Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan dit, combi afspraak?

+11
Tania
Coco
Aagje!
Wennes
Nana
Luce
Bruintje Beer
studiebol
Monnie
Maudy
Printje
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? - Pagina 2 Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Coco do 28 maa 2013 - 21:18

Tania schreef:

Wat vroeg. Wij mochten echt pas met 3.

Oh? Wat raar. Jullie moeten toch ook gewoon bij het ziekenhuis? Ik heb per post een uitnodiging ontvangen. Dan zijn ze 2 jaar en 9,5 maand. Had jij er zelf om gevraagd dan?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? - Pagina 2 Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 21:20

Denk dat een paar maanden niet zo verschil zullen maken, R is dadelijk al 3 jaar en 4 mnd ofzo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? - Pagina 2 Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Coco do 28 maa 2013 - 21:27

Printje schreef:Denk dat een paar maanden niet zo verschil zullen maken, R is dadelijk al 3 jaar en 4 mnd ofzo.

Denk ook niet dat zoveel uitmaakt op zich. Maar vind het wel wat vreemd dat het bij Tania pas echt met 3 jaar mag en ik een uitnodiging krijg waarbij ze dus nog 2,5 maand jonger zijn. Wij gaan, volgens mij, naar hetzelfde consultatiebureau. Dus dan zou je verwachten dat ze daar voor iedereen dan dezelfde leeftijd hanteren.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? - Pagina 2 Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  PiP vr 29 maa 2013 - 1:39

S moest toen F ruim 3 jaar was naar de wvk, de assistent stelde toen zelf al voor om de afspraak voor F te doen als S de volgende keer naar de arts moest, dit was rond de 3 jaar en 3 maand.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? - Pagina 2 Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Tania vr 29 maa 2013 - 4:05

Coco schreef:
Tania schreef:

Wat vroeg. Wij mochten echt pas met 3.

Oh? Wat raar. Jullie moeten toch ook gewoon bij het ziekenhuis? Ik heb per post een uitnodiging ontvangen. Dan zijn ze 2 jaar en 9,5 maand. Had jij er zelf om gevraagd dan?

Ik was er voor M. en toen zei ik dat J. tegen die tijd ook drie was. Toen vroeg ze of hij dan al jarig was geweest en ik zei van wel, dan kon ze wel een combi afspraak maken. Anders deden ze dat niet ofzo. Ook bij het ziekenhuis inderdaad.

Maar ze zijn sowieso niet altijd consequent. Ik weet nog dat ze bij J. de vaccinaties echt precies bij zoveel maanden wilden geven en bij M. maakt het allemaal niet zoveel uit, die heeft nu pas net de 11 maanden vaccinatie gehad en dat maakte helemaal niks uit zieden ze.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? - Pagina 2 Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Pussycat vr 29 maa 2013 - 4:42

Haha Tania of ze waren hem gewoon vergeten. Dat was met E ook Kan dit, combi afspraak? - Pagina 2 394967
Het is dat ik ze heb gebeld anders dan hadden we nog geen brief gehad. (voor de 2 jaar dan).
Voor de oogtest zeiden ze ongeveer met 2 jaar en 10 maanden inderdaad. Maar als je kind niks bijzonders heeft dan gaan alle andere kinderen eerst voor en als ze daarmee klaar zijn kijken ze pas naar de rest. Dat zeiden ze tegen ons de laatste keer.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? - Pagina 2 Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Tania vr 29 maa 2013 - 4:48

Pussycat schreef:Haha Tania of ze waren hem gewoon vergeten. Dat was met E ook Kan dit, combi afspraak? - Pagina 2 394967

Dat zou best kunnen want toen ik er was, was hij al 2 jaar en 10 maanden dus dan had ik die brief al moeten hebben Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? - Pagina 2 Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum