Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie. Empty Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie.

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 4:12

Ik word er helemaal gek van, mijn tanden en kiezen van mijn bovenkaak doen echt ontzettend zeer. Nu had ik wel zitten googlen en het is niet vreemd.
Alleen kon ik er niet echt op vinden wat ik ermee moet. De KNO bellen of de tandarts, ik moet dinsdag op controle bij de KNO.

Maar is dit voor iemand herkenbaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie. Empty Re: Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie.

Bericht  Bay wo 27 maa 2013 - 5:15

Ik heb een zelfde soort operatie gehad een paar dagen voor jou en ik heb er ook last van gehad. Nu nog afentoe. Ik blijf maar hoofdpijn houden en misselijk. Vandaag daar ook weer de kno over gebeld.

Als je twijfelt zou ik de kno eerst bellen kijken wat die zegt.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie. Empty Re: Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie.

Bericht  claudiaveronique wo 27 maa 2013 - 5:42

Wat voor een operatie heb je precies gehad?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie. Empty Re: Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie.

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 6:48

Mijn neusschelpen zijn stukjes weggehaald en mijn neusamandel is verwijderd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie. Empty Re: Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie.

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 10:00

Vandaag controle gehad bij de KNO arts nu blijk ik kaakholte ontsteking te hebben :nopompom: Ik heb een kuur antibiotica meegekregen voor 3 dagen, schijnt een week te werken. Alleen ben ik er vanavond gigantisch misselijk van geworden tot overgeven aan toe. Dat was dan niet zo fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie. Empty Re: Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie.

Bericht  Tiana di 2 apr 2013 - 20:05

Vervelend Zazou. Beterschap hug
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie. Empty Re: Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie.

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 20:32

Thnx! Lig nu ook in bed met kiespijn, kleintjes waren vannacht aan het spoken, dus die waren ook al moe, dat scheelt dan weer.
Het zou me niks verbazen als ik vandaag gebeld word dat de pups geboren worden. Dus dan hoop ik dat mijn mond rustig is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie. Empty Re: Gigantische kiespijn/ bovenkaken na neusoperatie.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum