Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer

4 plaatsers

Ga naar beneden

op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer Empty op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer

Bericht  Sarah1985 do 9 feb 2012 - 6:57

Ik ben alvast op zoek naar schoenen voor als de winter straks voorbij is. Ik moet wel goede schoenen hebben want loop de hele dag voor mijn werk. Moeten ook schoenen zijn die wel overal bijpassen. Wie heeft de tips

Wat voor schoenen hebben jullie voor het voorjaar?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer Empty Re: op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer

Bericht  Zwerver do 9 feb 2012 - 7:03

Birkenstocks :P
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer Empty Re: op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer

Bericht  Blond do 9 feb 2012 - 7:07

Ik heb ballerina's van Tommy Hilfiger (zitten heerlijk), Birkenstocks (maar die vind ik eigenlijk heel lelijk), en ik heb nog sierlijke sandaaltjes. Maar die draag ik als ik op het terras ga zitten, niet als k ga shoppen ofzo.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer Empty Re: op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer

Bericht  Sarah1985 do 9 feb 2012 - 7:08

birckenstocks heb ik ook wel maar die doe ik pas aan als het echt zomer is
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer Empty Re: op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 7:19

Birckenstocks heb ik voor de zomer en alleen in mijn vrije tijd. Bij mijn oude werkgever mochten ze op het werk niet worden gedragen. Daar zat ik de hele dag met een paar zweetvoetjes, terwijl mijn Birckenstocks vanuit de auto riepen om aangetrokken te worden. Als ik face-to-face klantencontact had, had ik het nog begrepen. Maar goed.

Ik zag leuke schoentjes voor het voorjaar/de zomer bij H&M, maar weet niet hoe ze zitten.

(Vorig zomer had ik nog hele leuke ballerina's van Replay. Het was helaas het derde en laatste seizoen. Sad )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer Empty Re: op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer

Bericht  Jeanette do 9 feb 2012 - 7:26

Ze komen nou pas ongeveer langzaam de winkels in, dus er is nog niet zo heel veel keus.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer Empty Re: op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 7:37

Allstars!

op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer All%20stars

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer Empty Re: op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer

Bericht  Jeanette do 9 feb 2012 - 11:57

Aaahh, daar zitten leuke tussen zeg! I love you
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer Empty Re: op zoek naar schoenen voor het voorjaar/zomer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum