Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes) Empty Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes)

Bericht  Teddyaapje di 31 jul 2012 - 1:04

Het duurt nog wel even maar stiekem zijn we al aant aftellen naar onze vakantie...we gaan voor het eerst vliegen met T. ! Wat ik zo aan bagage mee moet nemen daar ben ik wel uit, maar ik ben heel benieuwd wat jullie als handbagage meenemen!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes) Empty Re: Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes)

Bericht  Twellie di 31 jul 2012 - 1:07

Volgens mij had ik de enige keer dat we met mijn oudste dochter vlogen alleen luiers en doekjes bij me. Oh ja, en heel veel koekjes en snoep waarmee we haar eventueel zouden kunnen gaan volstoppen als ze anders het hele vliegtuig bij elkaar zou schreeuwen. Maar dat viel alleszins mee, ze vond het vliegen en de aandacht van de andere passagiers wel leuk.

Hierbij wil ik wel aantekenen dat ze normaal wel gezond eet, hoor. En diksap verdun ik ook héél goed Wink .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes) Empty Re: Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes)

Bericht  Teddyaapje di 31 jul 2012 - 1:41

Haha, Tuinstoel, ik vind jou juist een type wat haar kind alleen maar junkfood en snoep geeft Wink



We zijn aant denken om een draagbare dvd speler of Ipad aan te schaffen voor in het vliegtuig en in de bus naar het hotel toe (is nog 1,5u rijden). T. is iemand die geen 5 min. stil kan zitten...heeft iemand hier ervaring mee?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes) Empty Re: Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes)

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 1:45

Wij hadden dit keer een portable dvd speler mee. WAT EEN UITVINDING!!!!! Geniaal. In het begin vond hij het opstijgen geweldig en al die wolken enz. Maar ja op een gegeven moment had hij dat wel gezien. na een spelletje gedaan te hebben en lekker wat gedronken die speler aangezet en ik heb geen kind meer aan hem gehad. (nou is mijn ventje wel iets ouder dan de jouwe zie ik).

Verder had ik drinken mee om zijn oren te klaren en dat mocht gewoon mee. Stom genoeg had ik bedacht: ik neem een dicht pakje mee dan kunnen ze zien dat ik er niks mee gedaan heb. Zegt die douane: je mag het mee nemen als je het in een flesje over kan gieten (die hadden we gelukkig bij ons). Hoe maf is dat?! Maar goed het mocht dus mee zolang het voor de kleine vent was.

En we hadden een klein kadootje gekocht om in het vliegtuig te geven. Daar was hij ook wel heel lang zoet mee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes) Empty Re: Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes)

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 1:48

Wij hadden voor hem wat te eten en drinken, 2 nieuwe boekjes en die ingepakt, 2 doosjes met van die little people poppetjes ook ingepakt. Zijn knuffel en zo'n tekending.
Hij heeft voornamelijk lekker geslapen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes) Empty Re: Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes)

Bericht  Parisienne di 31 jul 2012 - 1:55

Wij gaan waarschijnlijk september nog op vliegvakantie. Voor die tijd willen we graag een Samsung tablet aanschaffen, die vol zetten met leuk apps, spellen, films en eventueel voorleesboeken. Daar zal ze wel een tijdje zoet mee zijn. Verder ook nog een klein cadeautje, wat te eten en drinken, kleurspullen, etc.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes) Empty Re: Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes)

Bericht  Coccinelle di 31 jul 2012 - 4:56

Wij hadden de iPad bij ons, hier heeft ze veel plezier van gehad. Had er een film opgezet en wat leuke apps, vooral de puzzelapps waren favoriet. Daarnaast wat kleine boekjes, een kleurboek en wat eten en drinken.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes) Empty Re: Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes)

Bericht  sabje di 31 jul 2012 - 7:45

Wij hadden een dvd speler bij, tekenbord, boekjes, drinken (ik mocht het pakje wel meenem, maar moest het meteen in de tas stoppen van de aardige man anders zou hij problemen met zijn collega's krijgen), krentjes en koekjes. Hij heeft het meest met het tekenbord gedaan. Alleen had mijn man het op de grond gelegd en was het na de landing weg. Gelukkig een van de action. De terug reis heeft flink wat filmpjes gekeken.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes) Empty Re: Wat zit er in je handbagage (vliegvakantie met dreumes)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum