Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Live Fotoreport en Verslag New York City

+26
Zwerver
Poisongirl
ChocoChip
Inge
TukTuk
SnowWhite
ekiaam87
Schaapke
studiebol
Suus
Sugarfall
Qiara
Sneeuwvlok
Sweety
Juul
BJA
Sarah1985
Monte
Natural
Elin
LoveMusic
Polly
TNMN
Zora
GeKKiE
Lotus
30 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Live Fotoreport en Verslag New York City - Pagina 5 Empty Re: Live Fotoreport en Verslag New York City

Bericht  Lotus vr 25 feb 2011 - 19:37

Mooie foto's, Marin! Leuk om zo een beetje met je mee op reis te kunnen. smile
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Live Fotoreport en Verslag New York City - Pagina 5 Empty Re: Live Fotoreport en Verslag New York City

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 4:55

Wauw gaaf hoor!!

Gast
Gast

Bericht  Inge za 26 feb 2011 - 5:18

Bedoel je dit met die herinneringen, foto's en bloemen?

Live Fotoreport en Verslag New York City - Pagina 5 2581387430105719355S200x200Q85

Zoja, je hebt er nu niet zo veel meer aan, maar bij st pauls chapel
Niet gegeten bij spice market?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sarah1985 za 26 feb 2011 - 5:28

Echt super mooi, zelf mijn man vind het geweldig, hij vroeg steeds is er al een nieuwe update. Nu weten wij het zeker wij willen er ook een keer na toe

En nu kun je thuis een mooi boek maken als herinnering
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 5:59

Goh wat lief Paris!

En ja, ik ga inderdaad gauw een mooi fotoboek maken. En in het wat heb je gekocht topic ga ik nu m'n aankopen plaatsen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 6:46

*Zucht!*
Nu wil ik ook!
Bijna juni.
Bedankt voor je heerlijke verhalen, Marin!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:07

Ziet eruit als een mooie trip! Voel je je ook weer beter? Ga je maandag alweer aan de slag?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 10:14

Nee voel me niet echt beter, het probleem is ook niet direct weg natuurlijk helaas. New York was wel een goede afleidingstechniek tijdelijk, maar het heeft me niet echt geholpen in die zin. Ik heb 4 maart een afspraak met de arbo deskundige dus tegen die tijd zal ik wel bespreken wat de opties zijn. Tot die tijd blijf ik maar thuis, want ik ben al paniekerig om het feit dat ik maandag moet bellen om me weer ziek te melden, zelfs dat is al wat te veel.

Gast
Gast

Bericht  Polly za 26 feb 2011 - 23:51

Nu alweer thuis, jammer hoe zoiets leuks zo snel voorbij vliegt hè! Het was in ieder geval leuk om je verhalen te lezen en foto's te kijken.
Sterkte met het hele proces waar je nu mee bezig gaat! hug
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 4:21

Dank je, lief van je smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:01

Wauwie Marin, weer helemaal leuk!

Vooral die foto's rond het meatpacking vind ik echt ontzettend mooi. Heb er weer een aantal opgeslagen (hopenlijk vind je het niet erg.. Ik heb er een leuk idee mee! De aankomende 5 maanden zit ik op kamers in Amsterdam en ik wil daar een stuk muur beplakken met grotere 'polaroids' en daar wil ik jouw foto's voor gebruiken. Ik vind ze zo ontzettend mooi, vooral die zwart/wit, bohemian en sephia achtige.. en natuurlijk de bordjes :P )

Ik weet nu 100% zeker dat ik na mijn studie (over 1,5 jaar) een cursus in NY ga volgen. Ik ben al aan het sparen, maar nu heb ik weer echt de 'kracht' om er voor door te sparen. Ik vind het zo heerlijk om te zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 8:46

Wauw Marin, wat gaaf! Ik wil zelf ook heel graag eens naar New York, maar door dit topic wil ik dat alleen maar meer!
Ik heb je even toegevoegd op Facebook om je foto's een keer op mijn gemak te kunnen kijken. smile

Gast
Gast

Bericht  Juul zo 27 feb 2011 - 9:09

Marin, echt super geweldige foto's en super leuke verslagen!!! Very Happy
Heb er van genoten!! Erg tof
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  RiverWoods1987 di 1 maa 2011 - 0:12

Geweldige foto's!! Een genot om naar te kijken! Geeft een erg mooi beeld van hoe New York in werkelijkheid is!
Hoop er zelf snel heen te kunnen..
RiverWoods1987
RiverWoods1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 17
Registratiedatum : 28-02-11

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 9:48

Marin, wat een ontzettend leuk verslag, leuk dat je alles zo hebt bijgehouden.
En die foto's, echt heel mooi. Ik droom ook van New york. Het heeft gewoon iets.

Sterkte met je gezondheid

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: