kinderstoel
+20
teletascha
Fearie
Sjirafje
Thunder
Bruintje Beer
Dolphinne
-Ieniemienie-
meisjesmama
Limburg85
SarahKey
Parisienne
Mida4you
Flip Fluitketel
Annie24
Printje
Smaragdje
PapillonRose
meisje
Susan
peach
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
kinderstoel
Ik neig naar de Tripp trap,maar wel beetje duur.
Welke hebben jullie?
Welke hebben jullie?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: kinderstoel
We hebben er eentje van Bopita, eentje van Ikea en een soort nep-Stokke. Die van Ikea vind ik erg fijn voor hele kleintjes, maar Yrsa wil er nu niet meer in. Ze zitten nu met z'n tweeën naast elkaar op de nep-Stokke, maar ik wil twee echte Stokkes gaan kopen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
De tripp trapp
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
De Tripp Trapp.. Vond hem ook erg duur, maar zo mooi Ik heb een roze met bijpassend kussentje.
Achteraf gezien had ik met een goedkopere stoel ook prima uit de voeten gekund, maar ik vond deze gewoon zo mooi
Wat wel een voordeel is van de Tripp Trapp is dat hij lang mee kan gaan, omdat het een meegroeistoel is. Maar die heb je natuurlijk ook in goedkopere versies van andere merken.
Achteraf gezien had ik met een goedkopere stoel ook prima uit de voeten gekund, maar ik vond deze gewoon zo mooi
Wat wel een voordeel is van de Tripp Trapp is dat hij lang mee kan gaan, omdat het een meegroeistoel is. Maar die heb je natuurlijk ook in goedkopere versies van andere merken.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben deze van topmark :
Persoonlijk vind ik hem ideaal. Ik kan hem met twee knopjes in hoogte verstellen en je kunt de rugleuning ook schuiner zetten.
Persoonlijk vind ik hem ideaal. Ik kan hem met twee knopjes in hoogte verstellen en je kunt de rugleuning ook schuiner zetten.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben Trip Trap, duur maar ideaal en ze gaan heel erg lang mee.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
wij hebben de meegroeistoel van tiamo, een heel stuk goedkoper dan de triptrap.
laatst waren we uit eten en in dat restaurant hadden ze iets wat ze op de stoel zelf moesten zetten, waar het kindje dan op zit. Ik kan 'm niet zo op google vinden, maar die had ik hier ook wel willen hebben.
laatst waren we uit eten en in dat restaurant hadden ze iets wat ze op de stoel zelf moesten zetten, waar het kindje dan op zit. Ik kan 'm niet zo op google vinden, maar die had ik hier ook wel willen hebben.
Gast- Gast
Wij hebben die van de Ikea. Voldoet voor nu nog prima hier en we zijn er erg tevreden over.
Misschien dat als Y. ouder is we nog eens voor een andere gaan kijken, maar zolang deze aan onze eisen voldoet houden we deze.
Misschien dat als Y. ouder is we nog eens voor een andere gaan kijken, maar zolang deze aan onze eisen voldoet houden we deze.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Hier hebben we een Bopita Jeppe voor thuis en een Ikea stoel voor op vakantie of als we ergens zijn waar ze geen kinderstoelen hebben.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wij hebben deze:
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben de Advance by Cotinfant.
Zoals op het onderste plaatje te zien is kan je er veel mee. Hij is in hoogte verstelbaar (binnen een paar seconden, door middel van twee hendels achterop) en heeft een hoge leuning (dus een goede ondersteuning). Hij was wel duur, 260 euro geloof ik.
Zoals op het onderste plaatje te zien is kan je er veel mee. Hij is in hoogte verstelbaar (binnen een paar seconden, door middel van twee hendels achterop) en heeft een hoge leuning (dus een goede ondersteuning). Hij was wel duur, 260 euro geloof ik.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben ook de tripptrapp stoel. Was idd duur, maar met korting gekocht en gekregen van mijn moeder dus viel erg mee
Wat wij zo leuk/handig aan de tripp trapp vinden. Neemt niet veel plek in, we hebben een klein huisje en struikelen zo niet over onhandige poten die je wel eens ziet bij kinderstoelen. Je kunt zelf de kleur kiezen, al hebben wij voor wit gekozen ivm een witte inrichting. En je kunt er jaren mee doen, schijnt hele goede kwaliteit te zijn.
Wat wij zo leuk/handig aan de tripp trapp vinden. Neemt niet veel plek in, we hebben een klein huisje en struikelen zo niet over onhandige poten die je wel eens ziet bij kinderstoelen. Je kunt zelf de kleur kiezen, al hebben wij voor wit gekozen ivm een witte inrichting. En je kunt er jaren mee doen, schijnt hele goede kwaliteit te zijn.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Wij hebben een Geuther staan dit is een soort trip trap. En een bambino ook een trip trap idee.
Als ik nu zie dat mijn oudste van 4 nog steeds graag op haar stoel zit. Vind ik iets meer geld voor een stoel het wel waard.
Als ik nu zie dat mijn oudste van 4 nog steeds graag op haar stoel zit. Vind ik iets meer geld voor een stoel het wel waard.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Voor allebij onze kids hebben wij een tripp-trapp en zou ook niks anders meer willen!
Voor onderweg en op visite hebben we de bekende ikea stoel. Ook ideaal!
Voor onderweg en op visite hebben we de bekende ikea stoel. Ook ideaal!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik heb hier een trip trap. Ideale stoel. Mijn zoontje zit er nog altijd op. Bij vrienden thuis gebruikt hun jongste van 6 hem ook nog steeds. Hij kan dus erg lang gebruikt worden!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
+1Printje schreef:Wij hebben Trip Trap, duur maar ideaal en ze gaan heel erg lang mee.
We hebben ook een ikeastoel voor visite.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik heb een stapel stoel (ik weet de exacte naam niet ). Hij kan als kinderstoel, maar je kan hem ook als los tafeltje en stoeltje gebruiken.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Wij hebben de Tripp Trapp omdat:
- hij veilig is
- niet kapot te krijgen is
- lang gebruikt kan worden
- hij makkelijk door te verkopen is
- hij veilig is
- niet kapot te krijgen is
- lang gebruikt kan worden
- hij makkelijk door te verkopen is
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Wij willen deze van Nuna, het is ook een meegroeistoel en makkelijk te verstellen in hoogte zodat hij aan iedere tafel past.
En hij past gewoon het beste bij het interieur
Bij de babydump en baby&tiener kost hij 169 euro, op andere sites staat hij ook wel voor 199 euro, dus even in de gaten houden, eerst even goed googlen mocht deze je interesse hebben.
En hij past gewoon het beste bij het interieur
Bij de babydump en baby&tiener kost hij 169 euro, op andere sites staat hij ook wel voor 199 euro, dus even in de gaten houden, eerst even goed googlen mocht deze je interesse hebben.
Gast- Gast
Ik heb een Tiamo - van de Babydump volgens mij . Hij wordt alleen nog niet gebruikt, staat nu voor de sier bij de eetkamer tafel
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wij hebben vandaag een trip trap bij de babydump gehaald incl. babysetje en kussenset (afwasbaar).
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
De tripp trapp, ben er nog steeds erg blij mee, die dingen gaan super lang mee, bij visite pak je hem er even bij. Ik zou geen andere willen.
Gast- Gast
Wij hebben ook de Tripp Trapp. Ik wilde persé een kinderstoel zonder blad en ik vind de Tripp Trapp ook gewoon erg mooi.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: