afspraak stoffeerder, grbllm
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
afspraak stoffeerder, grbllm
:Bij Leen Bakker hebben we vloerbedekking voor ons trappen gekocht en zij komen het ook leggen, vandaag. Gister belde ik of er al iets bekend was over de tijd of een dagdeel zodat ik niet de hele dag thuis hoef te zitten. Ik kreeg het 06-nummer van hun stoffeerder en belde hem, hij zou na 20:00 meer weten want dan kreeg hij zijn planning via de mail, of ik dan dus even terug wilde bellen. Maar na 20:00 is hij niet meer te bereiken!? Ik heb het gister tot 21:30 geprobeerd en vanmorgen weer, NIKS! Geen voicemail, hij belt niet terug en reageerd niet op mijn smsje.
Ik vind dit zó irritant, alsof ik de hele dag niks te doen heb. Sowieso ga ik twijfelen of het eea wel goed gaat en het Überhaubt wel komt . Mijn man heeft zaterdag na zijn werk nog tot 's avonds laat alle randen geschuurd en geverfd omdat ze vandaag komen, dus mag toch hopeat het door gaat. Het stomme is ook nog dat ik al een voorgevoel had dat dit niet vlekkeloos zou verlopen....
Straks om 9:30 eerst Leen Bakker maar weer eens bellen.
Ik vind dit zó irritant, alsof ik de hele dag niks te doen heb. Sowieso ga ik twijfelen of het eea wel goed gaat en het Überhaubt wel komt . Mijn man heeft zaterdag na zijn werk nog tot 's avonds laat alle randen geschuurd en geverfd omdat ze vandaag komen, dus mag toch hopeat het door gaat. Het stomme is ook nog dat ik al een voorgevoel had dat dit niet vlekkeloos zou verlopen....
Straks om 9:30 eerst Leen Bakker maar weer eens bellen.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: afspraak stoffeerder, grbllm
Ohhh wat frusterend! Ik hoop dat je zo om 09.30 uur meer weet. Ik zou wel FLINK op mijn strepen gaan staan!
Ik weet wél dat ze bij ons, Leenbakker dus, toentertijd in 3 uurtjes klaar waren met de hele trap. Dus het zou goed kunnen dat ze meerdere huizen op 1 dag doen en dat jullie bijvoorbeeld aan het einde van de dag zitten.
Succes!
Ik weet wél dat ze bij ons, Leenbakker dus, toentertijd in 3 uurtjes klaar waren met de hele trap. Dus het zou goed kunnen dat ze meerdere huizen op 1 dag doen en dat jullie bijvoorbeeld aan het einde van de dag zitten.
Succes!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Re: afspraak stoffeerder, grbllm
ik heb hem te pakken gekregen, hij was zijn telefoon bij zijn laatste klant gister vergeten. Die klant is stapeldol geworden van al de telefoontjes die hij kreeg maar hij komt tussen nu en 14:00 al met al valt het mee gelukkig!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» afspraak bij vk en vervoer
» 1e afspraak kinderdagverblijf
» Eerste afspraak gyn
» Kan dit, combi afspraak?
» Eerste afspraak verloskundige
» 1e afspraak kinderdagverblijf
» Eerste afspraak gyn