Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik maak me zorgen.. 6 weken zwanger (update 23-04)

+39
Aardbei
Chelle
vlinder-2011
Linnie1985
Floor
yes1984
Happydobby
Snoes
Slakje
Shisha
Joli86
MADDIE
Knillis
snoezel
Paper Crown
Laced
Zonneschijn
Diese
Le Chat Noir
Jasmine
kwak
Mida4you
Exogenesis
Filoria
Caroow
Jelleke
nillis
M-G
Parel
Lejow
maiadebij
Sun88
Clapperdie
Sanne
Bluestar
joyce0606
Sophiee
PiP
Luce
43 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Ik maak me zorgen.. 6 weken zwanger (update 23-04) - Pagina 5 Empty Re: Ik maak me zorgen.. 6 weken zwanger (update 23-04)

Bericht  Jelleke di 23 apr 2013 - 6:43

Toch nog een keer een update, eindelijk lijkt er een einde aan dit gebeuren te komen.

Afgelopen donderdag had ik een afspraak bij de gynaecoloog nadat de waarde de maandag ervoor van 141 naar 123 gezakt bleek te zijn. (Dat heb ik trouwens hier niet laten weten bedenk ik me nu maar door dat medicijn of spontaan is de waarde toen iets gezakt van 141 naar 123)Opnieuw een echo gehad waarop niets te zien was behalve een cyste die ze eerder niet gezien hadden maar dat kon gewoon met de cyclus te maken hebben.
Verder bleef alles onduidelijk en werd ik er dan ook niet wijzer van.

Vandaag moest ik bloedprikken en vervolgens zou ik dat 1 keer per week moeten herhalen totdat de waarde op 0 zou staan. Als de waarde niet zou zakken of niet snel genoeg dan zouden ze met een camera in mijn baarmoeder gaan kijken. Leek me allemaal niet prettig.. Maar dat blijkt nu ook niet nodig te zijn.

Mijn hcg waarde bleek vandaag namelijk 6 te zijn, verrassend laag noemde de gynaecoloog het. Nu moet ik over 2 weken weer bloedprikken ipv volgende week en dan is de waarde hopelijk 0. Ze verwacht dat ik binnen een paar weken ongesteld wordt, ik heb er nog nooit zo naar uitgekeken!

Ben erg opgelucht dat er nu eindelijk een einde lijkt te zijn gekomen aan de onzekerheid, ook al weet ik nog steeds niet of het buiten de baarmoeder zat of niet en hoe dit allemaal zo kon lopen met die waardes. Ik weet wel dat mocht ik nog een keer zwanger raken (ik hoop zsm!) dat ik dan bij 6 weken ofzo al een eerste echo wil hebben in het ziekenhuis en dat dat dan ook regelmatig herhaald wordt als het dan goed lijkt te zijn.

Iedereen bedankt voor alle reacties, het heeft me goed gedaan smile

Wel apart eigenlijk, ik ben super opgelucht en zelfs een beetje blij maar op zich is de gebeurtenis natuurlijk alles behalve leuk. Ik heb anderhalve dag verdriet gehad toen mijn vermoeden van een miskraam bevestigd werd en daarna begon de onzekerheid al. Maarja..
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me zorgen.. 6 weken zwanger (update 23-04) - Pagina 5 Empty Re: Ik maak me zorgen.. 6 weken zwanger (update 23-04)

Bericht  Knillis di 23 apr 2013 - 6:53

Fijn dat de hcg waarde gezakt is, en wat snel! Ik hoop dat je snel ongesteld wordt en de draad weer kan oppakken!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Floor di 23 apr 2013 - 6:55

Wat fijn dat de waarde gezakt is. Hopelijk ben je snel ongesteld en kan je deze onzekerheid een plekje geven.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sanne di 23 apr 2013 - 7:41

Wat een hoop onzekerheid heb je gehad de afgelopen weken. Fijn dat de waarde weer laag is, hopelijk breekt je menstruatie gauw door.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  yes1984 di 23 apr 2013 - 8:21

Wat fijn dat je nu wat meer rust hebt. Gaan ze de cyste ook in de gaten houden? En hoe groot is deze?
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Snoes wo 24 apr 2013 - 22:19

'Fijn' dat de waarde inmiddels gezakt is. Hopelijk word je nu snel ongesteld zodat je van die onzekerheid vanaf bent. hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: