Ik maak me zorgen.. 6 weken zwanger (update 23-04)
+39
Aardbei
Chelle
vlinder-2011
Linnie1985
Floor
yes1984
Happydobby
Snoes
Slakje
Shisha
Joli86
MADDIE
Knillis
snoezel
Paper Crown
Laced
Zonneschijn
Diese
Le Chat Noir
Jasmine
kwak
Mida4you
Exogenesis
Filoria
Caroow
Jelleke
nillis
M-G
Parel
Lejow
maiadebij
Sun88
Clapperdie
Sanne
Bluestar
joyce0606
Sophiee
PiP
Luce
43 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ik maak me zorgen.. 6 weken zwanger (update 23-04)
Bedankt voor de reacties.
Omdat ik onverwacht vanmiddag al terecht kon in het ziekenhuis heb ik vanmorgen nog een paar uurtjes gewerkt en toen ook mijn teamleider op de hoogte gebracht. Heb haar straks een berichtje gestuurd om te zeggen dat ik morgen graag nog thuis blijf om het te laten bezinken allemaal. In principe kan ik gewoon werken natuurlijk maar ik wil het toch even laten bezinken, ik denk dat ze het wel begrijpt.
Omdat ik onverwacht vanmiddag al terecht kon in het ziekenhuis heb ik vanmorgen nog een paar uurtjes gewerkt en toen ook mijn teamleider op de hoogte gebracht. Heb haar straks een berichtje gestuurd om te zeggen dat ik morgen graag nog thuis blijf om het te laten bezinken allemaal. In principe kan ik gewoon werken natuurlijk maar ik wil het toch even laten bezinken, ik denk dat ze het wel begrijpt.
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Oh Jelleke, wat naar... Sterkte
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Naar om te lezen... Sterkte!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Oh Jelleke ik vind het zo verdrietig voor je! Ik was op vakantie en had heel slecht internet daar anders had ik eerder gereageerd. Ik had al eerde wat van je gelezen in hrt zwangerschap tot 12 weken topic. Veel sterkte!
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Wat rot meis!! sterkte!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Hè wat een vervelend nieuws! Inderdaad morgen nog een dagje thuis blijven! Heel veel sterkte de komende tijd...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Heel veel sterkte en neem je tijd!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Wat een verdrietig bericht, Jelleke.
Sterkte.
Sterkte.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wat naar dat het zo is afgelopen, veel sterkte!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Heel veel sterkte
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wat naar Jelleke. Heel veel sterkte
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Heel veel sterkte jelleke
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Veel sterkte, Jelleke!
Ik heb met 4/5w een inwendige echo gehad in het ziekenhuis, er was een vruchtje, en volgens de gyn was alles in orde, dag later had ik een mk.
Ik heb met 4/5w een inwendige echo gehad in het ziekenhuis, er was een vruchtje, en volgens de gyn was alles in orde, dag later had ik een mk.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wat naar Jelleke, veel sterkte
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Wat naar Jelleke, sterkte.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb dinsdag na het slecht nieuws bericht meteen bloed laten prikken en vanmorgen opnieuw, de gynaecoloog belde straks met de uitslag.. Alleen die vond ze erg vreemd.
Dinsdag was de HCG waarde 28, wat heel netjes is kennelijk, maar vandaag was het 48, en het had juist minder moeten worden. Nou moet ik maandag weer bloedprikken en dinsdag wilde ze me eigenlijk zien alleen ben ik die dag in Duitsland toevallig waardoor het niet handig uit komt, en nu hebben we afgesproken dat we de uitslag van maandag afwachten, die krijg ik dinsdag, en dan bepaald ze of ik naar het ziekenhuis moet voor verder onderzoek of niet, in eerste instantie wilde ze me dus sowieso eigenlijk dinsdag al zien.
Maak me er wel een beetje zorgen over, op de echo was echt niks te zien ook geen achtergebleven weefsel ofzo maar ik heb ook niet gemerkt dat ik het vruchtje zelf verloren ben. In geval van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou ik veel pijn moeten hebben maar dat heb ik ook niet. Bloedverlies is ook gestopt.
Herkent iemand dit toevallig? Ze benadrukte wel dat de waardes allebei heel laag zijn maar dat ze het toch echt heel vreemd vind dat het bijna verdubbeld is. Ze gaf me ook meteen een spoed telefoonnummer door voor het geval ik hele erge buikpijn krijg, niet echt een bemoedigend idee..
Dinsdag was de HCG waarde 28, wat heel netjes is kennelijk, maar vandaag was het 48, en het had juist minder moeten worden. Nou moet ik maandag weer bloedprikken en dinsdag wilde ze me eigenlijk zien alleen ben ik die dag in Duitsland toevallig waardoor het niet handig uit komt, en nu hebben we afgesproken dat we de uitslag van maandag afwachten, die krijg ik dinsdag, en dan bepaald ze of ik naar het ziekenhuis moet voor verder onderzoek of niet, in eerste instantie wilde ze me dus sowieso eigenlijk dinsdag al zien.
Maak me er wel een beetje zorgen over, op de echo was echt niks te zien ook geen achtergebleven weefsel ofzo maar ik heb ook niet gemerkt dat ik het vruchtje zelf verloren ben. In geval van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou ik veel pijn moeten hebben maar dat heb ik ook niet. Bloedverlies is ook gestopt.
Herkent iemand dit toevallig? Ze benadrukte wel dat de waardes allebei heel laag zijn maar dat ze het toch echt heel vreemd vind dat het bijna verdubbeld is. Ze gaf me ook meteen een spoed telefoonnummer door voor het geval ik hele erge buikpijn krijg, niet echt een bemoedigend idee..
Jelleke- Fluisteraar
He wat naar. Na al die onzekerheid ook dit nog eens. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Het is inderdaad gek dat de waardes bijna verdubbeld zijn. Maar het is wel een hele lage waarde....
Ik heb zo met je te doen. Hoe pakt je partner dit verlies op?
Ik heb zo met je te doen. Hoe pakt je partner dit verlies op?
yes1984- Prater
@yes1984: Ja, ik vind het ook heel vreemd dat de waardes bijna verdubbeld zijn, ook al is de waarde zelf heel laag. De gynaecoloog leek ook echt voor een raadsel te staan. Ik heb op internet naar informatie gezocht en daar wordt ik alleen maar banger van, dan blijkt ook dat bij een BBZ pas op een later moment pijn kan ontstaan. Ook las ik dat je last van je schouder kunt krijgen en daar heb ik toevallig 2 dagen last van, niet noemenswaardig maar het viel me gewoon op en later las ik dit ineens.. Maarja het zal wel meevallen allemaal, hoop ik. Mijn partner gaat er van uit dat het mee zal vallen en dat de waarde na het prikken maandag vast weer laag zal zijn. Hij probeert gewoon positief te zijn wat ik ook probeer. Ik ga morgen wel bellen om te zien of ik maandagmiddag niet al de uitslag kan krijgen i.p.v. dinsdag zodat ik dinsdag alsnog naar het ziekenhuis kan indien nodig. Wat een gedoe allemaal.. Dit zag ik niet echt aankomen..
Jelleke- Fluisteraar
He wat een gedoe zo. Hopelijk heb je dinsdag (of maandagmiddag) duidelijkheid.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
He wat vervelend, heel veel sterkte!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe gaat het nu met je? Een bbz kunnen ze toch ook op een echio zien?
yes1984- Prater
Wil je niet ongerust maken maar het klinkt precies op mijn bbz, toen ik 5 weken had had ik ook bloedverlies maar verder geen pijn. Ook hier niks te zien op de echo, bij 7 weken zo veel pijn, echt niet te beschrijven.. Hoop zo dat dit jou niet overkomt.. Mijn duimen draaien in ieder geval voor je!
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Maar zou mijn HCG waarde dan niet hoger moeten zijn in geval van een BBZ? Ik zou nu eigen 7 weken zwanger zijn en dan zat ik dinsdag dus pas op een HCG van 28 en afgelopen donderdag op 48, dat is dan in 2 dagen een behoorlijke verhoging maar in die 6,5 week ben ik dan van 0 naar 28 gegaan, dan klopt die verhouding toch niet? Ik weet niet meer wat ik moet denken maar ik ben heeeeel benieuwd naar de uitslag van het bloedprikken maandag.
Verder gaat 't wel aardig, op zich gaat het goed maar af en toe heb ik even een bui dat het minder gaat, dan wordt ik ineens heel boos en verdrietig.
Verder gaat 't wel aardig, op zich gaat het goed maar af en toe heb ik even een bui dat het minder gaat, dan wordt ik ineens heel boos en verdrietig.
Jelleke- Fluisteraar
Sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
yes1984- Prater
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*
» Ik maak me zorgen..
» Ik maak me zorgen (pijn aan nek)
» Ik maak me zorgen, kat ontsnapt...
» Maak me een beetje zorgen ( melk drinken)
» Ik maak me zorgen..
» Ik maak me zorgen (pijn aan nek)
» Ik maak me zorgen, kat ontsnapt...
» Maak me een beetje zorgen ( melk drinken)
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: