altijd steekproef scanner Jumbo
+7
Urban Naked
Japie
Printje
kajaka88
Suus
Mint
josje009
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
altijd steekproef scanner Jumbo
Hallo allemaal,
Bij mij in de stad zit een Jumbo met een zelfscanner. Nu zegt men dat er alleen gecontroleerd wordt steekproefgewijs. Nu is het zo dat ik altijd scan en dat er bij mij 9 van de 10 keer gecontroleerd moet worden. Mijn vraag is of de cassiere daar zelf invloed op heeft of dat het gewoon toeval is (?) De ene keer worden er 9 producten gecontroleerd en de andere keer 6. In een andere stad waar ik ook weleens naar de supermarkt ga en scan ben ik maar 1 keer gecontroleerd.....Weet iemand dit die werkt bij de Jumbo?
Bij mij in de stad zit een Jumbo met een zelfscanner. Nu zegt men dat er alleen gecontroleerd wordt steekproefgewijs. Nu is het zo dat ik altijd scan en dat er bij mij 9 van de 10 keer gecontroleerd moet worden. Mijn vraag is of de cassiere daar zelf invloed op heeft of dat het gewoon toeval is (?) De ene keer worden er 9 producten gecontroleerd en de andere keer 6. In een andere stad waar ik ook weleens naar de supermarkt ga en scan ben ik maar 1 keer gecontroleerd.....Weet iemand dit die werkt bij de Jumbo?
josje009- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 82
Registratiedatum : 02-09-12
Re: altijd steekproef scanner Jumbo
Dat herken ik. Ik ben ook altijd het bokje. Volgens mij hebben de caissières daar geen invloed op. .
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Volgens mij hebben ze daar inderdaad geen invloed op. Maar ik word ook heel vaak gecontroleerd, dus volgens mij doen ze ook wel redelijk vaak een steekproef
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ze hebben daar inderdaad geen invloed op. Er wordt gewoon vaak steekproefen genomen om mensen tocht echt af te schrikken om niet dingen niet te scannen.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ik heb nog nooit een controle gehad.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik scan hier bij de hoogvliet ook regelmatig en heb alleen een keer controle gehad omdat ik drank had. Verder nog nooit gecontroleerd.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe het hier altijd bij AH en ik ben in 4 jaar tijd 1 keer gecontroleerd. Ook als ik alcohol heb, komen ze niet, al gaat dan wel mijn lampje branden.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Ik doe het hier altijd bij AH en ik ben in 4 jaar tijd 1 keer gecontroleerd. Ook als ik alcohol heb, komen ze niet, al gaat dan wel mijn lampje branden.
Dat ligt ook aan je AH dan, want ik scan ook al 3 jaar inmiddels bij dezelfde AH maar na een x aantal keer boodschappen doen daar, word je er wel uitgekozen! Soms klikken ze hem door als het druk is, of als ze geen zin hebben, maar ik ben toch wel vaak gecontroleerd eigenlijk moet ik zeggen.
Gast- Gast
En wat doen ze dan als je niet goed hebt gescand? Krijg je dan een boete ofzo?
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Urban Naked schreef:En wat doen ze dan als je niet goed hebt gescand? Krijg je dan een boete ofzo?
Dan krijg je de keer er op sneller controle als het goed is.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb het nog nooit gehad dat ik gecontroleerd werd. Maar ben er wel altijd bang voor, controleer altijd eerst nog het aantal artikelen met het aantal gescande artikelen, ben veels te bang dat ik per ongeluk iets in mijn mandje/karretje gegooid heb zonder er bij na te denken om het te scannen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
he hoe zien ze dat dan? Wordt je gezicht gescand met een camera ofzo of moet je je klantenkaart scannen?Minx schreef:Urban Naked schreef:En wat doen ze dan als je niet goed hebt gescand? Krijg je dan een boete ofzo?
Dan krijg je de keer er op sneller controle als het goed is.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Bij de ah scan je je bonuskaart iig.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hier zijn wij nooit de pisang, en als we het een keertje wél zijn, worden er drie artikelen uit de kar gepikt om te controleren of je die gescand hebt, of ze kijken je aan, wuiven even en je mag zo doorlopen. Heel fraudegevoelig dus.
Gast- Gast
Mijn moeder zei laatst ook al een keer dat ze elke keer de pineut is. Ik geloof dat 1 op de 3 gecontroleerd wordt dus dan is de kans natuurlijk al heel groot dat jij het bent.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Hier wisselt het heel erg. Het is weleens geweest dat bijna iedereen gecontroleerd werd, maar ik heb het nu al een hele tijd niet meer gehad.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Lennox schreef:Hier zijn wij nooit de pisang, en als we het een keertje wél zijn, worden er drie artikelen uit de kar gepikt om te controleren of je die gescand hebt, of ze kijken je aan, wuiven even en je mag zo doorlopen. Heel fraudegevoelig dus.
O maar als we gecontroleerd worden zijn het 4 - 5 artikelen inderdaad, verder ook niet.
Gast- Gast
Bedankt voor jullie reacties! Tjah nou ik heb een getinte huidskleur en we hebben altijd een vrij hoge tas bij ons, dus ik dacht dat het misschien aan die twee dingen kon liggen dat ze altijd ons eruit pikken met de controles.....
josje009- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 82
Registratiedatum : 02-09-12
Jammer dat je zo denkt Josje, het gaat echt willekeurig. Soms heb ik een periode dat ik steeds de sjaak ben, dan weer een hele tijd niet. Geen pijl op te trekken!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: