leuk fijn kinderstoeltje voor speelplekje
+10
Annie24
_Jet
PiP
Coccinelle
PapillonRose
Flip Fluitketel
Kat1980
nillis
Darius
duckie
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
leuk fijn kinderstoeltje voor speelplekje
wij zijn de zolder aan het opruimen en willen daar een plekje voor A maken zodat als ik de was doe oid dat ze daar lekker kan spelen of zitten ofzo.... nu ben ik op zoek naar een leuk stoeltje, iemand tips? welke hebben jullie, waar kwam die weg, wat koste die en vind je kindje hem fijn?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: leuk fijn kinderstoeltje voor speelplekje
Ik vind het leuke stoeltjes, maar wel wat zonde van het geld, zeker als je het op zolder wil neerzetten. Ik zou gewoon wat speelgoed meenemen en dan kan ze toch ook op de grond of op een kleed/ speelmat zitten?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Ik vind het leuke stoeltjes, maar wel wat zonde van het geld, zeker als je het op zolder wil neerzetten. Ik zou gewoon wat speelgoed meenemen en dan kan ze toch ook op de grond of op een kleed/ speelmat zitten?
+ 1
Wij hebben wel het ribstoeltje van de prenatal voor beneden en dat is een groot succes. T zit daar heel veel in als ze tv kijkt.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
ja er komt ook speelgoed en een speelkleed voor haar... maar ik wil er ook een stoeltje hebben gewoon voor dat ze lekker kan lezen enzo en evt tv kan kijken of iets. we hebben daar ook de computer staan en ik heb daar strax ook mn knutselhoekje dus vandaar dat het ook wel soms wat langer is dan voor alleen de was ophangen oid
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
wij hebben die roze van woezel en pip. Onze dochter zit er héél veel in en sleept dat stoeltje de hele dag door de kamer.
Gast- Gast
Wij hebben voor T een stoeltje van www.kidzshop.nl
Je kan verschillende kleuren kiezen en eventueel de kleur van het kussentje ook anders doen) (wij hebben een grijze met een aqua blauw kussen).
Ook hebben wij er zijn naam ook nog op laten borduren (in aqua blauw).
De prijzen beginnen vanaf 44.95 euro.
Je kan verschillende kleuren kiezen en eventueel de kleur van het kussentje ook anders doen) (wij hebben een grijze met een aqua blauw kussen).
Ook hebben wij er zijn naam ook nog op laten borduren (in aqua blauw).
De prijzen beginnen vanaf 44.95 euro.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Darius schreef:Ik vind het leuke stoeltjes, maar wel wat zonde van het geld, zeker als je het op zolder wil neerzetten. Ik zou gewoon wat speelgoed meenemen en dan kan ze toch ook op de grond of op een kleed/ speelmat zitten?
+1.
Wij hebben de rib variant van de Prenatal. J. heeft hem voor aar 1e verjaardag gehad van haar opa en oma en is een groot succes. Ze zit er regelmatig in om een boekje te lezen of tv te kijken.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Hier hebben we het roze stoeltje van Woezel en Pip. Daar zit ze meestal in als ze even tv mag kijken. Het stoeltje bevalt goed.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben ook een rib stoeltje, het enige nadeel vind ik dat de hoes er niet af kan om hem te wassen. Daarnaast heeft ze nog een houten stoeltje, daar zit ze meestal op, aan de salontafel geschoven.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Rejoy. schreef:wij hebben die roze van woezel en pip. Onze dochter zit er héél veel in en sleept dat stoeltje de hele dag door de kamer.
+1, al zit ze tegenwoordig de helft van de keren op haar andere houten stoeltje.
Maar dan zit je aan de salontafel met haar drinken en koekje.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Rejoy. schreef:wij hebben die roze van woezel en pip. Onze dochter zit er héél veel in en sleept dat stoeltje de hele dag door de kamer.
Het is hier ook een zeer groot succes! Gekregen met dr 1e verjaardag! En makkelijk in onderhoud, zo af en toe de hoes eraf en even in de wasmachine!
Gast- Gast
Ik heb 2 van die sit & joy stoeltjes, ook een groot succes, zowel bij Amé als Mas.
Gast- Gast
Wij hebben deze, S zit er graag in.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Y. heeft voor zijn 1e verjaardag zo'n rib stoeltje van de Prenatal gehad. Voorlopig staat die nog boven op zolder, want het stoeltje werd alleen gebruikt als opstapje om ergens op te klimmen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
N. heeft ook het roze stoeltje van Woezel en Pip. Ze vind hem helemaal geweldig en sleept hem ook heel het huis door. Ik vind zo'n zitzak-stoel overigens ook wel leuk!
Edit: als het voor op een zolder is en je daar een speel/-zithoekje wil maken zou ik zo'n stoeltje daar niet neerzetten. Vind zoiets persoonlijk leuker in de woonkamer, haar eigen stoeltje. Als je op zolder een hoekje wilt hebben als jij daar even bezig bent zou ik eerder gaan voor een tafeltje en stoeltje. Dan kan ze daar lekker aan zitten spelen/kleuren/etc.
Edit: als het voor op een zolder is en je daar een speel/-zithoekje wil maken zou ik zo'n stoeltje daar niet neerzetten. Vind zoiets persoonlijk leuker in de woonkamer, haar eigen stoeltje. Als je op zolder een hoekje wilt hebben als jij daar even bezig bent zou ik eerder gaan voor een tafeltje en stoeltje. Dan kan ze daar lekker aan zitten spelen/kleuren/etc.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zou me kunnen voorstellen dat wanneer ik aan dat soort stoeltjes begin mijn woonkamer binnen no time in een door kinderen en kindertroep beheerst speelparadijs verandert. Ze kunnen toch gewoon op de bank? Of kunnen kinderen niet op banken?
Gast- Gast
[quote="Charlie"]Ik zou me kunnen voorstellen dat wanneer ik aan dat soort stoeltjes begin mijn woonkamer binnen no time in een door kinderen en kindertroep beheerst speelparadijs verandert. Ze kunnen toch gewoon op de bank? Of kunnen kinderen niet op banken?[/quote]
Haha! Zo denk ik dus ook!
Haha! Zo denk ik dus ook!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Charlie schreef:Ik zou me kunnen voorstellen dat wanneer ik aan dat soort stoeltjes begin mijn woonkamer binnen no time in een door kinderen en kindertroep beheerst speelparadijs verandert. Ze kunnen toch gewoon op de bank? Of kunnen kinderen niet op banken?
Dat speelparadijs komt er toch wel, of het nou met of zonder stoeltje is De meeste kindjes blijven als ze klein zijn echt niet netjes in 1 hoekje met al hun speelgoed zitten. Dat zwerft door het hele huis. Hier lijkt het af en toe wel alsof er een bom ontploft is Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat het er niet meer zo netjes uitziet als voordat we een kindje hadden.
W.b.t. de bank: nee, ik zou een klein kindje niet op de bank zetten. Wel als ze wat ouder zijn, maar mijn zoontje zou nu niet lang netjes blijven zitten, maar gaan staan/springen/rennen op de bank en dus binnen 5 minuten op de grond liggen. Op dit moment is alles leuk en moet alles uitgeprobeerd worden, dus ook wat je allemaal op een bank kan doen.
Tuurlijk kan ik zeggen dat dat niet mag, maar een ongeluk zit in een klein hoekje en voor ik het gezegd heb kan hij al op de grond liggen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Een speelparadijs wordt het al snel hoor! Dat houdt je helaas niet tegen! Natuurlijk kunnen kinderen ook gewoon op een bank, maar zoals Annie al zegt; ze zullen heus niet netjes blijven zitten, gaan springen en klimmen, etc.Charlie schreef:Ik zou me kunnen voorstellen dat wanneer ik aan dat soort stoeltjes begin mijn woonkamer binnen no time in een door kinderen en kindertroep beheerst speelparadijs verandert. Ze kunnen toch gewoon op de bank? Of kunnen kinderen niet op banken?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Lijkt me dat ik daar toch zelf nog wel enigszins controle over heb.
Gast- Gast
Wij hebben een sit & joy stoeltje voor onze dochter. Ideaal! Ze zit er heel veel in en als ze erop smeert dan is het zo weer afgenomen met een doekje.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Charlie schreef:Lijkt me dat ik daar toch zelf nog wel enigszins controle over heb.
Denk dat je straks wel je handen vol aan 2 koters en dat je er misschien wel controle er over wilt houden, maar het is soms in een raptempo gebeurd dat ze overal speelgoed hebben liggen.
Gast- Gast
Charlie schreef:Lijkt me dat ik daar toch zelf nog wel enigszins controle over heb.
hoe denk je dat te gaan doen dan? Dat jij de hele kamer aan het doorrennen bent en iedere keer al het speelgoed terug stopt terwijl je kinderen aan het spelen zijn? Dan kan ik je nu al garanderen dat je de rest van de dag nergens aan toe komt
Hier wordt het speelgoed twee keer per dag opgeruimd, voor het middagslaapje en voor ze naar bed gaat.
Gast- Gast
S zit hier regelmatig op de bank (meestal als ze lekker met haar poppen aan het spelen is), maar wij vonden het gewoon erg leuk dat ze ook een eigen stoeltje heeft. Ik vind het gezellig staan zo'n klein stoeltje in de woonkamer.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Charlie schreef:Ik zou me kunnen voorstellen dat wanneer ik aan dat soort stoeltjes begin mijn woonkamer binnen no time in een door kinderen en kindertroep beheerst speelparadijs verandert. Ze kunnen toch gewoon op de bank? Of kunnen kinderen niet op banken?
Mijn zoontje zit ook altijd gewoon bij ons op de bank. Wij hebben een grote hoekbank en hij zit daar heel vaak. We hebben wel een klein plastic stoeltje voor bij de salontafel voor als hij wil tekenen of een boekje lezen bij de tafel maar die staat in een hoekje van de kamer en pakt hij zelf als hij daarop wil zitten.
Speelgoed slingert hier wel vaak door de kamer als hij aan het spelen is dat is ook wel moeilijk te voorkomen denk ik, maar als we weggaan of hij ligt in bed is het zo weer opgeruimd.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is leuk voor op de ipad
» Voor de jongensmama's, welke gel is fijn?
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» leuk voor verjaardag?
» Leuk (voor)leesboekje!
» Voor de jongensmama's, welke gel is fijn?
» Leuk spel voor de PS 3 voor zowel mannen als vrouwen?
» leuk voor verjaardag?
» Leuk (voor)leesboekje!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: