Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtje blijven na neusoperatie?

+6
Niekske
Rupsie
Curious
Angela_1986
lyke
Jilke
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Jilke do 9 jun 2011 - 5:58

Morgen wordt mijn vriend geopereerd, zijn tussenschotje in zijn neus wordt rechtgezet. Nu vraag ik me alleen af of hij moet blijven, of misschien meteen naar huis mag. Weet dat dit per persoon verschilt, maar ben benieuwd naar andere ervaringen. In de folder staat dat hij meteen naar huis mag, terwijl ik overal lees dat er normaal gesproken 1 nachtje gebleven wordt.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  lyke do 9 jun 2011 - 6:22

Ik heb vorig jaar ook mijn neustussenschot recht laten zetten in het ziekenhuis in Leeuwarden..
Daar werd iedereen standaard 1 nacht in het ziekenhuis opgenomen.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Angela_1986 do 9 jun 2011 - 6:48

Bij mijn broertje hebben ze ook zijn neustussenschot recht gezet. Hem werd destijds verteld dat het een dagopname zou zijn maar na de operatie wilde ze hem toch 'n nachtje houden.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Curious do 9 jun 2011 - 6:53

Bij mij hebben ze het ook gedaan een aantal jaar terug, moest twee nachten blijven.
Maar bij mij hebben ze ook mn holtes geheel schoongemaakt. Misschien dat dat nog uitmaakt?

Kan wel zeggen, het is een mega pijnlijke operatie! En bij mij was t ook nog niet meteen goed gegaan waarna ik na een half jaar weer moest!!
Maar achteraf gezien, is het de pijn dubbel en dwars waard geweest (had altijd ontstekingen, stemproblemen, vermoeidheid en hoofdpijn)
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Angela_1986 do 9 jun 2011 - 7:03

Curious schreef:Bij mij hebben ze het ook gedaan een aantal jaar terug, moest twee nachten blijven.
Maar bij mij hebben ze ook mn holtes geheel schoongemaakt. Misschien dat dat nog uitmaakt?

Kan wel zeggen, het is een mega pijnlijke operatie! En bij mij was t ook nog niet meteen goed gegaan waarna ik na een half jaar weer moest!!
Maar achteraf gezien, is het de pijn dubbel en dwars waard geweest (had altijd ontstekingen, stemproblemen, vermoeidheid en hoofdpijn)

Oh volgens mij hebben ze dat destijds bij mijn broertje ook gedaan, z'n holtes schoongemaakt.

Hij zegt overigens hetzelfde; heel erg pijnlijk maar de moeite waard! Hij liep altijd met zakdoeken te slepen, had continue 'n neusverkoudheid, heel vaak ontstekingen in z'n holtes en daardoor dus idd ook hoofdpijn. Nu is dit echt aanzienlijk minder. Als er 'n verkoudheid heerst dan krijgt hij het nog wel maar veel minder heftig en dus niet meer continue.

Ik heb m'n broertje nog nooit zó zielig gezien... Sad Hij had zo veel pijn en de hele situatie eromheen was ook gewoon niet prettig voor hem maar dat had op zich niet met de operatie te maken maar met persoonlijke dingen. Hij zag er overigens uit als 'n bokser die 'n flink pak slaag op z'n neus had gehad laughcry

En nog 'n tip, tampons kado geven is geen leuk grapje... angel Wij hadden 'n mandje voor m'n broertje gemaakt met wat zachte snoepjes, tijdschriften, zakdoekjes, enzovoorts. Vooraf hadden we wat grapjes gemaakt over dat hij vast tampons in z'n neus zou krijgen *en daar kon hij toen ook hartelijk om lachen* dus dachten we dat het leuk zou zijn om die er ook twee in te doen. Dat kon ie na de operatie ineens niet meer zo waarderen... Embarassed :P haha!

Beterschap alvast voor je vriend en sterkte!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Jilke do 9 jun 2011 - 7:32

Hmm als ik het zo hoor kunnen we rekenen op een nachtje blijven dus. Zeker omdat hij pas om een uur binnen hoeft te zijn, dus lijkt me dat voor de narcose uitgewerkt is enzo het wel tegen de avond loopt. Dan nemen we meteen maar zijn "campingoutfit" mee haha.
Ze gaan het dus rechtzetten, maar ook poliepen weghalen.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 7:34

AmiAmi schreef:Morgen wordt mijn vriend geopereerd, zijn tussenschotje in zijn neus wordt rechtgezet. Nu vraag ik me alleen af of hij moet blijven, of misschien meteen naar huis mag. Weet dat dit per persoon verschilt, maar ben benieuwd naar andere ervaringen. In de folder staat dat hij meteen naar huis mag, terwijl ik overal lees dat er normaal gesproken 1 nachtje gebleven wordt.

Ja ik mocht ook gewoon dezelfde dag naar huis maar het zal afhangen van hoe hij uit de narcose komt. Meestal kom je daar wel goed uit neem ik aan. De operatie duurt niet zo lang... Ik mocht na een paar uurtjes op de kamer gelegen hebben naar huis. Succes ermee! De tampons verwijderen is het meest pijnlijke wat ik ooit heb meegemaakt :o.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 7:37

Bij mij was het alleen het tussenschot wat gebroken was. Ik weet niet precies wat ze hebben gedaan maar bij mij is het er niet echt heel veel beter op geworden... Ik kon moeilijk ademen (1 neusgat zat nagenoeg dicht). Nu heb ik juist veel troep in mijn neus altijd maar als hij gesnoten en leeg is krijg ik wel meer lucht als voorheen. Maar mijn neus is zo gevoelig... Ik durf niet eens meer terug dus ik hoop dat het niet terug groeit (dat kan gebeuren).

Ik had gelukkig geen blauwe plekken:

Nachtje blijven na neusoperatie? N521545641_1711086_7262849

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Rupsie do 9 jun 2011 - 7:46

Mijn man heeft het een aantal jaar geleden ook gehad, en hij moest ook 1 nachtje in het ziekenhuis blijven.

Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Curious do 9 jun 2011 - 7:49

hihi zusje, je haalt herinneringen boven met die foto.
Ik zag er precies zo uit!
En idd, die ' tampons' verwijderen, is ook voor mij het meest verschrikkelijk wat ik heb meegemaakt.
Als ik er aan terug denk, kan ik nog zo flauwvallen denk ik... pff
(zeg dit maar niet tegen je vriend, hihi)
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Jilke do 9 jun 2011 - 7:49

Haha heel charmant zo je neus ingepakt. Laughing
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 7:56

AmiAmi schreef:Haha heel charmant zo je neus ingepakt. Laughing

Mooi he Very Happy. Hier kon ik nog lachen. Ik heb de dagen erop niets gegeten en alleen maar gehuild. Ik werd lusteloos van de medicijnen... Vreselijk! Na 3 dagen werd ik gek van die tampons en was zo blij dat ze eruit mochten. Tot ze er daadwerkelijk uitgehaald werden. Echt, alsof ze je hersens door je neus naar buiten trekken... Ik heb me toch zitten schelden daar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Angela_1986 do 9 jun 2011 - 8:02

Zusje schreef:
AmiAmi schreef:Haha heel charmant zo je neus ingepakt. Laughing

Mooi he Very Happy. Hier kon ik nog lachen. Ik heb de dagen erop niets gegeten en alleen maar gehuild. Ik werd lusteloos van de medicijnen... Vreselijk! Na 3 dagen werd ik gek van die tampons en was zo blij dat ze eruit mochten. Tot ze er daadwerkelijk uitgehaald werden. Echt, alsof ze je hersens door je neus naar buiten trekken... Ik heb me toch zitten schelden daar...

Haha dat zegt mijn broertje idd ook! Hij kan er nog steeds niet om lachen als we het over tampons en neusgaten hebben... :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 8:10

Ik begrijp dat... Weet je, als vrouw denk je te weten wat tampons zijn maar op het moment dat ze eruit getrokken worden zijn ze zo lang... Ik zei g*dverdomme, kut, kut. Bedacht me toen dat ik een Amerikaanse vriendin bij me had die niet begreep dat ik schold dus zei toen ook nog fuck fuck en toen was de eerste tampon er pas uit... Die kregen zijn echt megalang! :o

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 11:24

Zusje schreef:
AmiAmi schreef:Morgen wordt mijn vriend geopereerd, zijn tussenschotje in zijn neus wordt rechtgezet. Nu vraag ik me alleen af of hij moet blijven, of misschien meteen naar huis mag. Weet dat dit per persoon verschilt, maar ben benieuwd naar andere ervaringen. In de folder staat dat hij meteen naar huis mag, terwijl ik overal lees dat er normaal gesproken 1 nachtje gebleven wordt.

Ja ik mocht ook gewoon dezelfde dag naar huis maar het zal afhangen van hoe hij uit de narcose komt. Meestal kom je daar wel goed uit neem ik aan. De operatie duurt niet zo lang... Ik mocht na een paar uurtjes op de kamer gelegen hebben naar huis. Succes ermee! De tampons verwijderen is het meest pijnlijke wat ik ooit heb meegemaakt :o.

Een vriendin van me heeft laatst haar neus van binnen wijder laten maken i.v.m. chronische bijholteontsteking, en zij vond dat ook echt een enorme hel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  lyke vr 10 jun 2011 - 2:33

Bij mij hadden ze 1 dag later die tampons er al uitgehaald dus zaten ze nog niet heel erg vast met opgedroogd bloed e.d.
Ik vond het ook heel erg meevallen.
Wat ik vond tegenvallen was dat er nog 2 stukken plastic in mijn neus zaten om alles recht te houden.
En toen deze er uit moesten schrok ik er ook van dat dat in mijn neus pastte haha..
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Niekske vr 10 jun 2011 - 2:44

Bij mijn vader gaan ze dit over 3 weken ook doen. Hij ging naar de huisarts vanwege continue verkoudheid en toen kwamen ze erbij uit dat dat schotje al jaren scheefstaat, waarschijnlijk dankzij een trap tegen zijn neus met voetbal (mijn vader voetbalt al ongeveer 20 jaar niet meer) er was ook niks aan te zien verder. Er moeten ook poliepen verwijderd worden en hij moet in elk geval één nacht blijven.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Curious vr 10 jun 2011 - 5:34

En? Hoe is het met je vriend? En moet hij een nachtje blijven? Beterschap voor hem iig!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Lejow vr 10 jun 2011 - 5:56

Angela_1986 schreef:
Zusje schreef:
AmiAmi schreef:Haha heel charmant zo je neus ingepakt. Laughing

Mooi he Very Happy. Hier kon ik nog lachen. Ik heb de dagen erop niets gegeten en alleen maar gehuild. Ik werd lusteloos van de medicijnen... Vreselijk! Na 3 dagen werd ik gek van die tampons en was zo blij dat ze eruit mochten. Tot ze er daadwerkelijk uitgehaald werden. Echt, alsof ze je hersens door je neus naar buiten trekken... Ik heb me toch zitten schelden daar...

Haha dat zegt mijn broertje idd ook! Hij kan er nog steeds niet om lachen als we het over tampons en neusgaten hebben... :P

Hier nog iemand.. ze hebben bij mij mn bijholtes operatief open gemaakt, en ik kreeg dus ook een meter of 10 verband in mn neus.. Tot ze die er inderdaad uittrokken, mijn god ik heb het hele ziekenhuis bij elkaar gegild.. Wat deed dat pijn!! En er leek ook geen einde aan te komen!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Jilke vr 10 jun 2011 - 7:40

Hij is weer thuis! Operatie duurt normaal anderhalf uur, maar omdat zijn bloeddruk erg steigerde is het 3 uur geworden. Alles is recht gezet, een holte is vergroot en de poliepen zijn verwijderd. Flinke ingreep geworden volgende de chirurg. Hij is er ook beroerd van nu, gezicht voelt helemaal beurs en bloed spugen. Maar gelukkig kon hij naar huis, dat scheelt natuurlijk ook wel dan in zo'n ellendig ziekenhuis te liggen.

Zondag halen ze de tampons eruit, en dan half volgende week de plaatjes.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Curious vr 10 jun 2011 - 12:07

Gelukkig! Beterschap voor hem!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  mzcharlotte vr 10 jun 2011 - 21:28

Zusje schreef:Bedacht me toen dat ik een Amerikaanse vriendin bij me had die niet begreep dat ik schold dus zei toen ook nog fuck fuck en toen was de eerste tampon er pas uit... Die kregen zijn echt megalang! :o

Wel sociaal van je!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Joli86 za 11 jun 2011 - 6:22

Mijn vriend is ongeveer 3 jaar geleden ook aan zijn neus geopereerd...
Hij vond die tampons ook zo ontzettend pijnlijk, ze waren ook helemaal vastgeplakt met bloed.... Brr krijg nu al de kriebels
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  pindaatje wo 15 jun 2011 - 6:54

Ik heb ook de operatie gehad, tussenschot rechtzetten en bijholtes schoonspoelen! Operatie duurde 'slechts' 3 kwartier, ik mocht dezelfde dag weer naar huis.
Ik lees iedereen over uithalen van de tampons, dit heb ik echter niet gehad, hier in het ziekenhuis gebruikten ze oplosbare tampons!! En na alle verhalen die ik al gehoord had, en ook hier lees, was ik daar superblij mee!!

Zusje: oeh, die foto roept zeker herinneringen op, want zo zag ik er ook uit... Pffff....
Heb ook dagenlang bijna niets gegeten, alleen wat vloeibaars, want alle bewegingen in mijn gezicht deden pijn!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 1:17

lyke86 schreef:Bij mij hadden ze 1 dag later die tampons er al uitgehaald dus zaten ze nog niet heel erg vast met opgedroogd bloed e.d.
Ik vond het ook heel erg meevallen.
Wat ik vond tegenvallen was dat er nog 2 stukken plastic in mijn neus zaten om alles recht te houden.
En toen deze er uit moesten schrok ik er ook van dat dat in mijn neus pastte haha..

Ja, die stukken plastic, draaamaaa! Ik wist niet eens dat die dingen erin zaten, totdat de KNO-arts ze eruit haalde. Ik vond trouwens de hechtingen verwijderen ook geen pretje. Ben daardoor nog van mijn stokkie gegaan, hahaha.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtje blijven na neusoperatie? Empty Re: Nachtje blijven na neusoperatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum