

Wij hebben sinds een paar dagen de safety 1st totem, ziet er precies hetzelfde uit als jouw plaatje?
Heb hem dus nog niet lang in gebruik maar tot nu toe bevalt hij prima. Kleine zit er goed in, kan niet onderuit zakken oid, en hij neemt niet zoveel ruimte in.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 6:43

Ik weet niet of hij fijn zit, maar kwam deze bij de prijzenmepper tegen voor 25 euro!

https://online.kruidvat.nl/product/58799/BambinoMeegroeistoel.html

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  PiP za 10 maa 2012 - 6:44

Anniej_S schreef:


Er komt straks ook kleine bij, we weten nog niet of we dezelfde stoel gaan gebruiken of dat we er nog 1 bij halen voor spruitje, maargoed, we hebben nog even.

Wij gaan er denk ik geen 2e bij kopen, F kan tegen die tijd wel op een gewone stoel zitten denk ik.
En anders is er snel genoeg een stoel bij gehaald!
Maar tussen Y en F zit dan wel een aardig leeftijdsverschil.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 6:45

Pippa schreef:Ik weet niet of hij fijn zit, maar kwam deze bij de prijzenmepper tegen voor 25 euro!

https://online.kruidvat.nl/product/58799/BambinoMeegroeistoel.html
Op de site is ie 39,95. En uitverkocht helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 6:48

Stofzuiger schreef:
Pippa schreef:Ik weet niet of hij fijn zit, maar kwam deze bij de prijzenmepper tegen voor 25 euro!

https://online.kruidvat.nl/product/58799/BambinoMeegroeistoel.html
Op de site is ie 39,95. En uitverkocht helaas.

Ja, dat zag ik ook inderdaad, maar het was meer om een plaatje te laten zien. Hier in DH stonden er nog een hele hoop in de etalage, dus ik neem aan ook wel bij andere vestigingen in Nederland smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Mida4you za 10 maa 2012 - 7:38

Pippa schreef:Ik weet niet of hij fijn zit, maar kwam deze bij de prijzenmepper tegen voor 25 euro!

https://online.kruidvat.nl/product/58799/BambinoMeegroeistoel.html

Die hebben wij ook en bevalt goed!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Annie24 za 10 maa 2012 - 7:40

Hier wel de Ikea stoel en nee, ik val niet over die poten heen (en dat ondanks m'n gammele voeten Laughing )

Die Ikea stoel past trouwens best bij jullie in huis joh! Gewoon naast de eettafel tegen de muur aanzetten. Zodra je hem nodig hebt pak je hem en zet je hem neer waar je hem wil hebben. Doen wij hier ook. Als Y. zijn fruit krijgt zetten we de stoel naast de bank en met zijn avondeten zit hij gewoon bij ons aan de eettafel. Die stoel is zo licht dat je hem zelfs met 1 hand kan tillen als je met je andere hand/arm N. vast hebt.

Wij wilden eigenlijk ook een houten stoel. We hebben toen eerst de Ikea stoel gekocht omdat die zitting lekker klein/smal is en die staat hier eigenlijk nu nog steeds. laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 7:41

Ik heb enorm spijt dat we geen TT hebben gekozen!
Wij hebben een Tiamo Combi Kinderstoel.
Zag er ideaal uit (wij hadden deze vroeger ook) maar in gebruik is het helemaal niet makkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  PapillonRose za 10 maa 2012 - 8:35

Hier wel de Tripp Trapp en ik ben er heel tevreden mee. Maar er zijn denk ik ook wel goedkopere alternatieven, er zijn ook andere houten meegroeistoelen te krijgen. En als je hem niet als meegroeistoel denkt te gaan gebruiken dan zou ik persoonlijk niet zo'n dure stoel als de Tripp Trapp kopen. Ik heb het wel gedaan, maar mede omdat ik hem nog lang hoop te gebruiken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Novalee za 10 maa 2012 - 21:41

Ezzer, fijn dat hij goed bevalt! Is hij ook een beetje makkelijk schoon te maken?

Anniej, N. is wat langer dan gemiddeld dus ik denk niet dat we snel het probleem hebben dat een stoel veel te groot is. Al is ze wel weer smal, hmmm... Met een goede aanbieding kan het veel geld schelen, maar dan nog vind ik €200,- erg veel voor een kinderstoel.

Schism, als ik zo de plaatjes vergelijk verschilt de rugleuning en zit er bij de Timba nog een extra horizontaal latje boven het onderste plankje. Waar hebben jullie hem gekocht?

Pippa, die ziet er op zich ook wel leuk uit!

Annie, ik ben gewoon een zeikerd maar ik vind die van IKEA niet zo mooi Embarassed Niet dat we nou zo'n prachtig design hebben hier maar toch :P

TBIB, die hebben we hier nu toevallig te leen maar ik ben er nog niet zo over uit wat ik er van vind. Waarom bevalt hij jullie niet goed?

PR, dat is het idd. Ik hoor veel goede verhalen over de tripp trapp en geloof best dat het een fijne stoel is. Maar meegroei is voor ons geen vereiste en ik denk dat er dan best andere fijne stoelen zijn.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Pien za 10 maa 2012 - 21:51

Wij hebben ook de kinderstoel van Bambino en E kan er echt super goed in zitten... Ze vind het er geweldig in en we zijn er erg blij mee. Hebben hem in de aanbieding gekocht voor 28euro. Zitverkleiner erbij voor 15euro en we zijn er super blij mee...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Shy za 10 maa 2012 - 22:03

Wij hebben deze, heb er alleen nog geen ervaring mee haha
http://www.babyenkidsonline.com/kinderstoel-yaris-set-aluminium.html#.T1xpdyd5mc0
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 22:16

Wij hebben twee tripp trapp's via Marktplaats gekocht. Dan kosten ze de helft en die dingen zijn niet snel kapot te krijgen dus tweedehands kopen loont zich.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 22:38

Wij hebben ook een Trip Trap en ik vind het een fijne kinderstoel. En hij zit er ook nog eens leuk uit. Mocht er ooit nog een tweede komen wil ik er nog een maar die gaan we waarschijnlijk via Marktplaats kopen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Ezzer za 10 maa 2012 - 22:53

Het blad heeft een opstaand randje, daar blijven wel wat etensresten zitten. Verder geen problemen!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 23:11

Voor C.iske hadden we een Fisher Price storen. Vond ik erg fijn.
Voor J.anneman een tripp trapp maar die heb ik vorige week verkocht. Hij kieperde als J.anneman heen en weer wipte en 4 keer per dag kon ik mijn houten tafel poetsen met pledge.

Nu weer een Fisher Price stoel en die vind ik toch wel erg prettig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 23:45

@ Novalee: Hij is lomp en dat losse tussenstuk tussen de benen is niet handig.
Het idee van een tafeltje+stoeltje is leuk maar niet practisch.
Als ze had zitten kleuren en ze moest eten moest ik eerst die stoel weer in elkaar gaan zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Tiara zo 11 maa 2012 - 0:24

Wij hebben de meegroeistoel van de prenatal gekocht. Ik vond de tt ook mooier, maar we hebben gepast in de winkel en ze zat daar heel slecht in. Deze zat ze gelijk goed in vanaf 6 maand. Er zit ook een blad aan wat ik handig vind(kan er ook af), zodat niet onze tafel er onder zit. Bovendien was hij veel beter geprijsd dan de tt. En hij is makkelijk schoon te maken.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Annemie zo 11 maa 2012 - 1:01

Shygirl85 schreef:Wij hebben deze, heb er alleen nog geen ervaring mee haha
[url=http://www.babyenkidsonline.com/kinderstoel-yaris-set-aluminium.html#.T1xpdyd5mc0
http://www.babyenkidsonline.com/kinderstoel-yaris-set-aluminium.html#.T1xpdyd5mc0[/quote[/url]]



Die hebben wij ook, alleen dan van donkerbruin hout, we hadden een ikea kinderstoel erbij gekocht voor vakantie's enzo.. maar nu staat de dure kinderstoel op zolder en de ikea beneden, haha.. Vind die van Ikea veel fijner, die hadden we achteraf gezien beter eerst kunnen kopen.. maarja...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  duckie zo 11 maa 2012 - 1:08

die van de kruidvat zag ik hier ook nog liggen in de winkel...

wij hebben een tripp trapp en die bevalt erg goed, en we hebben ook een ikea kinderstoel voor als we ergens heen gaan en die bevalt ook erg goed...

misschien eens op MP kijken voor een tripptrapp? staan er ook genoeg op
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Flip Fluitketel zo 11 maa 2012 - 1:58

Wij hadden eerst de Bopita Jeppe, maar hier zat de zitting los van en kregen we niet strakker vast. Toen J. doorhad dat deze los zat en van zijn plaats schoof hebben we een andere gekocht. Sinds een paar weken hebben we de Tripp Trapp via Marktplaats gekocht en deze bevalt tot nu toe erg goed.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Limburg85 zo 11 maa 2012 - 2:10

Wij hebben die ook alleen dan in het wit en met 2 kussentjes, hij bevalt prima!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderstoel Empty Re: Kinderstoel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum