Kiespijn, hoe lang wachten?
+5
Shisha
Fenna
Springflower
Reeza
Caroow
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kiespijn, hoe lang wachten?
Ik heb vandaag ineens flinke kiespijn gekregen in 1 verstandskies. Het is niet zo erg dat ik niet kan eten, maar een beetje zeurende pijn. Ik heb al gespoeld met zout water en corsodyl, maar dat heeft nog niet geholpen. Nu heb ik morgen een vrije dag, donderdag moet ik de hele dag werken en vrijdagavond heb ik een etentje waar ik echt naartoe wil (en ook al voor betaald heb).
Nu twijfel ik dus of ik morgen al naar de tandarts zal gaan. Het is wel een beetje snel, maar anders zie ik geen mogelijkheid en ik wil vrijdag niet dat etentje missen. Wat zouden jullie doen?
Nu twijfel ik dus of ik morgen al naar de tandarts zal gaan. Het is wel een beetje snel, maar anders zie ik geen mogelijkheid en ik wil vrijdag niet dat etentje missen. Wat zouden jullie doen?
Gast- Gast
Re: Kiespijn, hoe lang wachten?
Ik zou bang zijn dat de pijn buiten de normale tandartstijden veel erger wordt en dus zo snel mogelijk een afspraak maken. Daar is de tandarts voor en daar betaal je voor.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou ook vandaag gaan. Stel je moet doorverwezen worden naar de kaakchirurg, dan ben je echt niet morgen aan de beurt.. Iedere dag eerder helpt dan al een beetje!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ik zou ook z.s.m. gaan! Net wat Caroow en Reeza zeggen, straks krijg je er steeds meer last van en kun je niet snel terecht..
Springflower- Fluisteraar
- Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zou ook zo snel mogelijk gaan voordat het erger wordt.
Fenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11
Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten, zo snel mogelijk bellen! Hoe eerder je er vanaf bent.
Gast- Gast
Een met de rest. Mijn man is laatst zo eigenwijs geweest om toch af te wachten, in het weekend hield hij het echt niet meer en bye bye 400 euro.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Het was niet echt beter vanochtend, dus inderdaad maar even een afspraak gemaakt. Gelukkig kan ik vanmiddag om half 5 nog terecht! Wachtlijst voor de kaakchirurg is hier 1,5 jaar, dus maar hopen dat de tandarts het zelf op kan lossen!
Gast- Gast
Ah kiespijn kan zo zeer doen. Ik zou zo spoedig mogelijk bellen. Ik heb ook wel eens een tijdje gewacht en gehoopt dat het minder zou worden, uiteindelijk ben ik daar alleen maar zieker van geworden. Beterschap en hoop dat je snel verlost bent van de pijn!
Mouse10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12
Hoe was het bij de tandarts??
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Lief dat je er naar vraagt! Het was wel ok, er zat een ontsteking onder mijn tandvlees. Hij heeft een stuk tandvlees weggebrand waardoor dat nu over gaat en dan kan in januari mijn verstandskies eruit. Het deed wel een beetje pijn, maar niet heel erg ofzo. De rekening deed meer pijn 100 euro!Krullebol schreef:Hoe was het bij de tandarts??
Gast- Gast
Jente schreef:Lief dat je er naar vraagt! Het was wel ok, er zat een ontsteking onder mijn tandvlees. Hij heeft een stuk tandvlees weggebrand waardoor dat nu over gaat en dan kan in januari mijn verstandskies eruit. Het deed wel een beetje pijn, maar niet heel erg ofzo. De rekening deed meer pijn 100 euro!Krullebol schreef:Hoe was het bij de tandarts??
oei , maar ja, beter dan pijn!
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Mint schreef:Jente schreef:Lief dat je er naar vraagt! Het was wel ok, er zat een ontsteking onder mijn tandvlees. Hij heeft een stuk tandvlees weggebrand waardoor dat nu over gaat en dan kan in januari mijn verstandskies eruit. Het deed wel een beetje pijn, maar niet heel erg ofzo. De rekening deed meer pijn 100 euro!Krullebol schreef:Hoe was het bij de tandarts??
oei , maar ja, beter dan pijn!
Plus de rekening die je in Januari gaat krijgen voor het verwijderen van de kies. Dubbel auw!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Jente schreef:Lief dat je er naar vraagt! Het was wel ok, er zat een ontsteking onder mijn tandvlees. Hij heeft een stuk tandvlees weggebrand waardoor dat nu over gaat en dan kan in januari mijn verstandskies eruit. Het deed wel een beetje pijn, maar niet heel erg ofzo. De rekening deed meer pijn 100 euro!Krullebol schreef:Hoe was het bij de tandarts??
Oei, klinkt idd niet zo prettig. Maar in ieder geval nu van de pijn af en leuk weekend te gemoed En die rekening, auww
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: