Wie durf jij niet te meeten?
+30
Sorella
Lavendel
BooBoo
May
Blond
Caramba
SuperGrover
Paper Crown
CCC
bolus26
Filoria
Melis_je
mzcharlotte
Floor
Marin
Serena
Sweety
RioolSpook
Raindrop
Zwerver
Muppetje
Nora
PluDan
GreenGrass
Burn
Chocolate Cookie
Snoes
Champagne
Susan
TGR
34 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Wie durf jij niet te meeten?
Niet durven is een groot woord, maar ik weet nog dat Jolie2, Jen, Jacolien en Marjolaine me een paar jaar geleden wilden meeten. Nu vind ik hen totaal anders dan ik, mooier ook en ik zag het daardoor niet zitten om met hen af te spreken, ook omdat ik me bijvoorbaat al het vijfde wiel aan de wagen vond mede door wat ik noemde en dat ze elkaar wel al kenden.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Wie durf jij niet te meeten?
Ben voor geen enkele meeting bang; 't is meer dat ik gewoon geen zin heb om mensen te meeten.
Gast- Gast
Ik durf op zich iedereen te meeten, ik hoef alleen niet iedereen te meeten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben bang om bekende tegen te komen.. Schaam me toch een beetje dat ik hier rond hang. Stom he
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Champagne schreef:Ik ben bang om bekende tegen te komen.. Schaam me toch een beetje dat ik hier rond hang. Stom he
Diegene hangt hier dan toch zelf ook rond?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Schamen dat je hier rondhangt, echt?
Ik durf iedereen wel te meeten, heb gewoon ook geen behoefte om iedereen te meeten.
Ik durf iedereen wel te meeten, heb gewoon ook geen behoefte om iedereen te meeten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb afgelopen weekend nog aan een wildvreemde gozer verteld dat ik op een forum zit, vond hij wel heel leuk eigenlijk.
Maar ontopic: niet durven is een groot iets, maar de mensen met wie ik hier toch minder een klik voel zou ik wel eng vinden om te meeten.
Maar ontopic: niet durven is een groot iets, maar de mensen met wie ik hier toch minder een klik voel zou ik wel eng vinden om te meeten.
Gast- Gast
Ik vond elke meeting wel spannend en was van te voren nerveus. Ik denk alleen dat het erger was geweest als je van te voren weet dat je niets/weinig met de betreffende persoon gemeen hebt. Ik ben dan toch wel bang dat er van die onaangename stiltes vallen en zo. Maar bang of eng is wel een groot woord hoor!
Laatst aangepast door Joan op ma 26 sep 2011 - 8:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat heb ik ookSusan schreef:Ik durf op zich iedereen te meeten, ik hoef alleen niet iedereen te meeten.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Joan schreef:Ik vond elke meeting wel spannend en was van te voren nerveus. Ik denk alleen dat het erger was geweest als je van te voren weet dat je niets/weinig met de betreffende persoon gemeen hebt. Ik ben dan toch wel bang dat er van die onaangename stiltes vallen en zo. Maar bang of eng is wel een groot woord hoor!
+1!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik geloof niet dat er iemand is die ik niet zou durven te meeten. Wel mensen die ik liever niet zou meeten trouwens
Gast- Gast
Minneke schreef:Ik geloof niet dat er iemand is die ik niet zou durven te meeten. Wel mensen die ik liever niet zou meeten trouwens
+1
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Charlie schreef:Ik durf niemand te meeten.
Haha ik ook niet, ben er echt te schijterig voor , al hoewel het me wel een keertje heel erg leuk lijkt!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Charlie schreef:Ik durf niemand te meeten.
Ik wil jou meeten
Gast- Gast
Ik wil eigenlijk wel die mensen ontmoeten die steeds iets anders vinden dan ik vind. Storm vind ik inmiddels erg oke terwijl we dat wel anders uitgesproken hebben naar elkaar toe.
Gast- Gast
TGR schreef:Niet durven is een groot woord, maar ik weet nog dat Jolie2, Jen, Jacolien en Marjolaine me een paar jaar geleden wilden meeten. Nu vind ik hen totaal anders dan ik, mooier ook en ik zag het daardoor niet zitten om met hen af te spreken, ook omdat ik me bijvoorbaat al het vijfde wiel aan de wagen vond mede door wat ik noemde en dat ze elkaar wel al kenden.
Raar om te lezen dat je het eng (niet het goede woord denk ik) vond om mij te ontmoeten. Ben heel erg gewoon namelijk.
Gast- Gast
PluDan schreef:Charlie schreef:Ik durf niemand te meeten.
Haha ik ook niet, ben er echt te schijterig voor , al hoewel het me wel een keertje heel erg leuk lijkt!
Hier nog ééntje
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Ik durf iedereen best te meeten, ik hoef alleen niet iedereen te meeten.
Ik heb ook pas twee meiden van hier ooit in het echt gezien, niet veel dus...
Ik heb ook pas twee meiden van hier ooit in het echt gezien, niet veel dus...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Jolie2 schreef:TGR schreef:Niet durven is een groot woord, maar ik weet nog dat Jolie2, Jen, Jacolien en Marjolaine me een paar jaar geleden wilden meeten. Nu vind ik hen totaal anders dan ik, mooier ook en ik zag het daardoor niet zitten om met hen af te spreken, ook omdat ik me bijvoorbaat al het vijfde wiel aan de wagen vond mede door wat ik noemde en dat ze elkaar wel al kenden.
Raar om te lezen dat je het eng (niet het goede woord denk ik) vond om mij te ontmoeten. Ben heel erg gewoon namelijk.
Niet eng inderdaad, maar het voelde niet zo natuurlijk, nog steeds niet trouwens. Sommige meiden ontmoeten voelt en voelde erg krampachtig.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR, ze is te mooi
En als ik dr meet, moet ze me haar verven net als haar hahaha
En als ik dr meet, moet ze me haar verven net als haar hahaha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Begrijp ik wel, gelukkig dat je het nooit gedaan hebt dan. Ik vond het altijd leuk om mensen te ontmoeten. Ik had er toen ook de tijd voor en woonde centraal. Nu heb ik er niet echt meer de tijd voor. Ken de meeste forummers ook niet meer.
Gast- Gast
Ik eigenlijk iedereen wel
Behalve TGR natuurlijk, die is eng
Behalve TGR natuurlijk, die is eng
Gast- Gast
Ik durf iedereen wel te meeten. Natuurlijk vind ik het eng maar dat is omdat ik de meeste verder niet ken en niet weet hoe ze in het echt zijn.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Wat wil je wel, maar durf je niet?
» Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
» Ik zou het wel willen, maar durf niet goed (rapley)
» Durf jij groots te denken?
» Dubbele woonlast, durf jij het aan?
» Wat zou je willen dragen maar 'durf' je niet
» Ik zou het wel willen, maar durf niet goed (rapley)
» Durf jij groots te denken?
» Dubbele woonlast, durf jij het aan?
Pagina 1 van 7
Permissies van dit forum: