Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wil je wel, maar durf je niet?

+45
bolus26
Lady Starstruck
ekiaam87
Dora
Punk'd
nijntje4
M_as
Pineco
Nyx
Cimic
Pink!
Mariella1983
Fayebella
SoGood
Bacio
SuperGrover
Natural
RioolSpook
Lonely Goatherd
Zonnetje
Beachgirl
Kat1980
Bliss
Loes263
Burn
Exogenesis
Blond
Alex
Reva
June
Carra
Capt'n Zero
Bosjesvrouw
Fortissimo
Truttebol
Bay
Toet
Minx
Snoopy
xxjojootjexx
Bazinga
Marin
Jeanette
Rush
Arwyn
49 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  SoGood do 28 maa 2013 - 9:21

Iemand specifiek eens flink en ongenuanceerd de waarheid vertellen, gewoon een half uur lang zonder tegenpraak. Goh, wat zou ik een partijtje los gaan zeg! Heerlijk 7 jaar aan opgekropte frustratie spuien.

Dit durf ik niet omdat ik iemand anders er behoorlijk mee kan kwetsen/in moeilijkheden breng. Wel ben ik bang voor de bekende druppel.


Laatst aangepast door SoGood op do 28 maa 2013 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  SoGood do 28 maa 2013 - 9:21

Appeltaartje die op het aanrecht staat in 1 keer opeten.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 9:22

Pippa schreef:Opleiding doen voor gastouder/pedagogisch medewerker.

Waarom durf je dat niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  SoGood do 28 maa 2013 - 9:25

Exogenesis schreef:Het eerste dat in me opkomt is duiken. Ik durf dat echt niet in de zee, maar zou het zó graag willen! We zouden laatst gaan duiken in Nemo33, maar dat kon helaas niet doorgaan. Dan had ik in een zwembad kunnen oefenen. Maar ach.


Oooh, zo herkenbaar! Ik ben echt bang voor de zee, maar snorkelen en duiken is eigenlijk echt iets voor mij! Ik ben gefasineerd door al die natuur onder water! Ik heb het meer dan eens geprobeerd in de meest mooie zeeen maar iedere keer raak ik in paniek. Doodeng vind ik het, in een zwembad vind ik het ook niet prettig.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Fayebella do 28 maa 2013 - 9:25

Reva schreef:Een glas drinken leeggooien in iemands gezicht. Ooit, echt.
Dat heb ik ooit eens gedaan. En ik kan je zeggen, het voelde goed!
Ik zou graag willen parachutespringen.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  SoGood do 28 maa 2013 - 9:26

Ik heb mijn topic gevonden hoor! Over dat glas.. Ik heb weleens spaghetti met flink veel saus in iemand zijn gezicht gesmeten. Toen hij (mijn vriend) daarna begon te schreeuwen deed ik het nog eens.
Lijkt me veel effectiever dan een glaasje water o.i.d.


Beter dan sex.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  SuperGrover do 28 maa 2013 - 10:07

Bazinga schreef:
SuperGrover schreef:XTC gebruiken

Waarom durf je dat niet?
Bang voor een bad trip, een drugspsychose, een depressie, angsten. Ik ben bang dat ik er te gevoelig voor ben, dat het mis gaat en er negatieve gevoelens komen i.p.v. positieve. En een klein beetje bang dat ik het misschien juist te leuk vind, zo leuk dat ik het vaker wil doen. Al weet ik dat bij XTC de kans op verslaving super klein is, het is wel drugs, dus het kan. Maar vooral het eerste. Maar het lijkt me zo leuk om eens te proberen dat ik me misschien toch eens over die angst heen zet.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Gast do 28 maa 2013 - 10:09

Pritt schreef:
Pippa schreef:Opleiding doen voor gastouder/pedagogisch medewerker.

Waarom durf je dat niet?

Onzekerheid qua financiën, is daar wél werk in te vinden, kan ik een fulltime stage (tijdelijk) aan, ga ik dat voor elkaar krijgen (heb veel vakken al op mbo niveau 4 afgerond) enz...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Mariella1983 do 28 maa 2013 - 11:45

Parachute springen, heb alleen last van hoogtevrees Neutral
Mariella1983
Mariella1983
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 21-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Snoopy do 28 maa 2013 - 12:00

Exogenesis schreef:Het eerste dat in me opkomt is duiken. Ik durf dat echt niet in de zee, maar zou het zó graag willen! We zouden laatst gaan duiken in Nemo33, maar dat kon helaas niet doorgaan. Dan had ik in een zwembad kunnen oefenen. Maar ach.

En ik zou meerdere piercings willen in mijn oren, maar dat durf ik niet meer sinds m'n navelpiercing ging ontsteken. Ook het helen van gaatjes in m'n oren heeft enorm lang geduurd, dus dat risico ga ik maar niet meer aan.

Als je nog nooit hebt gedoken, zou ik niet direct naar Nemo33 gaan. De helft van het bad mag je toch niet heen omdat het te diep is. Bovendien kan het redelijk gehaast gaan.
Ik zou dan eerst in een gewoon zwembad beginnen voor de ervaring.
Is er een reden dat je niet in de zee durft? Je kunt ook een cursus in Nederland doen en in meren duiken.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Pink! do 28 maa 2013 - 21:18

Pritt schreef:
Pippa schreef:Opleiding doen voor gastouder/pedagogisch medewerker.

Waarom durf je dat niet?

Ja dat wil ik ook wel weten, is niet moeilijk hoor.

Ik zou graag willen parachute springen maar durf dat echt niet, verder mijn baan opzeggen en webwinkel beginnen en een jaar in t buitenland wonen.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Cimic vr 29 maa 2013 - 0:21

Een tattoo zetten. Sinds de dood van mijn vader wil ik heel graag iets laten zetten. Heb wel een idee, maar het zal geen kleine tattoo worden. Ik weet van mezelf dat ik een twijfeldoos kan zijn, dus ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen. En die reden houd mij erg tegen. Ik wil deze tattoo op mijn arm, weet niet of dit handig is wat betreft werk.
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Rush vr 29 maa 2013 - 0:22

Zolang je twijfelt, echt niet doen! Ik heb maar over 1 tattoo getwijfeld en toch gedaan. Nu zit ik iedere 3 maanden pijn te lijden bij een lasercentrum. Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Cimic vr 29 maa 2013 - 0:29

Rush schreef:Zolang je twijfelt, echt niet doen! Ik heb maar over 1 tattoo getwijfeld en toch gedaan. Nu zit ik iedere 3 maanden pijn te lijden bij een lasercentrum. Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 394967


Ik twijfel nu z'n 3,5 jaar en weet bij bijna voor 90% zeker, alleen die laatste 10% kunnen mij niet overhalen. laughcry
Cimic
Cimic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Nyx vr 29 maa 2013 - 1:21

Arwyn schreef:Naar Amerika oid, maar ik durf niet te vliegen.

+1
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Marin vr 29 maa 2013 - 1:34

Nyx schreef:
Arwyn schreef:Naar Amerika oid, maar ik durf niet te vliegen.

+1

Zonde! Vliegen is eigenlijk heel saai namelijk, zeker zo'n lange vlucht. Wat vinden jullie er eng aan? Heb je wel vaker gevlogen en vond je dat eng, of heb je nog nooit gevlogen en ben je bang omdat je niet weet hoe het is?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 1:37

Nou ik was nooit bang voor vliegen, maar in januari toen we naar Praag gingen vroeg ik me echt af of die piloot teveel wodka had gedronken, hij ging in de lucht opeens keihard afremmen, iedereen schrok zich dood. Ook de landing was waardeloos!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 1:37

Alleen op vakantie gaan. En eens spontaan bij die ene man langs gaan. Hij zegt steeds dat hij wel een keer af wil spreken maar tot een concrete afspraak komt het niet, dus ben wel benieuwd hoe hij reageert als ik voor de deur sta. Maar ja, dat durf ik dus niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Nyx vr 29 maa 2013 - 1:38

Ik heb nog nooit van mijn leven gevlogen en durf simpelweg niet. Het vliegen schijnt veiliger te zijn dan het reizen met ander vervoer, maar toch, hoog in de lucht, meerdere uren, de kans dat het vliegtuig kan neerstorten, maakt dat ik de stap niet durf te wagen.

Amerika is niet het enige land dat ik zou willen bezoeken. Zuid Afrika en Israël staan ook op mijn verlanglijstje.

Tja, dan toch maar per boot gaan. Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 394967
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Gast vr 29 maa 2013 - 1:39

Nyx schreef:Ik heb nog nooit van mijn leven gevlogen en durf simpelweg niet. Het vliegen schijnt veiliger te zijn dan het reizen met ander vervoer, maar toch, hoog in de lucht, meerdere uren, de kans dat het vliegtuig kan neerstorten, maakt dat ik de stap niet durf te wagen.

Amerika is niet het enige land dat ik zou willen bezoeken. Zuid Afrika en Israël staan ook op mijn verlanglijstje.

Tja, dan toch maar per boot gaan. Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 394967

Dan mag je alvast wel gaan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Marin vr 29 maa 2013 - 1:41

Nyx schreef:Ik heb nog nooit van mijn leven gevlogen en durf simpelweg niet. Het vliegen schijnt veiliger te zijn dan het reizen met ander vervoer, maar toch, hoog in de lucht, meerdere uren, de kans dat het vliegtuig kan neerstorten, maakt dat ik de stap niet durf te wagen.

Amerika is niet het enige land dat ik zou willen bezoeken. Zuid Afrika en Israël staan ook op mijn verlanglijstje.

Tja, dan toch maar per boot gaan. Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 394967

Ja het is inderdaad veel veiliger dan auto verkeer bijvoorbeeld. Ik ben ook echt zo veel banger voor een auto ongeluk. Maar goed, ik kan wel zeggen dat het echt niet eng is (ik vind turbulentie ook niet eng), maar dat is zo lastig uitleggen wat er niet eng aan is aan een ander natuurlijk :P



Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Pineco vr 29 maa 2013 - 1:44

Foto's plaatsen hier Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 2474380249
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Rush vr 29 maa 2013 - 1:57

Ik zou echt nooit zo`n lange reis op een boot gaan. Ik stort liever neer dan dat ik verzuip. Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Marin vr 29 maa 2013 - 2:01

Rush schreef:Ik zou echt nooit zo`n lange reis op een boot gaan. Ik stort liever neer dan dat ik verzuip. Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 394967

Hahaha. Het lijkt me met name nog veel saaier. 13 uur in een vliegtuig is al saai, laat staan 3 dagen op een schip.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  M_as vr 29 maa 2013 - 2:07

Nouja als dat schip een zwembad en alles heeft vind ik het prima.
Vliegen durf ik niet, maar doe ik wel. Angstzweet neem ik dan maar even voor lief. Pilletjes innemen en slapen maar.
Ik zou wel willen duiken, maar ga voor geen goud zo ver onder water.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wil je wel, maar durf je niet? - Pagina 3 Empty Re: Wat wil je wel, maar durf je niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum