Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kiespijn

3 plaatsers

Ga naar beneden

Kiespijn Empty Kiespijn

Bericht  Krullebol wo 4 jan 2012 - 4:43


Ik schijt al 7 kleuren als ik er aan denk. Maar ik vind de tandarts en niets aan, oke.. doodeng! Afgelopen jaar ben ik niet op controle geweest ( I know..) en nu voor mijn reis wil ik nog ff laten checken. Alleen nu heb ik sinds 4 dagen echt pijn in mijn kies. Das niet lekker.. Nu had ik vorige week gebeld voor afspraak controle en kan volgende week donderdag terecht. Vandaag weer gebeld met de vraag of eerder kan omdat mijn kies pijn doet. Maar vreemd genoeg, dat kon niet.. Ik moest maar paracetamol nemen... Dat is toch raar?!?! Ik moest zeggen van 1-10 hoeveel pijn,en het doet echt niet verschrikkelijk zeer, dus ik zei 3-4. Maar dan moet ik nog een week doorlopen met kiespijn?!
Of ben ik nu zo'n malloot en is dat normaal? Iemand nog tips?!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kiespijn Empty Re: Kiespijn

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 5:15

Tja, als jij aangeeft dat het wel meevalt, snap ik hun reactie wel. Ze hebben een strakke planning en maar beperkte ruimte voor spoedgevallen.
Als het erger wordt, zou ik gewoon bellen en zeggen dat het niet uit te houden is.
Een paar weken terug heb ik ook kiespijn gehad, maar na 6 ibuprofen en 8 paracetamol (ik weet het, maar ik het was echt afschuwelijk!) deed het nog steeds zeer. In één week drie keer geweest voor de pijn weg was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kiespijn Empty Re: Kiespijn

Bericht  Evalynn wo 4 jan 2012 - 5:17

Gewoon nog een keer bellen en zeggen dat je heel erg veel last er van hebt en dat het steeds erger wordt?
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kiespijn Empty Re: Kiespijn

Bericht  Krullebol wo 4 jan 2012 - 5:18

Ow gats, dat is naar zeg Chipp!
Ik snap hun ook wel hoor, alleen is t soms zo lastig. Helemaal omdat t ook best n drempel is. Maar goed, zo maar paracetamol nemen smile
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kiespijn Empty Re: Kiespijn

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 5:22

De drempel wordt alleen maar hoger en het ongemak groter! Dus gewoon gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kiespijn Empty Re: Kiespijn

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 5:36

Als je kiespijn hebt zou ik ook gewoon gaan hoor. Als er een ontsteking zit waar niks aan gedaan wordt kan het alleen maar erger worden, en je angst om te gaan wordt dan ook alleen maar erger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kiespijn Empty Re: Kiespijn

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 11:05

Komen je verstandskiezen door? Want af en toe heb ik echt van die stekende pijn maar dan is het gewoon dat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kiespijn Empty Re: Kiespijn

Bericht  Caroow wo 4 jan 2012 - 13:45

Ik had laatst ook zo'n kiespijn. Ik belde op dinsdag en kon na even doorvragen op vrijdag terecht, terwijl ik echt 11 pijn had op de schaal van 1 tot 10. Dus bij relatief weinig pijn snap ik dat je even moet wachten.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kiespijn Empty Re: Kiespijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum