Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jumbo neemt C1000 over!

+16
Guusje
Dennenappel
Jade
loura
Rovine
Tania
TukTuk
Rush
Caresses
SarahKey
Toet
Marin
Makamba
Lady Starstruck
Jeanette
Susan
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:38

Het is echt een super supermarkt, begrijp me niet verkeerd, maar alles Jumbo?

Hoe staan jullie daar tegenover?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:39

Ik begreep dat de c1000 voorlopig wel gewoon blijft, dus ik denk eigelijk dat we er de komende jaren weinig van gaan merken eigelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:41

Puggle schreef:Ik begreep dat de c1000 voorlopig wel gewoon blijft, dus ik denk eigelijk dat we er de komende jaren weinig van gaan merken eigelijk.

Ow, dat had ik dan weer juist niet begrepen. Super de Boer hebben ze al opgeslokt en nu C1000. En het mag van mij allemaal. Ik hoorde onlangs zelfs dat ons distributiecentrum wordt gesloten. Maar elke winkel heeft zijn eigen aanbiedingen en dat ga ik straks wel missen als het allemaal één supermarkt wordt. Eigenheimer houdt van haar aanbiedingen. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 11:42

Veel vestigingen van C1000 die ik ken zijn Albert Heijn geworden.

Verder maakt het mij niet zoveel uit. Hier in de stad komt binnenkort pas de eerste Jumbo, verder zitten er nog allemaal andere supermarkten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:45

Ze zeiden ook dat de prijzen lager kunnen worden doordat ze meer en dus goedkoper in kunnen kopen, dus als dat echt zo is vind ik het allemaal wel prima dat het veel jumbo is. Al kom ik altijd bij de ah maar goed Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Jeanette do 24 nov 2011 - 11:49

Ik word een beetje Jumbo moe. laughcry (nou ja, dan eigenlijk vooral de reclame). Nou zijn de vestigingen hier in de buurt een van de oudste jumbo's en zijn er al jaren, maar vind het niet een bijster bijzondere winkel. Sommige dingen zijn goedkoper, maar lang niet alles.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Lady Starstruck do 24 nov 2011 - 11:49

Ik hoop niet dat de C1000 hier in de buurt daardoor zo lang dichtblijft wegens een verbouwing. Want dat zou ik dan wel erg lastig vinden.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Makamba do 24 nov 2011 - 11:50

Puggle schreef:Ze zeiden ook dat de prijzen lager kunnen worden doordat ze meer en dus goedkoper in kunnen kopen, dus als dat echt zo is vind ik het allemaal wel prima dat het veel jumbo is. Al kom ik altijd bij de ah maar goed Wink

Oh, klinkt goed! Very Happy Hier in het dorp hebben we de PLUS en de Aldi. Jammer, in de stad was er veel meer keus natuurlijk. Mis de AH en de Jumbo wel. Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 11:51

Puggle schreef:Ze zeiden ook dat de prijzen lager kunnen worden doordat ze meer en dus goedkoper in kunnen kopen, dus als dat echt zo is vind ik het allemaal wel prima dat het veel jumbo is. Al kom ik altijd bij de ah maar goed Wink

Ik ben, na wat klachten, op de koffie geweest bij de bedrijfsleider van Jumbo (schijnt normaal te zijn). En ik had vooral klachten over het feit dat mijn Cola altijd uitverkocht was en dat de groente het nog niet drie dagen hield. Ze hebben voor het eerste probleem aangegeven dat ze inderdaad een fout hebben gemaakt bij bestellen en dat het nu is aangepast, inderdaad waar en het tweede probleem had het hoofdkantoor contact met me moeten opnemen. Maar ondanks dat, dat niet is gebeurd, is de groente nu een week houdbaar. Dat is echt een hele verbetering.

Laatst moest ik Cheddar hebben, van de goedkope plakken, en deze lag niet meer in de koeling en toen ik een jongen vroeg of ze achter nog iets hadden, want tijdens mijn koffie drinken heb ik alles gezien, is hij gelijk op zoek gegaan en niet veel later stond hij voor mijn neus met Cheddar. En dat maakt het mijn topsupermarkt. Altijd vriendelijk, altijd meedenkend, altijd lief. Altijd in voor een grapje. Altijd horend. En toch zou ik het vervelend vinden als alles Jumbo wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 11:59

Ik ben sinds kort fan van de Jumbo. Ze hebben zo veel buitenlandse dingen, veel exotische dingen maar ook Amerikaanse/Britse. En als ze iets niet in het assortiment hebben wat jij graag wilt, en het is wel ergens in NL te krijgen, kan je het aanvragen en dan bestellen ze het voor je en zetten ze het in het schap. I'm loving it smile

De 250e Jumbo is degene in Amsterdam waar we sinds kort wel eens heen gaan, en is een prima supermarkt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 12:00

Ik verwacht niet dat je hier als klant zoveel van gaat merken. Ik hoop wel dat de irritante reclames met Tineke Schouten bij deze verleden tijd zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Jeanette do 24 nov 2011 - 12:05

Megara schreef:Ik verwacht niet dat je hier als klant zoveel van gaat merken. Ik hoop wel dat de irritante reclames met Tineke Schouten bij deze verleden tijd zijn.

Nou, die van de Jumbo zijn niet veel beter. laughcry

Die gast van de AH daarentegen is wel grappig! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Lady Starstruck do 24 nov 2011 - 12:09

Jeanette schreef:
Megara schreef:Ik verwacht niet dat je hier als klant zoveel van gaat merken. Ik hoop wel dat de irritante reclames met Tineke Schouten bij deze verleden tijd zijn.

Nou, die van de Jumbo zijn niet veel beter. laughcry

Die gast van de AH daarentegen is wel grappig! Very Happy

Gaan ze nu straks ook al die plaatsen opnoemen in de reclame waarvan ze de C1000 hebben overgenomen. Dan zijn ze wel even bezig Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 12:16

Het gelukkige is dat die leuke man van de AH blijft. Ook al vind ik het nog steeds verrot dat de AH hun Mozzarella met 24 cent heeft verhoogt, sinds de verbouwing. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 12:35


Ik ben ook ontzettend Jumbo moe en heb besloten, door hun drammerige en irritante reclames, geen stap in hun winkel te zetten. Er zit er naar mijn weten ook niet eentje in de buurt, en als die het wel probeert dan is het zeker geen vrolijke 'hallo jumbo' Evil or Very Mad

Wegwezen, schijtreclame elephant

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 12:50

Ik ben er wel blij mee! Ik vind de Jumbo fijner als de c1000. uitgebreid assortiment, leuke aanbiedingen, veel vega en ook vega kaas. Ik kan niet wachten tot onze c1000 een Jumbo is Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Toet do 24 nov 2011 - 13:02

Sorry als iemand het al heeft gezegt, maar ik heb even geen zin het hele topic te lezen. Jumbo verkoopt vast ook weer een hoop door, dat is destijds ook met SDB gebeurd.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  SarahKey do 24 nov 2011 - 19:29

Hier zit nog geen jumbo. Ze zitten overal, behalve in de kop van noord-holland. (Op texel na maar goed daar ga je niet zomaar even heen)

Wij hebben hier Deen, Dekamarkt, lidl/aldi, dat zie ik toch niet snel verdwijnen.
c1000 zit ook verderweg, dus als dat jumbo zou worden zou ik het niet erg vinden. Kom daar niet zo vaak.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 20:23

Pff wij hebben hier echt van alles wat in de buurt.. Een AH XL, een super Coop, een Emte, een Jumbo, een Lidl en een Aldi.. Of nee hebben we geen jumbo meer.. is dat een Action geworden :P

Boeit het.. Ik ga altijd naar de AH XL daar heb ik vroeger gewerkt, het is het dichtste bij en ik weet waar alles staat. laughcry (dat moeten ze ook niet veranderen, want dan raak ik de weg kwijt haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Caresses do 24 nov 2011 - 20:29

I love you Jumbo.
Helaas woon ik nu niet meer in de buurt van een. Ben erg blij dat ze op steeds meer plaatsen Jumbo's hebben.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Rush do 24 nov 2011 - 20:39

Zowel in m`n werk als woonplaats zijn nu 2 Jumbo`s. I love it! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Rush do 24 nov 2011 - 20:39

Ik hoop alleen niet dat AH en Jumbo de prijzen gezamenlijk gaan opschroeven omdat ze het grootste marktaandeel hebben. De prijzen verlagen en een prijzenoorlog zou een stuk leuker zijn! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  TukTuk do 24 nov 2011 - 20:54

Ben benieuwd wat dat voor ons op het distributiecentrum gaat betekenen. SdB werd ook al vanuit het DC van de jumbo bevoorraad. Nu zouden die producten op korte termijn verdwijnen omdat er jumbo artikelen in de SdB winkels zouden komen te liggen. Ben benieuwd hoe snel de C1000 artikelen hier komen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 20:56

Als alles goedkoper wordt dan vind ik het prima. Al staat het brood van de Albert Heijn bij mij op nr 1 I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Tania do 24 nov 2011 - 21:11

Ik vind de C1000 helemaal geen prettige winkel dus van mij mogen ze die hier in de buurt dan ook wel veranderen naar een Jumbo want die hebben we nog niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jumbo neemt C1000 over!  Empty Re: Jumbo neemt C1000 over!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum