Da's fijn uitgescholden worden voor n*****!
+15
Cupcake
JustMeDaan
Xanna
Atelier Madame
Blond
Parisienne
Razz
Siem
Fortissimo
Eris
Toet
silly-one
SoGood
Orchidee
Caribbeanlover
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Da's fijn uitgescholden worden voor n*****!
Caribbeanlover schreef:Lennox schreef:Het enige wat jij blijkbaar wilt lezen, is dat die man verschrikkelijk slecht en racistisch bezig is. Ja, klopt, die opmerking komt in mijn ogen ook onnodig racistisch over, beter nog, daarin geeft iedereen je in dit topic gelijk, ik heb nog niemand zien zeggen: 'Ha, net goed dat 'ie CBL zo noemt, verdiende loon.' Ik heb meerdere mensen zien zeggen dat ze het schelden ook niet nodig vonden. Maar dat betekent nog niet dat jouw actie, het creëren van een onveilige verkeerssituatie, maar in het niet valt. Want ookal ben je afgestapt, die bestuurder schrok zich waarschijnlijk rot omdat hij jou daar niet verwachtte. Voor hetzelfde geld was het een spelend kind die met blik op oneindig of z'n fietsende straat uit crosst. Die stopt niet, kijkt niet uit, zwaait niet boos met z'n vuist en scheldt ook niet, nee, die heeft jou niet eens in de gaten en ligt zomaar een keer onder je fiets.
Als jij vindt dat die man zich aan de regels moet houden (jij vond dat hij jou voorrang moest verlenen), geef dan zelf het goede voorbeeld en begin er zelf mee. Verkeersregels zijn er om het verkeer veiliger te maken, en om eerlijk te zijn word ik ook altijd pislink als fietsers op de stoep fietsen of tegen de richting in fietsen. Hoe vaak ik al niet uit m'n sloffen gereden ben...
Hij kon niet geschrokken zijn omdat hij mij al lang had gezien en ik hem ook en zag dat hij af wilde slaan dus ik fietste amper nog.
Als hij zo heeft gereageerd is hij dus wel geschrokken. Maar ik ben het wel met Lennox eens. Iedereen hier zegt dat wat hij heeft gezegd niet kan. Maar dat jij ook fout was, maar dat laatste wil je echt niet horen/lezen of tot je door laten dringen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:
Hij kon niet geschrokken zijn omdat hij mij al lang had gezien en ik hem ook en zag dat hij af wilde slaan dus ik fietste amper nog.
Je moet niet zo voor anderen denken. Je kunt helemaal niet zeker weten dat hij je eerder zag... Of zei hij eerst hallo tegen je?
Gast- Gast
Zo jij bent dom zeg, ik ben ook niet echt de slimste, maar jij slaat nu alles! Ik zeg toch ook dat ik weet dat ik fout was. Damn, lees jij niet goed?!silly-one schreef:Caribbeanlover schreef:Lennox schreef:Het enige wat jij blijkbaar wilt lezen, is dat die man verschrikkelijk slecht en racistisch bezig is. Ja, klopt, die opmerking komt in mijn ogen ook onnodig racistisch over, beter nog, daarin geeft iedereen je in dit topic gelijk, ik heb nog niemand zien zeggen: 'Ha, net goed dat 'ie CBL zo noemt, verdiende loon.' Ik heb meerdere mensen zien zeggen dat ze het schelden ook niet nodig vonden. Maar dat betekent nog niet dat jouw actie, het creëren van een onveilige verkeerssituatie, maar in het niet valt. Want ookal ben je afgestapt, die bestuurder schrok zich waarschijnlijk rot omdat hij jou daar niet verwachtte. Voor hetzelfde geld was het een spelend kind die met blik op oneindig of z'n fietsende straat uit crosst. Die stopt niet, kijkt niet uit, zwaait niet boos met z'n vuist en scheldt ook niet, nee, die heeft jou niet eens in de gaten en ligt zomaar een keer onder je fiets.
Als jij vindt dat die man zich aan de regels moet houden (jij vond dat hij jou voorrang moest verlenen), geef dan zelf het goede voorbeeld en begin er zelf mee. Verkeersregels zijn er om het verkeer veiliger te maken, en om eerlijk te zijn word ik ook altijd pislink als fietsers op de stoep fietsen of tegen de richting in fietsen. Hoe vaak ik al niet uit m'n sloffen gereden ben...
Als hij zo heeft gereageerd is hij dus wel geschrokken. Maar ik ben het wel met Lennox eens. Iedereen hier zegt dat wat hij heeft gezegd niet kan. Maar dat jij ook fout was, maar dat laatste wil je echt niet horen/lezen of tot je door laten dringen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Maar wat wil je nou eigenlijk horen van ons? Gaat het je puur om het schelden, het racistische?
Gast- Gast
Lennox schreef:Ik lees niets doms, hoor.
Ik genoeg, maar niet de reactie die gequote wordt.
Gast- Gast
Ik zou eens ophouden met schelden. Eerst ben ik schijnheilig nu maak je iemand al uit voor dom, reageer gewoon eens netjes of niet.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Caribbeanlover schreef:Zo jij bent dom zeg, ik ben ook niet echt de slimste, maar jij slaat nu alles! Ik zeg toch ook dat ik weet dat ik fout was. Damn, lees jij niet goed?!silly-one schreef:
Dan mag jij mij, met voldoende argumenten uit de bovenstaande quote en eerdere opmerkingen van mij in dit topic vertellen waarom ik dom ben. Ik wens je succes, want ik geloof dat ik precies hetzelfde heb gezegd als andere reacties. Plus dat ik jou niet eerder heb zien schrijven dat je fout was, want je stapt af of je was bijna afgestapt. Even geen zin om terug te lezen.
Maar leuk om te weten dat ik dom ben. Ik zal weer de studieboeken in duiken om zo wat basiskennis op te doen, die ik dan aan de kinderen dan doorgeven die ik in de klas heb. Heerlijk een stukje zelfreflectie en kritisch kijken naar jezelf. Iets wat jij dus duidelijk mist in mijn ogen. Het laatste is dus GEEN feit, maar een mening.
@ Billy: topics van CBL gaan vaak op den duur niet netjes meer. Omdat er volgens mij niet gezegd wordt wat ze wil horen/lezen en daarom maar zo gaat reageren op reacties van mensen die haar willen helpen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Ik weet dat ik aan de verkeerde kant reed, maar ik doe dat daar al jaren zo en het gaat altijd goed. Bovendien ging ik rechdoor en hij sloeg af dus heb ik voorrang. Dat geldt ook net zo goed voor een fietser die mij tegemoet zou komen aan dezelfde kant.[/quote="Caribbeanlover"]
Zo jij bent dom zeg, ik ben ook niet echt de slimste, maar jij slaat nu alles! Ik zeg toch ook dat ik weet dat ik fout was. Damn, lees jij niet goed?!
Je bent gewoon tegenstrijdig in wat je schrijft, vandaar de verwarring... Hoef je mensen niet gelijk dom te noemen.
En dat het altijd goed gaat is geen garantie natuurlijk. Hier zijn laatst nog 2 scooters op elkaar geknald met dodelijke afloop... Het hoeft maar 1 keer fout te gaat en je ligt met een gebroken nek in het ziekenhuis...
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de jongensmama's, welke gel is fijn?
» leuk fijn kinderstoeltje voor speelplekje
» tips voor zwanger te worden
» Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?
» Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan
» leuk fijn kinderstoeltje voor speelplekje
» tips voor zwanger te worden
» Wat is voor jou de maximale leeftijd om moeder te worden?
» Wachten met zwanger worden of er gelijk voor gaan
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: