Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

+44
Linnepinnie
SoGood
sanne-84
Razz
Pannetoet
Rouxxxe
Sterre
M-G
Snoes
Pompoen
Taeda
Lady Starstruck
Laurientje
Sure
nina
MissBlunt
Rush
Marsy28
Gympie
Lejow
Marin
Saga
Fearie
SDL
Appeltje
Lady4
Starla
Chocoholic
RioolSpook
Arwyn
eigenwijs
Aziraphale
Punk'd
Sea of Trees
Luce
mzcharlotte
Middleme
Marie
Exogenesis
Caroow
Mamsie
Paper Crown
Feline
Fortissimo
48 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  SDL do 28 maa 2013 - 8:55

Jeetje RioolSpook wat heftig! Ik zou het als ik jou was toch bespreekbaar maken met hem.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  RioolSpook do 28 maa 2013 - 9:01

Ik ben 16,6 weken zwanger n. Vriend kwam net ineens och binnen vallen, ondanks dat ik wat rust had gevraagd. Maar kben heel de week ziek geweest en hij wilde voor me zorgen. Zit nu even op de wc dit berichtje te tikken. Uiteraard moeten we het erover hebben. Maar wil er voor mwzelf wel uit zijn welke beslissing ik ga nemen. Wil verder dit topic ook niet vervuilen. Open later deze week mss nog wel een eigen topic. O
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 9:03

Maar Rioolspook, niet om je aan te vallen, maar ik vind wel dat je veel drama meemaakt. Eerst de breakup met je ex, was heel heftig, zelfs tot aan vechten toe toch? En toen ging het psychisch slecht met je als ik me niet vergis, dan een nieuwe vriend, heel snel zwanger, zonder dat je samenwoont een huis kopen na een korte relatie, en dan nu dit. Terwijl je in het begin van de relatie al ontdekte dat hij nog met iemand anders afsprak.


Ik vind dat wel erg veel, zeker omdat het allemaal in minder dan een jaar tijd is. Dus hoe komt het dat dingen bij jou zo lopen?


Laatst aangepast door Artemis op do 28 maa 2013 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Fearie do 28 maa 2013 - 9:05

@Rioolspook, wat een narigheid! Sterkte.

Mijn vriend vind alles wat meer als een cup C en een leuke kop leuk om naar te kijken, echt een type bekende dame die hij leuk vind heeft ie niet.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Saga do 28 maa 2013 - 9:22

Sterkte RioolSpook!

Mijn vriend (en ik ook trouwens) vind Kate Denning leuk:
Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Kat-Dennings
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  RioolSpook do 28 maa 2013 - 9:25

Waarschijnlijk omdat ik het drama opzoek? Keuze voor verkeerde mannen? Ik begrijp wat je probeert te zeggen hoor. En ik begrijp het volledig. Ook ik zal twijfelen aan iemand die zoveel verhalen heeft. Ik kan mezelf verder ook niet verdedigen en heb daar ook weinig behoefte aan. Ik had het hier ook niet neer moeten zetten. Stomme beslissing.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Marin do 28 maa 2013 - 9:27

Hahaha, wie niet. We kijken altijd samen naar mooie vrouwen op tv. Maar als hij 1 iemand mag nomineren, dan Carrie Wells uit Unforgettable.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 9:31

RioolSpook schreef:Waarschijnlijk omdat ik het drama opzoek? Keuze voor verkeerde mannen? Ik begrijp wat je probeert te zeggen hoor. En ik begrijp het volledig. Ook ik zal twijfelen aan iemand die zoveel verhalen heeft. Ik kan mezelf verder ook niet verdedigen en heb daar ook weinig behoefte aan. Ik had het hier ook niet neer moeten zetten. Stomme beslissing.
Ik twijfel niet zozeer aan je verhalen, maar het is misschien wel de moeite waard om eens te kijken hoe het komt dat je steeds in zulke heftige situaties terechtkomt. Je hoeft je niet te verdedigen ook ,maar het viel me gewoon op, als ik kijk naar het afelopen jaar, dan is het nogal was. En ik vraag me dan gewoon af wat maakt dat je zo snel besluit zwanger te raken (of was dat ongepland?) en zo snel een huis te kopen samen. Je bent nog nauwelijks eens halfjaar samen, je bent zwanger en je woont nog niet samen, dat zijn nogal wat onzekerheden en toch kies je dan zoiets definitiefs, dat vind ik opvallend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  RioolSpook do 28 maa 2013 - 9:37

Artemis schreef:
RioolSpook schreef:Waarschijnlijk omdat ik het drama opzoek? Keuze voor verkeerde mannen? Ik begrijp wat je probeert te zeggen hoor. En ik begrijp het volledig. Ook ik zal twijfelen aan iemand die zoveel verhalen heeft. Ik kan mezelf verder ook niet verdedigen en heb daar ook weinig behoefte aan. Ik had het hier ook niet neer moeten zetten. Stomme beslissing.
Ik twijfel niet zozeer aan je verhalen, maar het is misschien wel de moeite waard om eens te kijken hoe het komt dat je steeds in zulke heftige situaties terechtkomt. Je hoeft je niet te verdedigen ook ,maar het viel me gewoon op, als ik kijk naar het afelopen jaar, dan is het nogal was. En ik vraag me dan gewoon af wat maakt dat je zo snel besluit zwanger te raken (of was dat ongepland?) en zo snel een huis te kopen samen. Je bent nog nauwelijks eens halfjaar samen, je bent zwanger en je woont nog niet samen, dat zijn nogal wat onzekerheden en toch kies je dan zoiets definitiefs, dat vind ik opvallend.

Ja, besluit genomen door behoorlijk ongepland zwanger (door spiraaltje). Anders dan hadden we nooit tot dit bbesluit gekomen. Nooit. En verder voelt alles tussen ons gewoon erg goed. En ik weet dat dit allemaal erg dom klinkt, maar we zijn begonnen als fuckbuddys. Een relatie is in den beginnen nooit dw bedoeling geweest. Maar zijn we beiden ingerold. Maar geen man behandelde me ooit zoals hij. Behalve dan op al die incidenten met andwrw vrouwen. En ik hrken zijn gedrag van toen ik jonger was. En vind het daarom moeilijkom dit alles los te laten.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 9:46

Maar dat kun je na een half jaar toch ook niet weten? Dus wat maakt dan dat je naast het feit dat dat je al ongepland zwanger bent, wat al veel meer is dan dat een normale beginnende relatie te verduren krijgt, kiest voor samenwonen in een koophuis? Waarom niet eerst kijken of het werkt en of je relatie een baby overleeft?

Het is wel veel, en aan sommige dingen kun je niets doen (zwangerschap), maar andere dingen wel ( huis kopen terwijl er in het begin van de relatie al twijfels waren). En je hebt het ook meteen over de relatie opgeven, terwijl je alleen een verhaal van iemand anders hebt, je loopt er al een week mee rond. In een normale goed functionerende relatie, zeker als je ouders bent, kun je echt niet een week rond blijven lopen met zoiets, allerlei besluiten nemen, zonder dat je met elkaar gepraat hebt.

Daarnaast is werkt ook nog een probleem geloof ik, dus volgens mij maak je het jezelf enorm moeilijk met veel dingen. Dat kan ook best anders, dus ik zou eens kijken hoe dat steeds komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Lejow do 28 maa 2013 - 9:47

Ik moet me aansluiten bij Artemis.
Daarnaast zeg je dat hij je behandelt, zoals geen man ooit gedaan heeft, op al die (??) incidenten met andere vrouwen na.

Dus grof gezegd, maw, hij naait en snaait lekker buiten de deur, maar ach, hij is tenminste wel lief!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gympie do 28 maa 2013 - 11:22

Emma Watson.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Marsy28 do 28 maa 2013 - 12:45

Anne Hathaway en Jessica Alba zijn wel zijn favorieten.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  eigenwijs do 28 maa 2013 - 19:26

Jessica alba,kim kardashian,megan fox voordat ze heel dun was
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Aziraphale do 28 maa 2013 - 20:05

Maar nu worden er allerlei beroemdheden genoemd, ik heb specifiek naar een BN'er gevraagd smile Qua beroemdheden vindt hij Lucy Liu mooi, maar alleen 'in een bepaalde film' waar hij de titel niet meer van weet.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Rush do 28 maa 2013 - 20:49

Qua BN-er weet ik het eigenlijk niet zo goed.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Marin do 28 maa 2013 - 20:51

Aziraphale schreef:Maar nu worden er allerlei beroemdheden genoemd, ik heb specifiek naar een BN'er gevraagd smile Qua beroemdheden vindt hij Lucy Liu mooi, maar alleen 'in een bepaalde film' waar hij de titel niet meer van weet.

Oh sorry. BNers, geen idee, we kijken eigenlijk nooit Nederlandse televisie dus daar hebben we t niet echt over. Vast wel iemand.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Lejow do 28 maa 2013 - 20:55

Even on topic nog trouwens:
Chantal Janzen
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 20:57

Tatjana simic. Heb een kalender van haar in de slaapkamer hangen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  MissBlunt do 28 maa 2013 - 21:02

Sylvie, Floortje van Idols en Elise, zangeresje. En vroeger Sonja Silva, toen ze nog niet zoveel drama om haar heen had hangen.
MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  nina do 28 maa 2013 - 21:21

Marin schreef:Hahaha, wie niet. We kijken altijd samen naar mooie vrouwen op tv. Maar als hij 1 iemand mag nomineren, dan Carrie Wells uit Unforgettable.
Oh zij is inderdaad prachtig. Dit is overigens de enige tv serie die ik kijk
omdat ik het automatisch opneem.

Mijn vriend is helemaal gek op Doutzen Kroes, omdat ze zo mooi is maar vooral omdat ze beide op en top Friezen zijn.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 21:22

Pluto schreef:Tatjana simic. Heb een kalender van haar in de slaapkamer hangen haha.

Echt, in jullie slaapaker? Vreselijk Neutral Niet Tatjana, maar dat er dan een kalender van haar hangt in jullie slaapkamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 21:23

MissBlunt schreef:Sylvie, Floortje van Idols en Elise, zangeresje. En vroeger Sonja Silva, toen ze nog niet zoveel drama om haar heen had hangen.
Is Elise heel klein? Waarom zangeresJE? Klinkt een beetje denigrerend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Marin do 28 maa 2013 - 21:43

nina schreef:
Marin schreef:Hahaha, wie niet. We kijken altijd samen naar mooie vrouwen op tv. Maar als hij 1 iemand mag nomineren, dan Carrie Wells uit Unforgettable.
Oh zij is inderdaad prachtig. Dit is overigens de enige tv serie die ik kijk
omdat ik het automatisch opneem.

Ja he, ik ben stiekem ook een beetje verliefd op haar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  SoGood do 28 maa 2013 - 22:06

Die Carrie Wells vind ik juist echt super stom! Very Happy Altijd komt ze aanlopen in die serie en pruilt ze haar opgespoten lippen. Verder vind ik haar ook niet zo heel mooi, beetje mannelijk met haar kaaklijn en gespierde lichaam.

Ik vroeg aan mijn vriend op wie hij stiekem een crush had. Hij antwoordde: "Op jou!" I love you Dus ik was helemaal in de wolken.. Maar nee. Ik kon het er niet bij laten en ik moest natuurlijk doorvragen. "Echt helemaal niemand anders die jij leuk vindt?" Natuurlijk moest hij antwoorden: "Nee lieverd, jij bent de alllllerleukste". Zegtie: "Nou, doe dan maar die Zimra Geurts met die lekkere tieten"

Dit wordt een leuke pasen. Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 394967
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?  - Pagina 3 Empty Re: Op wie heeft jouw vriend stiekem een crush?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum