Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe keuken

+2
Error
meisjesmama
6 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe keuken Empty Nieuwe keuken

Bericht  meisjesmama za 9 jul 2011 - 22:09

Wij hebben een nieuwbouwhuis gekocht en zijn dus nu een keuken aan het uitzoeken.
We wisten van te voren al wat we graag wilden, gister laten in tekenenen EN het past!!

Maar we weten ook wel apperatuur we willen maar het merk?? Dat vind ik zo moeilijk...
Wie heeft er ook net een nieuwe keuken en welk merk heb je voor gekozen en wat is de reden daarvan??


Groetjes
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken Empty Re: Nieuwe keuken

Bericht  Error za 9 jul 2011 - 22:25

Ik heb alles van de AEG, de enige reden is eigenlijk dat het volgens mijn vader wel een goed merk is en hij het me heel goedkoop kon leveren Very Happy

Maar aan mijn reactie heb je dus niet zo veel.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken Empty Re: Nieuwe keuken

Bericht  Highway zo 10 jul 2011 - 0:51

We hebben ook net een keuken gekocht voor ons nieuwbouwhuis en we hebben bijna alle apparatuur van AEG, alleen de ovens zijn van zanussi maar dit is ook van aeg maar dan de oude modellen. We gaan voor een losse koelkast; een amerikaanse dubbeldeurs van Bosch.

We hebben voor AEG gekozen omdat we er veel goede verhalen over hebben gehoord; lijkt een degelijk merk.

Gaaf dat jullie idee goed heeft uitgepakt; dat was bij ons ook en ben er superblij mee! nu nog wachten op de bouw van het huis Very Happy
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken Empty Re: Nieuwe keuken

Bericht  duckie zo 10 jul 2011 - 1:01

wij hebben vorig jaar een nieuwe keuken gekocht, en dus ook alles moeten uitzoeken.
vaatwasser: hebben we van siemens, dit was omdat toen deze alleen degene was waarvan het bestekmandje over de hele breedte verplaatst kon worden en niet op een vaste plek staat
kookplaat: hebben we ook van siemens, was ook een van de weinige die in de maat die wij wouden de wokbrander aan de zijkant had zitten en fijne roosters er op had zitten.
afzuigkap: hebben we van bauknecht gewoon omdat we dze mooi vonden

koelkast en combi magnetron/oven hebben we ook van bauknecht maar waarom weet ik niet meer precies. mn moeder zat ooit ook in de keukenbranche waardoor we van een aantal dingen wisten waar we op moesten letten


leuk dat jullie een nieuw huis hebben gekocht en dus op zoek kunnen naar een mooie keuken, en fijn dat jullie idee helemaal past zeg... succes met uitzoeken
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken Empty Re: Nieuwe keuken

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 2:59

Wij hebben alles van Whirlpool, en dat bevalt heel goed. Al hebben we nu na bijna 5 jaar problemen met de vaatwasser, maar we hebben nog net een maandje garantie, en 5 jaar kun je niks van zeggen volgens mij, als hij zeker elke dag draait, soms zelfs vaker.
Alleen wat gedoe met het repareren, maar dat ligt meer aan de monteur helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken Empty Re: Nieuwe keuken

Bericht  Lilou zo 10 jul 2011 - 3:49

Wij hebben vorig jaar ook een keuken gekocht voor onze nieuwbouwwoning en alle apparatuur van Siemens gekozen (inductieplaat, afzuigkap, koelvriescombi, oven met magnetronfunctie en vaatwasser). Wij hebben gekeken naar de functionaliteit, prijs, vormgeving en het leek ons een goed merk. Bovendien kregen we een goede garantie als we 5 apparaten van hetzelfde merk kochten (hebben veel fabrikanten!). Zijn er erg blij mee, de apparatuur werkt goed en het staat mooi in onze halfopen keuken (het oog wil natuurlijk ook wat...). Kijk goed naar de functies die je belangrijk vindt bij de diverse apparaten. Zo zochten wij bewust naar een oven met magnetronfunctie en was een praktisch ingedeelde inductieplaat voor ons een vereiste (we hebben geen gas dus moesten ook inductie).

Succes nog even met het uitzoeken! Ik vond keukens shoppen op een gegeven moment echt niet leuk meer, al die vervelende verkoperstrucjes, maar gekocht bij een leuke en klantvriendelijke zaak en nu vind ik het opeens superleuk om in die mooie keuken bezig te zijn Very Happy.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken Empty Re: Nieuwe keuken

Bericht  Curious zo 10 jul 2011 - 5:17

Wij hebben ook een nieuwe keuken gekocht, maar hij staat nog niet, dus kan niet zeggen of het bevalt.
Maar wij hebben whirlpool en bauknecht, en dat schijnen samen met AEG en geloof nog een merk de beste merken te zijn na siemens (of miele?) en bosch.
Maar blijkbaar zijn er veel verschillende merken, maar is het bedrijf er achter uiteindelijk hetzelfde (net als dat het bier van de aldi van de bavaria fabriek komt etc.)

Whirlpool en bauknecht zijn ook 1 bedrijf.
En Siemens en Bosch zijn samen.
Dat is dan wel verschillende kwaliteit, maar toch vanuit hetzelfde bedrijf met bepaalde expertise.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken Empty Re: Nieuwe keuken

Bericht  meisjesmama zo 10 jul 2011 - 9:38

Bedankt voor al jullie reacties!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe keuken Empty Re: Nieuwe keuken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum