Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil je wel, maar durf je niet?

+45
bolus26
Lady Starstruck
ekiaam87
Dora
Punk'd
nijntje4
M_as
Pineco
Nyx
Cimic
Pink!
Mariella1983
Fayebella
SoGood
Bacio
SuperGrover
Natural
RioolSpook
Lonely Goatherd
Zonnetje
Beachgirl
Kat1980
Bliss
Loes263
Burn
Exogenesis
Blond
Alex
Reva
June
Carra
Capt'n Zero
Bosjesvrouw
Fortissimo
Truttebol
Bay
Toet
Minx
Snoopy
xxjojootjexx
Bazinga
Marin
Jeanette
Rush
Arwyn
49 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Exogenesis vr 29 maa 2013 - 2:12

Oh, ik vind vliegen ook echt doodeng. Elke keer weer. Maar ik wil ook echt niet met een schip een oceaan oversteken. Ik durf niet, maar ik wil ook niet.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  nijntje4 vr 29 maa 2013 - 4:27

iets doen met mijn muzikaliteit

makkelijk op mensen af stappen en mezelf presenteren

meer doen en minder denken
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Punk'd vr 29 maa 2013 - 4:38

Ik vind een boot echt 100x enger dan vliegen en ik vind vliegen al vreselijk. Maar ik doe het beide wel. Ik wil mijn leven niet laten leiden door een angst. Te zonde gewoon.

Ik voel me trouwens wel veel relaxter als we over land vliegen. Wie weet hebben mensen die nog nooit gevlogen hebben er dan ook minder last van. Mochten er problemen met het vliegtuig zijn, dan mag dat vliegtuig gewoon op elk vliegveld landen en die zijn er genoeg. Een vliegtuig kan zonder motoren nog 300km zweven. Genoeg ruimte om een vliegveld te vinden.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Dora vr 29 maa 2013 - 5:08

Pink! schreef:

Ik zou graag willen parachute springen maar durf dat echt niet, verder mijn baan opzeggen en webwinkel beginnen en een jaar in t buitenland wonen.

Vind je je werk niet leuk meer? Dacht dat het tegenwoordig weer wat beter ging
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Nyx vr 29 maa 2013 - 5:15

Ik word zeeziek op een boot, dus daar zul je me echt niet snel aantreffen. Maar op een groot cruiseschip met alle gemakken voorzien, lijkt het me nog niet eens een straf.

Ik denk weleens, zet die angst gewoon op zij en boek een vlucht. Maar ik kan het niet helpen dat ik blijf denken aan het liedje van Alanis Morissette - Ironic.

Mr. Play It Safe was afraid to fly
He packed his suitcase and kissed his kids good-bye
He waited his whole damn life to take that flight
And as the plane crashed down he thought
"Well, isn't this nice."
And isn't it ironic, don't you think
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  ekiaam87 vr 29 maa 2013 - 6:42

Mijn kledingstijl, haren en make-up hipper maken, maar ik weet niet wat ik dan moet kopen en hoe ik dat moet opsmeren enzo Wink
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Lady Starstruck vr 29 maa 2013 - 7:16

Marin schreef:
Nyx schreef:
Arwyn schreef:Naar Amerika oid, maar ik durf niet te vliegen.

+1

Zonde! Vliegen is eigenlijk heel saai namelijk, zeker zo'n lange vlucht. Wat vinden jullie er eng aan? Heb je wel vaker gevlogen en vond je dat eng, of heb je nog nooit gevlogen en ben je bang omdat je niet weet hoe het is?

Vliegen is inderdaad doodsaai. Al moet ik zeggen dat ik de laatste keer toen ik in het vliegtuig zat er alles behalve relaxed inzat. Dat was dus een vlucht naar Amerika en weer terug. Maar er was behoorlijke turbulentie. Verschrikkelijk. Maar het is mijn eigen schuld. Ik kijk namelijk heel erg vaak vliegtuig crash programma's. En als je dan ziet wat er mis kan gaan. Dan wil je bijna niet meer.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 7:29

Pink! schreef:
Pritt schreef:
Pippa schreef:Opleiding doen voor gastouder/pedagogisch medewerker.

Waarom durf je dat niet?

Ja dat wil ik ook wel weten, is niet moeilijk hoor.


Antwoord stond al pagina terug, maar:

Onzekerheid qua financiën, is daar wél werk in te vinden, kan ik een fulltime stage (tijdelijk) aan, of ga ik een aantal jaren studeren, terwijl ik ook andere toekomstplannen voor ogen heb, ga ik dat voor elkaar krijgen (heb veel vakken al op mbo niveau 4 afgerond, dus vrijstelling) enz...

De opleiding zelf zal geen enkel probleem zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  bolus26 vr 29 maa 2013 - 9:18

Voor mezelf beginnen en mezelf meer profileren op m'n huidige werk
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Arwyn vr 29 maa 2013 - 9:30

Marin: Ik heb meerdere keren gevlogen.
De eerste keer vond ik het totaal niet eng. Wel een beetje spannend, maar leuk spannend.
Die keer kreeg ik gigantisch oorpijn, verschrikkelijk!
Op de een of andere manier vind ik het elke keer enger worden. Heb dan ook de pech dat ik steeds vluchten heb met behoorlijk wat luchtzakken, turbulentie en onweersbuien.. En de laatste keer ook nog technische problemen. Nou, toen kon je me opvegen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Marin vr 29 maa 2013 - 10:06

Wat vervelend en zonde Arwyn!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Arwyn vr 29 maa 2013 - 10:13

Ach, ik mis niks hoor! smile
Als ik het echt super graag zou willen, zet ik me er vast wel overheen, maar voor nu kan ik ook nog erg genieten van een vakantie met ons autootje binnen Europa smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  luenca vr 29 maa 2013 - 10:15

een tattoo laten zetten
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  xxjojootjexx vr 29 maa 2013 - 10:24

Ik weet inmiddels trouwens wel wat dingen,
Ik zou wel eens willen durven om knopen door te hakken.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Sissi vr 29 maa 2013 - 12:26

Karaoke! Het lijkt me hartstikke leuk om lekker vals mee te blèren met allerlei liedjes, maar mijn omgeving deelt dat niet met mij en in mijn eentje durf ik dat echt niet:oops:
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  nijntje4 vr 29 maa 2013 - 12:39

Sissi schreef:Karaoke! Het lijkt me hartstikke leuk om lekker vals mee te blèren met allerlei liedjes, maar mijn omgeving deelt dat niet met mij en in mijn eentje durf ik dat echt niet:oops:

ooh dat zou ik ook wel willen
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Poubelle vr 29 maa 2013 - 21:38

ekiaam87 schreef:Mijn kledingstijl, haren en make-up hipper maken, maar ik weet niet wat ik dan moet kopen en hoe ik dat moet opsmeren enzo Wink

Daar kunnen ze je in een goede parfumerie wel over adviseren hoor!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Rouxxxe za 30 maa 2013 - 4:23

Mijn ogen laseren en parachutespringen. Oh en in een achtbaan die over de kop gaat, want dat durf ik ook niet laughcry
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Sissi za 30 maa 2013 - 5:14

Rouxxxe schreef:Mijn ogen laseren en parachutespringen. Oh en in een achtbaan die over de kop gaat, want dat durf ik ook niet Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 394967

Gisteren was er een item bij Hart van Nederland waarin vrouwen in Walibi een 'hoe overleef ik een achtbaan' cursus konden volgen. Dat was speciaal voor vrouwen (blijkbaar niet voor mannenWat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 878948377) die niet in de achtbaan durven. Iets voor jou?Wink
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Blond za 30 maa 2013 - 6:59

Oh dat durf ik ook niet, in een achtbaan die over de kop gaat. Ik weet dat er theoretisch niets mis kan gaan, maar ik heb het tot nu toe niet aangedurfd.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Bazinga za 30 maa 2013 - 7:03

Blond schreef:Oh dat durf ik ook niet, in een achtbaan die over de kop gaat. Ik weet dat er theoretisch niets mis kan gaan, maar ik heb het tot nu toe niet aangedurfd.

Ik durfde dat ook heel lang niet, tot mijn fijne vriendinnen me mee een rij in sleepten en me steeds zeiden dat-ie niet over de kop zou gaan. Tot ik ingestrapt zat en we omhoog werden getakeld, toen opeens riepen ze dat ze gelogen hadden en ik over m'n angst heen moest komen :/ We hebben serieus ruzie gehad, maar ik ben wel over angst heen dus..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 4 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum