Iphone vraagjes
+6
Parel
Liz
Paper Crown
nina
silly-one
Atelier Madame
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iphone vraagjes
Ik heb vandaag mijn Iphone 4s gekregen , maar ik krijg hem tot nu toe niet erg aan de praat...
De SIM zit erin, maar hij blijft aangeven "geen netwerk". Hij vindt mijn wifi in huis wel, maar de "geen netwerk"-melding blijft staan, dus internet doet het niet.
Ik kan ook nog niet gebeld en gesmst worden, er komt niks aan, en andersom kan ik ook niet bellen.
Ik ben nu in de weer met handleidingen via google, maar snap er nog weinig van.
Iemand een idee wat ik nou fout doe?
Ja, dit komt misschien nogal dom over, maar ik ben zó slecht met alles wat enigszins technisch is haha!
De SIM zit erin, maar hij blijft aangeven "geen netwerk". Hij vindt mijn wifi in huis wel, maar de "geen netwerk"-melding blijft staan, dus internet doet het niet.
Ik kan ook nog niet gebeld en gesmst worden, er komt niks aan, en andersom kan ik ook niet bellen.
Ik ben nu in de weer met handleidingen via google, maar snap er nog weinig van.
Iemand een idee wat ik nou fout doe?
Ja, dit komt misschien nogal dom over, maar ik ben zó slecht met alles wat enigszins technisch is haha!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Iphone vraagjes
Is je abonnement alwel ingegaan? Soms heb je pas netwerk als je nummer is overgezet.
Ik zou eens bij de instellingen kijken onder algemeen of je daar instellingen hebt aanstaan om verbinding te maken.
Ik zou eens bij de instellingen kijken onder algemeen of je daar instellingen hebt aanstaan om verbinding te maken.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Heb je je pincode van je sim kaart al een keer moten invoeren?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
ja mijn abonnement is de 27e ingegaan.
Jep, heb de pincode al in moeten voeren en een apple ID aangemaakt.
M'n oude sim zit gewon nog in mn blackcberry en mijn kleine nieuwe SIM voor de Iphone zit in mn Iphone. Alle whatsapp berichtjes, smsjes en telefoontjes komen nu dus gewoon nog binnen op mijn blackberry, maar mijn facebook en twitter doen het niet meer op mijn blackberry.
Op het bijgeleverde contract staat ook echt duidelijk dat het nieuwe contract is ingegaan op 27 maart.
Ik snap er niks van....
Jep, heb de pincode al in moeten voeren en een apple ID aangemaakt.
M'n oude sim zit gewon nog in mn blackcberry en mijn kleine nieuwe SIM voor de Iphone zit in mn Iphone. Alle whatsapp berichtjes, smsjes en telefoontjes komen nu dus gewoon nog binnen op mijn blackberry, maar mijn facebook en twitter doen het niet meer op mijn blackberry.
Op het bijgeleverde contract staat ook echt duidelijk dat het nieuwe contract is ingegaan op 27 maart.
Ik snap er niks van....
JD- Ratel
Je moet de minisim laten activeren. Bel even naar de klantenservice. Vroeger was 't plug and play maar dat is inmiddels anders. Succes, een IPhone is top!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja, en dan doet je andere sim het niet meer..Paper Crown schreef:Je moet de minisim laten activeren. Bel even naar de klantenservice. Vroeger was 't plug and play maar dat is inmiddels anders. Succes, een IPhone is top!
Succes!
iPhone is idd heel top!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
hihi had inderdaad niet goed gelezen (en niet logisch nagedacht), hij moest inderdaad geactiveerd worden
Maar nu heb ik nog een Iphone vraagje...
Ik wil WhatsApp downloaden, maar dat kost 89 cent. Op mijn blackberry werd het dan gewoon verrekend op je telefoonrekening, maar dat kan bij de Iphone dus niet. Het lijkt erop alsof ik een creditcard moet hebben om whatsap te kunnen kopen?
Nu hoor ik ook van mensen dat je een Ituneskaart moet kopen van 15 euro, maar de enige betaalde app die ik wil is whatsapp, dus ik vind het zo'n onzin om een kaart van 15 euro te moeten kopen, alleen voor 1 app van 89 cent!
Weten jullie of er nog een andere manier is??
Maar nu heb ik nog een Iphone vraagje...
Ik wil WhatsApp downloaden, maar dat kost 89 cent. Op mijn blackberry werd het dan gewoon verrekend op je telefoonrekening, maar dat kan bij de Iphone dus niet. Het lijkt erop alsof ik een creditcard moet hebben om whatsap te kunnen kopen?
Nu hoor ik ook van mensen dat je een Ituneskaart moet kopen van 15 euro, maar de enige betaalde app die ik wil is whatsapp, dus ik vind het zo'n onzin om een kaart van 15 euro te moeten kopen, alleen voor 1 app van 89 cent!
Weten jullie of er nog een andere manier is??
JD- Ratel
Nee WA moet je op de IPhone echt kopen. Ik zou zo'n €15,- kaart kopen, ik heb namelijk bijna altijd betaalde appa omdat ik niet goed word van de reclame die je bij onbetaalde apps krijgt.
ja maar ik doe helemaal niks met apps... (of moet ik ze gewoon nog ontdekken?)
Spelletje enzo doe ik niet, dus ik zou niet weten wat ik met die overige 14 euro moet. vind het zo zonde.... en raar dat het zo moet.
edit; en als het écht met zo'n kaart moet, zijn die dingen op 1e paasdag ergens te koop?
Spelletje enzo doe ik niet, dus ik zou niet weten wat ik met die overige 14 euro moet. vind het zo zonde.... en raar dat het zo moet.
edit; en als het écht met zo'n kaart moet, zijn die dingen op 1e paasdag ergens te koop?
JD- Ratel
Schijnbaar kan je ook dmv http://www.clickandbuy.com apps kopen, en dat wordt dan van je rekening afgehaald geloof ik.
http://www.weekapp.nl/betaalde-itunes-account-zonder-creditcard.html
En waarom zou je dat perse vandaag moeten doen ? Een dagje wachten is toch ook geen ramp? Hier zijn iig geen winkels open, ook geen AH. Volgens mij zijn die maar in beperkt aantal steden open.
http://www.weekapp.nl/betaalde-itunes-account-zonder-creditcard.html
En waarom zou je dat perse vandaag moeten doen ? Een dagje wachten is toch ook geen ramp? Hier zijn iig geen winkels open, ook geen AH. Volgens mij zijn die maar in beperkt aantal steden open.
Laatst aangepast door AngelNyn op zo 31 maa 2013 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
JD schreef:ja maar ik doe helemaal niks met apps... (of moet ik ze gewoon nog ontdekken?)
Onze AH verkoopt ze en die zijn open geloof ik.
Het kan met click and buy. Ik heb geen creditcard, met click and buy wordt het gewoon van je rekening afgeschreven
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik heb het via clickandbuy gedaan inderdaad.
Mijn hele sociale leven zit in mijn gsm en oa whatsapp dus ik snap jd wel!
En jd, apps op de iPhone zijn wel echt heel leuk!
Mijn hele sociale leven zit in mijn gsm en oa whatsapp dus ik snap jd wel!
En jd, apps op de iPhone zijn wel echt heel leuk!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
ja bij ons gaat inderdaad ook alle communicatie via de whatsapp haha, dus ik vind het toch wel handig om zsm erop te hebben.
Maar dan ga ik dat click and buy even proberen. dat gaat via de Itunes store op internet toch? dan moet ik m'n telefoon via de usb eraan koppelen toch?
Oh ik ben zo'n leek wat dit betreft! Ben blij als ik die telefoon straks helemaal snap haha! bedankt voor jullie hulp
Maar dan ga ik dat click and buy even proberen. dat gaat via de Itunes store op internet toch? dan moet ik m'n telefoon via de usb eraan koppelen toch?
Oh ik ben zo'n leek wat dit betreft! Ben blij als ik die telefoon straks helemaal snap haha! bedankt voor jullie hulp
JD- Ratel
Ik begin geloof ik een beetje agressief te worden
Ik wil me registreren bij click&buy, zegt ie dat het niet kan omdat ik al geregistreerd ben.... maar ik had tot jullie erover begonnen nog nooit van Click&Buy gehoord, dus hoe kan ik dan al geregistreerd zijn?
Ik wil me registreren bij click&buy, zegt ie dat het niet kan omdat ik al geregistreerd ben.... maar ik had tot jullie erover begonnen nog nooit van Click&Buy gehoord, dus hoe kan ik dan al geregistreerd zijn?
JD- Ratel
JD schreef:Ik begin geloof ik een beetje agressief te worden
Aan de hand van wat geeft die die melding? Je email adres? Je rekeningnummer?
TukTuk- Ratel
Is t inmiddels gelukt?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Nee niet gelukt, het is echt heel vaag...
Hij geeft die melding nav mijn mailadres.
Dus dan klik ik op "wachtwoord vergeten". Dan moet ik mijn mailadres invoeren, en wordt mijn wachtwoord naar mn mail gestuurd.
Maar als ik dan dus mn mailadres invul, zegt hij dat er geen gebruiker is met dat mailadres.
Dus het is een beetje krom.... Geloof dus toch dat ik zo'n Ituneskaart moet gaan kopen, kijken of dat wel lukt...
Hij geeft die melding nav mijn mailadres.
Dus dan klik ik op "wachtwoord vergeten". Dan moet ik mijn mailadres invoeren, en wordt mijn wachtwoord naar mn mail gestuurd.
Maar als ik dan dus mn mailadres invul, zegt hij dat er geen gebruiker is met dat mailadres.
Dus het is een beetje krom.... Geloof dus toch dat ik zo'n Ituneskaart moet gaan kopen, kijken of dat wel lukt...
JD- Ratel
Je kunt ook even snel een ander e-mail adres aanmaken?
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Haal gewoon een iTunes kaartje van €15,-. Dat werkt zo ontzettend makkelijk! En je komt vast nog wel iets tegen wat geld kost » misschien toch een spelletje wat echt leuk is of iets anders
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Saga schreef:Je kunt ook even snel een ander e-mail adres aanmaken?
+1! Dat zou ik eerder doen dan een kaartje van 15 euro kopen, zeker omdat je aangeeft in andere topics het geld goed genoeg te kunnen gebruiken. Zeker als je aangeeft verder geen apps te willen kopen. Ik moet zeggen dat ik ook maar weinig betaalde apps heb, en heb mn Iphone nu bijna 2 jaar. Het enige waar ik voor betaald heb, is WA, monopoly en levensweg, en die waren allemaal nog geen euro geloof ik.
TukTuk- Ratel
Ja maaaar... Er staat dat het mailadres dezelfde moet zijn als die van je Apple id...dus dan kan ik niet zomaar een ander mailadres gebruiken denk ik? Ik ga t straks proberen,maar betwijfel of t gaat lukken. Wordt vervolgd
JD- Ratel
JD schreef:Ja maaaar... Er staat dat het mailadres dezelfde moet zijn als die van je Apple id...dus dan kan ik niet zomaar een ander mailadres gebruiken denk ik? Ik ga t straks proberen,maar betwijfel of t gaat lukken. Wordt vervolgd
Dan maak je toch een nieuwe Apple ID aan? Of wijzig je je email adres daar... ?
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:JD schreef:Ja maaaar... Er staat dat het mailadres dezelfde moet zijn als die van je Apple id...dus dan kan ik niet zomaar een ander mailadres gebruiken denk ik? Ik ga t straks proberen,maar betwijfel of t gaat lukken. Wordt vervolgd
Dan maak je toch een nieuwe Apple ID aan? Of wijzig je je email adres daar... ?
Gelukt
JD- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» pap vraagjes.....
» Een paar vraagjes
» Vraagjes geboortekaartje
» Londen vraagjes
» Camera vraagjes..
» Een paar vraagjes