Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken? Empty Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken?

Bericht  Poeke vr 9 aug 2013 - 4:25

Ja hoor ik heb weer wat bedacht. Ik wil ineens mijn haren 'langer' en hoewel ik echt op het begin zit vind ik het nu al erg. Ik ga normaal elke 6 weken naar de kapper en heb elke 3 maanden een ander kapsel zo ongeveer en nu wil ik ineens een soort van stoere sexy bob.

Maar wie heeft er goede tips voor hippe haarbanden/sjaals of iets? Die tussen fases gaan echt erg worden namelijk en wil er eigenlijk wel wat hips mee doen nerd 
Op mijn werk noemen ze me al Dolfje Weerwolfje dus dat zegt al genoeg...
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken? Empty Re: Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken?

Bericht  Nathalie vr 9 aug 2013 - 7:17

Bij Claires hebben ze hele leuke haarbanden.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken? Empty Re: Haren langer laten groeien.. tips om het dragelijk te maken?

Bericht  SoGood vr 9 aug 2013 - 7:23

Je snapt natuurlijk wel dat we hierbij een recente foto nodig hebben.

Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Poeke vr 9 aug 2013 - 7:40

Haha klopt SoGood, morgen maak ik een foto. Nu heb ik echt woestelijk vrijdagavond haar smile 

Bedankt Nathalie, ik woon in een dorp waar die niet is maar ga toch eens een winkel opzoeken!
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Juno vr 9 aug 2013 - 8:08

Ik wil ook weer lang haar! Maar het groeit zo langzaam... :nopompom: Heb helaas geen tips voor haarbanden of sjaaltjes, dat is niet echt mijn ding. Staat me niet nerd 

Juno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 50
Punten : 54
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Cow vr 9 aug 2013 - 8:11

Heel bekend. Ik heb precies hetzelfde en heb hetzelfde doel.
Mijn kapper heeft het in een model geknipt wat je wel kan laten groeien zonder dat het heel erg voor sxhut is. Ik ben er nu bijna maar het heeft wel bijna een jaar en veel doorzettings vermogen gekost....
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: