Voor de jongensmama's, welke gel is fijn?
+3
vickie
mauwmauw
Dolphinne
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voor de jongensmama's, welke gel is fijn?
S. is van de week naar de kapper geweest en heeft nu echt zo'n stoer kapseltje waar gewoon een beetje gel in moet
Nu heb ik die van Zwitsal maar die is er na een uur alweer uit
Dus welke gel gebruiken jullie voor de kids en blijft die een beetje lang zitten?
Dus welke gel gebruiken jullie voor de kids en blijft die een beetje lang zitten?
Gast- Gast
Re: Voor de jongensmama's, welke gel is fijn?
Dat probleem had ik hier ook.
Heb gel van taft gehad, maar dat is ook na een paar uur weer verdwenen.
Heb ook paar keer gel gebruikt van de kapper (van (toen nog) vriend). Die was super, maar wel erg duur. Dan bleef het zelfs na het slapen nog goed zitten.
Ik heb nu van schwarzkopf Junior de Hair Glue.
Die blijft ook vrij goed zitten. Ook tijdens het middagslaapje nog redelijk. Al gaat nu zijn haar iets langer is het er voorop dan een beetje uit.
Na een nacht slapen staat het achterop ook nog steeds een beetje overeind, hoef de volgende dag dus alleen wat bij te werken .
Heb gel van taft gehad, maar dat is ook na een paar uur weer verdwenen.
Heb ook paar keer gel gebruikt van de kapper (van (toen nog) vriend). Die was super, maar wel erg duur. Dan bleef het zelfs na het slapen nog goed zitten.
Ik heb nu van schwarzkopf Junior de Hair Glue.
Die blijft ook vrij goed zitten. Ook tijdens het middagslaapje nog redelijk. Al gaat nu zijn haar iets langer is het er voorop dan een beetje uit.
Na een nacht slapen staat het achterop ook nog steeds een beetje overeind, hoef de volgende dag dus alleen wat bij te werken .
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gebruiken L'Oreal Studio Out of bed (of zoiets), die blijft wel goed zitten maar ons zoontje heeft krullen, dus het is meer om de krul er een beetje in te houden dan om stekels te maken. Mijn vriend gebruikt m wel voor stekels en bij hem blijft ie goed zitten, maar goed hij is niet zo wild
Gast- Gast
ik heb voor v gel van de hema,die vond ik wel fijn.maar moet zeggen dat zijn haar boven op nu gewoon te lang is om er gel in te doen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik gebruik de kindergel van het c1000 huismerk en die is hel fijn.Razz_ schreef:S. is van de week naar de kapper geweest en heeft nu echt zo'n stoer kapseltje waar gewoon een beetje gel in moet
vickie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 67
Registratiedatum : 17-11-10
Op het werk gebruiken we altijd de goedkoopste gel, dus de pot van de supermarkt (varieert welke). Blijft over het algemeen best goed zitten, maar we gebruiken het meestal pas nadat ze uit bed komen dus dat is na half drie. En dan tot de ouders komen ongeveer rond half zeven. Heb wel gehoord van ouders dat het makkelijk uit te wassen is met washandje, daarom gebruiken we die, zodat de kids niet uitgebreid in bad moeten savonds.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
wij gebruiken hier voor a ook gewoon supermarkt gel en het werk prima
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Wij gebruiken Syoss gel en dat blijft heeel goed zitten en de volgende dag er een beetje water erbij en het zit weer een hele dag perfect.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
maar het schilt denk ik ook wel hoe lang de haartjes zijn en hoe ze moeten zitten. Alex bv heeft korte haartje en ik maak dan stekeltjes.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik heb ook al verschillende gel geprobeerd bij mijn zoontje maar de beste is op dit moment Nivea nr.4. Zijn haartjes blijven langer goed zitten.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Soortgelijke onderwerpen
» welke bodylotion is fijn?
» Welke luiers voor dreumes?
» leuk fijn kinderstoeltje voor speelplekje
» Welke drager voor in de zomer?
» maat 98 voor welke leeftijd?
» Welke luiers voor dreumes?
» leuk fijn kinderstoeltje voor speelplekje