Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe keuken, woonkamer en terras.

+5
Ooh La La!
Kreeftje
rapa nui
Pineco
Charles
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe keuken, woonkamer en terras. Empty Nieuwe keuken, woonkamer en terras.

Bericht  Charles za 30 maa 2013 - 2:18

Wij gaan deze zomer de woonkamer, keuken én ons terras compleet aanpakken. Helemaal strippen, alles word gedaan. Zijn nu druk spullen aan het uitzoeken, maar zie soms door de bomen het bos niet meer en ben benieuwd of iemand nog originele ideën heeft. Wie brainstormt er mee, wat zou jij ervan maken?

Eisen woonkamer: licht, houten vloer, witte meubels, zweedse stijl maar wel clean, strak en modern maar door de houten vloer hopelijk toch warm. Geen landhuisstijl. Aangekleed door accesoires, meubels eenvoudig gehouden.

Eisen keuken: strak, modern, goede verlichting.

Eisen terras: combinatie steen en hout. Rest van de tuin is grasveld en dat blijft zo.

Wat zou jij ervan maken? Plaatjes zou ik héél graag zien!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken, woonkamer en terras. Empty Re: Nieuwe keuken, woonkamer en terras.

Bericht  Pineco za 30 maa 2013 - 4:13

De woonkamer moeten wij ook nog, wel al alles gestript, maar nog geen concrete ideeën over hoe het moet worden. We hadden gehoopt dat dat vanzelf zou komen als de hele ruimte leeg was, maar helaas ;-)
Voor de keuken wilde mijn man per se rvs, hij is kok en vindt dat het fijnste om op te werken. Ik was er eerst niet zo voor, maar we hebben uiteindelijk gekozen voor een keuken met losse modules van M-System en daar ben ik echt ontzettend blij mee! Het is mooi strak en je kunt het volledig zelf indelen (We hebben inmiddels zelfs al eens modules omgewisseld, omdat de eerste opstelling niet heel praktisch bleek. Niets iets wat je ieder jaar moet doen Wink maar het kan wel.). Ik zal proberen later een foto te plaatsen.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Nieuwe keuken, woonkamer en terras. Empty Re: Nieuwe keuken, woonkamer en terras.

Bericht  Pineco za 30 maa 2013 - 10:04

Nu ik toch bezig ben, ook hier maar een foto. Ook hier niet meteen een foto kunnen vinden van de keuken nu hij helemaal af is, hier moest nog een boel worden afgewerkt. Inmiddels hebben we ook een verplaatsbaar eiland in het midden (ook rvs). Dat moest toen nog geleverd worden. Het kan makkelijk verplaatst worden, waardoor we met een verjaardag ruimte overhouden om een lange tafel in de keuken neer te zetten.
Nieuwe keuken, woonkamer en terras. Juli2011012_zpsa4aa6bf6
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 10:18

Ow, ook al zo mooi en origineel! Mijn vriend en ik zeggen ook altijd (als we aan het werk zijn in een professionele keuken) dat we later zo'n keuken willen. Ik dacht dat dat niet echt een optie was omdat het me niet mooi leek, maar bij jullie staat het wel heel mooi! Dus nu kan ik daarover verder dromen Nieuwe keuken, woonkamer en terras. 561177

Gast
Gast

Bericht  rapa nui zo 31 maa 2013 - 0:53

Wow Pineco wat een mooie keuken. Modern maar toch warm met die kleuren. Hebben jullie trouwens een oude boederij oid die jullie verbouwen? Dit ivm de houten spanten die ik ook op de andere foto zie. Ben wel heel benieuwd hoe jullie woonkamer gaat worden? Heb je andere ruimtes ook op een speciale manier ingericht?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Kreeftje zo 31 maa 2013 - 1:06

Gaaf pineco! Zo'n keuken thuis is toch wel een droom van elke kok denk ik!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Ooh La La! zo 31 maa 2013 - 1:17

Charles schreef:
Eisen woonkamer: licht, houten vloer, witte meubels, zweedse stijl maar wel clean, strak en modern maar door de houten vloer hopelijk toch warm. Geen landhuisstijl. Aangekleed door accesoires, meubels eenvoudig gehouden.

Wij hadden dezelfde eisen om een Scandinavische stijl te krijgen in huis.
We hebben voor de vloer Canadian Maple gekozen.

Ik heb foto's geplaatst in dit topic
http://www.zegmaaryes.nl/t40888p30-even-m-n-nieuwe-huis-showen-update-pag3

Dit is onze vloer geworden;

Nieuwe keuken, woonkamer en terras. Img3056t

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Jeanette zo 31 maa 2013 - 2:32

Pineco, gaaf zeg!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pineco zo 31 maa 2013 - 7:37

Bedankt allemaal! Ooh La La, jouw huis vind ik ook echt heel mooi. Vooral de tegels in de keuken en de deuren, wow!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Bericht  Charles zo 31 maa 2013 - 8:31

Ooh lala, GEWELDIG, dat hout. Many thanx, waar hebben jullie het gekocht en wat was de prijs per m2? Zonder v-groef?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin zo 31 maa 2013 - 8:34

Wow geweldige ruimte in die keuken Pineco! In wat voor soort huis wonen jullie dat dit kan? Ik wil OOOHOOOOK. Wij willen zo graag zo'n grote mooie strakke keuken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Charles zo 31 maa 2013 - 8:36

Pineco, je badkamer vind ik super! Echt origineel. Maar de keuken is niet mijn smaak...ik vind het te industrieel en kil, ik hou mee van iets gezelligers!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin zo 31 maa 2013 - 9:04

Bij een strakke moderne, maar toch gezellige keuken, zie ik zoiets voor me:

Nieuwe keuken, woonkamer en terras. 71b806f0bff09a50bece4480c199c167

Als ik ooit zo'n keuken mag hebben, ben ik zoooo blij! Super veel werkruimte, maar toch ook een open keuken met uitzicht op de gezellige eettafel/eetkamer.

Ik weet niet wat bij jullie mogelijk is, hoe de vorm van de keuken/eet/woonkamer er uit ziet, maar dit vind ik echt een geweldige indeling.

Nog meer leuke inspiratie plaatjes wat ik graag zou willen en wat ik onder gezellig maar modern zie:

Nieuwe keuken, woonkamer en terras. E8ef978a9d912a7d79c74591e96397e3

Nieuwe keuken, woonkamer en terras. 16442f2b0b521130062aa6f308313533

Nieuwe keuken, woonkamer en terras. Dc011a81456ad961bae12091c60cc04c
(Alleen zou ik als ukkie gek worden van die hoge kastjes)

Nieuwe keuken, woonkamer en terras. A2e5b22a47e4f1ff3eb9e1a7ae6786d4

Laatst aangepast door Marin op zo 31 maa 2013 - 9:26; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Siamsa zo 31 maa 2013 - 9:23

Hahaha Marin die eerste foto heb ik al eeuwen in een mapje op mijn laptop staan, samen met andere foto's van huisinrichtingen! Very Happy
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Marin zo 31 maa 2013 - 9:24

Echt, heb je die van mij dan? Want dat is een huis uit H. (de plaats waar ik wil gaan wonen) wat ik vorig jaar vond op Funda en heb opgeslagen.

Edit: Bedoel je niet de tweede? Dat vind ik echt veel meer iets voor jou! :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ooh La La! zo 31 maa 2013 - 9:27

Charles schreef:Ooh lala, GEWELDIG, dat hout. Many thanx, waar hebben jullie het gekocht en wat was de prijs per m2? Zonder v-groef?

Wij hebben het gekocht bij F.airwood in T.iel. Kostte €45 per m2.
Zoals wij het hebben is het met v-groef maar het kon ook zonder.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Siamsa zo 31 maa 2013 - 9:29

Ik heb geen flauw idee hoe ik er aan kom! Die tweede is niet geheel mijn smaak nee....sommige dingen wel maar sommige dingen vind ik te landelijk (mijn smaak is strakker geworden). Die eerste foto had ik opgeslagen om de kleurencombinaties. Dat grijze keukenblok aan de rechterkant vind ik trouwens niet mooi...ik zou never nooit een zwarte of grijze keuken willen (met uitzondering van een zwart blad, maar een witte keuken met houten blad vind ik ook erg gaaf!)
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Marin zo 31 maa 2013 - 9:33

Huh wat grappig.. Dat is dus ook zo'n beetje mijn droomkeuken, en tenminste een beetje een realistisch plaatje want echt Nederlands en niet zo Amerikaans als je normaal op Pinterest ziet. Ja leuk voor het dromen, maar dat lukt toch niet in een Nederlands huis. Dus vandaar dat ik vorig jaar het plaatje van Funda plukte :P

Ik zie dat ook helemaal voor me bij Charles met haar kinders zo gezellig aan de eettafel. Maar ik weet niet hoe de vorm van hun huis is natuurlijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pineco zo 31 maa 2013 - 10:30

Charles schreef:Pineco, je badkamer vind ik super! Echt origineel. Maar de keuken is niet mijn smaak...ik vind het te industrieel en kil, ik hou mee van iets gezelligers!
Kan hoor! Al ziet het er inmiddels wel wat gezelliger uit vind ik, nu we hem echt in gebruik hebben (man wil liever niet op internet):
Nieuwe keuken, woonkamer en terras. Okt2011007_zps91076703

**weg**

In ons oude huis hadden we ook een landelijke keuken, zelf gemetseld en gestuuct, met oude deurtjes uit een tweedehands keuken. Was ik toen ook heel blij mee, maar dit keer wilden we allebei toch iets moderners. Zo zag het er daar uit:
Nieuwe keuken, woonkamer en terras. DSCF5048_zps7a98f8a5

Nieuwe keuken, woonkamer en terras. DSCF5049_zpsd0709083

Zo, genoeg gespammed voor vandaag! Ben benieuwd naar de stijl die jullie uiteindelijk gaan kiezen. Ik kan me herinneren dat ik de vloer van je woonkamer laatst zag en die vond ik echt al heel mooi (maar die gaat eruit begrijp ik?).

Laatst aangepast door Pineco op zo 31 maa 2013 - 23:15; in totaal 1 keer bewerkt
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Bericht  Marin zo 31 maa 2013 - 12:17

Oh je oude keuken met dat blauw! I love you
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pineco zo 31 maa 2013 - 12:25

Ja, die was ook mooi he! Die keuken (de deurtjes en bovenkastjes dan, rest is zelf gemaakt en er is een nieuw blad op geplaatst) hebben we indertijd bij Peter Timofeeff gekocht Very Happy We hadden hem via Marktplaats gekocht en toen we daar kwamen, bleek hij de verkoper Very Happy
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Bericht  Pineco zo 31 maa 2013 - 12:28

Oh, ik heb laatst trouwens een keuken gezien met een heel dik betonnen blad. Was ook erg mooi, man en ik zeiden meteen tegen elkaar dat we dat willen mochten we nog een keer verbouwen (al zie ik een derde bouwval niet echt zitten!). Ook heel fijn in gebruik en onderhoud volgens mij.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Bericht  Marin zo 31 maa 2013 - 21:02

Ja dat betonnen blad heeft m'n vader, ook echt een prachtige keuken. Geen foto's van helaas.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Coccinelle di 2 apr 2013 - 5:00

Bij Kvik hebben ze mooie strakke keukens, is een Deense keukenzaak. Wij willen ook een nieuwe keuken en zijn daar laatst eens binnengelopen, waren positief verrast. Ook over de prijs.

Nieuwe keuken, woonkamer en terras. 350a62a7a9cd073d7eb84afbb40f15b3_zps211d12ab
Dit is een Kvik keuken.

Nieuwe keuken, woonkamer en terras. A5616905bda3ec656df5e2d5f99e235d_zpsad70433f
Nieuwe keuken, woonkamer en terras. D507e7d9a6f26733d7f37229936383d9_zpsc02ddec5

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 5:07

Wauw Coccinelle wat mooi!
Ik hou van scandinavische keukens!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: