Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan dit, combi afspraak?

+11
Tania
Coco
Aagje!
Wennes
Nana
Luce
Bruintje Beer
studiebol
Monnie
Maudy
Printje
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 9:29

Ondanks dat er gezegd werd, dacht ik dus, dat de drie jaar afspraak bij het cb eraf gehaald was kreeg ik heel op tijd vandaag...een afspraak voor dinsdag. Dan kunnen we dus niet en ik ben eigenlijk niet van plan om eerst een keer voor R te gaan en dan twee weken later weer voor N.

Wie heeft er wel eens een afspraak gecombineerd, ik heb verder toch geen vragen aan hen, dus twee kinderen passen volgens mij prima in een afspraak. Dus iemand hier die twee kinderen samen doet op 1 afspraak.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Maudy do 28 maa 2013 - 9:34

Ik heb maar 1 kindje, dus wat betreft je vraag kan ik je niet helpen. Ik meen alleen gelezen te hebben dat er bij de 3 jaar een ogentest komt dus dan lijkt het mij niet dat ze 2 kinderen op 1 consult doen. Jij kan wel geen vragen hebben, maar hun zullen toch de tijd nodig hebben lijkt mij.

Ik snap niet zo goed waarom het zoveel moeite kost om eerst voor R te gaan en nadien voor N. Het hoort er toch gewoon bij?
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 9:38

Omdat ik sowieso inschat dat ervoor of erna niet kan, het was al moeilijk om die afspraak voor N zo te krijgen.

Er staat 20 minuten maar dus ruimte voor vragen, die heb ik dus voor zowel R als N niet.
Het is idd de ogentest maar dat is ook het enigste wat ik dan voor hem wil laten doen, voor de rest kan ik het zelf goed inschatten denk ik.

Aangezien ik het sowieso al een vreselijk bureau vind ga ik niet twee keer, met iedere keer twee kinderen meesjouwen naar dat cb.

Hopelijk dat ze er morgen gewoon zijn, ondanks goede vrijdag. Wij zijn dinsdag namelijk niet in Nederland.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Monnie do 28 maa 2013 - 9:42

Ik heb dat wel een keer gedaan ja. Ging prima hoor, het enige punt was dat mijn zoontje het op een gegeven moment wel zat begon te worden. Maar op zich kan het wel. Ik had gewoon 2 afspraken na elkaar gepland staan. Ik wil dat straks ook weer combineren, als hij voor de afspraak met 3 jaar moet. Net zo makkelijk.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  studiebol do 28 maa 2013 - 9:42

Ik ga altijd met 2 kids Wink Maar denk dat ze daar dan meer tijd voor in plannen ofzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Bruintje Beer do 28 maa 2013 - 9:43

Ik heb al sinds dat de jongste er is altijd een combi afspraak bij het cb als de oudste ook moet. Die maak ik al ruim van tevoren samen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 9:43

Oké dank je wel, dan ga ik gewoon bellen en leg ik uit dat het voor R alleen om de ogentest gaat, en dat de rest niet nodig is. N wordt natuurlijk nog wel door de APK gehaald en krijgt prikjes maar dat zouden ze toch wel in 20 minuten moeten redden?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 9:45

Bruintje Beer schreef:Ik heb al sinds dat de jongste er is altijd een combi afspraak bij het cb als de oudste ook moet. Die maak ik al ruim van tevoren samen.

Ik heb dus niet kunnen plannen omdat ze vandaag laten weten dat de afspraak dinsdag is Evil or Very Mad En de laatste keer zeiden ze nog dat het wegbezuinigd was en nu opeens weer niet.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Luce do 28 maa 2013 - 9:48

Ja hoor, volgens mij kan dat wel. Tenminste, ik doe dat ook wel eens. Gewoon even bellen.

Die ogentest stelt ook weinig voor trouwens. Waar ik me wel aan ergerde is dat die arts zo in ging op die stomme theepot. Serieus,we leven in 2013.. De meeste kinderen weten niet eens wat een theepot is. Die kennen gewoon een waterkoker. Maar die arts bleef maar doorgaan, hele tijd om de theepot vragen zeg maar. Terwijl er ook nog een kat stond en een huis etc.

Ah ja, CB simpelheid.

Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Maudy do 28 maa 2013 - 9:50

Printje schreef:Omdat ik sowieso inschat dat ervoor of erna niet kan, het was al moeilijk om die afspraak voor N zo te krijgen.

Er staat 20 minuten maar dus ruimte voor vragen, die heb ik dus voor zowel R als N niet.
Het is idd de ogentest maar dat is ook het enigste wat ik dan voor hem wil laten doen, voor de rest kan ik het zelf goed inschatten denk ik.

Aangezien ik het sowieso al een vreselijk bureau vind ga ik niet twee keer, met iedere keer twee kinderen meesjouwen naar dat cb.

Hopelijk dat ze er morgen gewoon zijn, ondanks goede vrijdag. Wij zijn dinsdag namelijk niet in Nederland.

Ik heb geen idee hoe lang zo'n test duurt, dus zou dat even nagaan. Als het in die 20 minuten kan zal het geen probleem zijn denk ik.

Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 9:51

Hahaha ach je kent vast mijn visie op het cb. Die kunnen nog veel leren van jou luce! Eens echt maar kinderen kijken als lopen miepen over lijntjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Nana do 28 maa 2013 - 10:06

Waarom zou je dan uberhaupt naar die afspraak gaan als je er het nut niet van inziet en ook geen vragen hebt?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 10:09

Nana, alleen voor die ogentest, ik denk dat het totaal niet nodig is maar als het bij de afspraak van N kan prima en anders doe ik het niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Wennes do 28 maa 2013 - 10:13

Hier kon het niet ivm dat D door de arts gezien moest worden. De verpleegkundige kon dus niet een lisse afspraak erbij doen.
Omdat dit maar voor 1x is heb ik het maar zo gelaten.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 10:17

Mmm das een goeie Wennes, volgens mij moet N idd bij de arts zijn. Maar goed misschien kan die dat toch even nakijken dan ofzo. En anders laat ik het gaan de afspraak van R. Em vraag eventueel bij de volgende afspraak bij N wel of ze het nakijken, die paar maanden maken ook niets uit denk ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Aagje! do 28 maa 2013 - 10:26

Ik hoop voor je dat ze er morgen zijn, mijn schoonmoeder werkt bij het cb hier in de buurt en die zat te vertellen dat alle ambtenaren hier vrij zijn morgen.

Verder kan ik je nier helpen alleen dat die oogtest hier best wel wat tijd in beslag nam
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 10:28

Mmm dan moet ik iemand anders laten bellen dinsdag en dan probeer ik bij de vier mnd van N hem erbij te laten doen ofzo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Coco do 28 maa 2013 - 10:48

Moet kunnen lijkt mij. Ik moet dinsdag ook met beiden voor de ogentest. Elk kind krijgt 20 min. Als jij aangeeft wat je wel en niet wilt tijdens het bezoek dan kunnen zij vast wel inschatten hoeveel tijd het nodig heeft.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Tania do 28 maa 2013 - 10:52

Coco schreef:Moet kunnen lijkt mij. Ik moet dinsdag ook met beiden voor de ogentest. Elk kind krijgt 20 min. Als jij aangeeft wat je wel en niet wilt tijdens het bezoek dan kunnen zij vast wel inschatten hoeveel tijd het nodig heeft.

Wat vroeg. Wij mochten echt pas met 3.

Ik heb beide keren dat J. naar het cb moest wel een dubbele afspraak gemaakt omdat M. dan ook net moest. Stelden ze zelf al voor dus dat vond ik wel handig. Ze maken dan een afspraak voor 2x20 min.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Pussycat do 28 maa 2013 - 18:55

Hier zeiden ze het uit zichzelf al tegen ons de laatste keer.
Dat als de baby geboren is dat we voortaan gewoon met beide tegelijk mogen komen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 19:47

Bij ons oude cb was dat onmogelijk, er zaten vier dagen tussen de afspraken van beide kinderen. Kon ik die week twee keer met beide kinderen naar het CB slepen, terwijl ik me zelf ook nog lang niet oké voelde door mijn veel te lage HB.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Pink! do 28 maa 2013 - 20:18

Ik combineer het altijd als ze allebei moeten.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Sterrin_ do 28 maa 2013 - 20:28

studiebol schreef:Ik ga altijd met 2 kids Wink Maar denk dat ze daar dan meer tijd voor in plannen ofzo.

Ik ging met alle 4 tegelijk, nu zijn de oudste 2 klaar. Maar dan stonden daar wel gewoon 4 afspraken voor. Dus ik denk niet dat ze het gaan acccepteren dat Printje er 1 bij tussen wil proppen.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Sterrin_ do 28 maa 2013 - 20:31

Printje schreef:Oké dank je wel, dan ga ik gewoon bellen en leg ik uit dat het voor R alleen om de ogentest gaat, en dat de rest niet nodig is. N wordt natuurlijk nog wel door de APK gehaald en krijgt prikjes maar dat zouden ze toch wel in 20 minuten moeten redden?

Dit zou ik doen. En als het niet kan gewoon een nieuwe afspraak maken waar ze tegelijk kunnen.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Printje do 28 maa 2013 - 21:07

Heb gebeld en het uitgelegd, twee kinderen in 1 afspraak was geen probleem maar dat moet ik de volgende keer bij N even regelen omdat ze dat zelf niet zo kon inplannen in de computer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kan dit, combi afspraak? Empty Re: Kan dit, combi afspraak?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum