wie werkt er in een kledingwinkel?
+6
M@niek
Eve
Kqip
Arwyn
Zwerver
VanillaRose
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: wie werkt er in een kledingwinkel?
Dat doe ik nu ook. Ik heb heel lang geleden ooit een trui gekocht bij Jeans Centre. Heel leuk en aardig, ik thuis passen en paste niet. Wilde ik 'm terug brengen naar de winkel zeiden ze ja ruikt naar rook. Maar ik rook helemaal niet, en ook nietin een rokerige ruimte aangehad. Ik kreeg gewoon mijn geld niet terug...Giacomo schreef:Nou, ik zal in het vervolg eerst even aan mijn kleding ruiken voordat ik het koop.. Te belachelijk voor woorden dat dat blijkbaar moet.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Dat doe ik nu ook. Ik heb heel lang geleden ooit een trui gekocht bij Jeans Centre. Heel leuk en aardig, ik thuis passen en paste niet. Wilde ik 'm terug brengen naar de winkel zeiden ze ja ruikt naar rook. Maar ik rook helemaal niet, en ook nietin een rokerige ruimte aangehad. Ik kreeg gewoon mijn geld niet terug...Giacomo schreef:Nou, ik zal in het vervolg eerst even aan mijn kleding ruiken voordat ik het koop.. Te belachelijk voor woorden dat dat blijkbaar moet.
Ik zou net zo lang bij de kassa blijven staan en zeuren totdat ik mijn geld terug zou krijgen. Dat is toch belachelijk?
Ik ging leggings terugbrengen na kerstmis, en ze waren te klein & had ze dus helemaal niet gedragen, zegt ze; Ja, ze zien er gedragen uit Wat een onzin zeg, zegt ze, vooruit, omdat ik geen zin heb in gezeur.
Gast- Gast
Haha ja ik heb daar ook wel even gestaan hoor! Ik laat me niet zomaar weg sturen. Maarja dat ding rook ook gewoon naar rook. En ik wist dat ik er iemand anders wel nlij mee kon maken, dus ik dacht oook laat maar dan!
Zwerver- Ratel
Dat scheelt al inderdaad, dan zou ik het ook laten gaan, maar dan nog is het belachelijk eigenlijk he?
Gast- Gast
Ik ruik ook altijd aan de kleding die ik koop... Ik was het niet altijd voordat ik iets nieuws aan doe maar wel vaak!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Haha oke nu moet ik natuurlijk even opbiechten: Ik had een x een gala jurkje gekocht bij de Wehkamp. Hij was niet eens heel duur maar ik wist dat ik 'm nooit meer aan zou doen...toen heb ik deze gewoon de hele avond gedragen met prijskaartje eraan, de voglende dag hele dag buiten laten hangen zodat hij door zou luchten en toen heb ik 'm terug gestuurd Jurkje stonk helemaal niet hoor, als hij nog zou stinken dan zou ik 'm niet terug sturen maar toch. Wel sneaky! hahaha
Zwerver- Ratel
Hahahaha. Ik denk dat er veel mensen zijn die dat zullen doen hoor.
Gast- Gast
Ik ben 4 jaar als bijbaantje in een kledingzaak gewerkt. We waren niet verplicht om daarvan kleding te dragen, maar je moest er uiteraard wel representatief uit zien.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik denk ook eerder dat zulke dingen gebeuren bij de wehkamp etc. En minder snel bij de gewone winkels haha. Tenminste ik heb dat zelf nog nooit gedaanIsabella schreef:Hahahaha. Ik denk dat er veel mensen zijn die dat zullen doen hoor.
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Haha oke nu moet ik natuurlijk even opbiechten: Ik had een x een gala jurkje gekocht bij de Wehkamp. Hij was niet eens heel duur maar ik wist dat ik 'm nooit meer aan zou doen...toen heb ik deze gewoon de hele avond gedragen met prijskaartje eraan, de voglende dag hele dag buiten laten hangen zodat hij door zou luchten en toen heb ik 'm terug gestuurd Jurkje stonk helemaal niet hoor, als hij nog zou stinken dan zou ik 'm niet terug sturen maar toch. Wel sneaky! hahaha
Dat heeft mijn zusje ook vaak zat gedaan met kleding van de H&M.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb in een kinderkledingwinkel gewerkt in het weekend. Wij kregen polo's van de winkel en daaronder mochten we zelf weten wat we aan deden. Als het er maar wel netjes uit zag.
Gast- Gast
Ik heb bij de WE gewerkt en daar was het wel de bedoeling dat je na +/- 2 maanden kleding aan ging schaffen uit de winkel, voornamelijk om te dragen tijdens het werk natuurlijk. Je kreeg 20% personeelskorting.
Jmdb- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 37
Registratiedatum : 14-12-10
Eigenlijk vind ik het belachelijk dat ze eisen dat je kleding daar koopt. En dan 20 procent korting. 20 procent is niks!!
Zwerver- Ratel
Vond ik ook! En ik wilde natuurlijk dan wel iets kopen wat ik mijn vrije tijd ook nog leuk vond om te dragen, en dat vond ik bij de WE soms nog best lastig..
Jmdb- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 37
Registratiedatum : 14-12-10
Ja precies dat bedoel ik. Ze hebben dat ook bij de duurdere winkels, zoals Score etc. Dan moet je dat ook aanschaffen...nou dat laat mijn budget niet toe, terwijl het mij wel super lijkt om daar te werken, al hebben ze daar dan geen dames kleding. Puur als voorbeeld
Zwerver- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» verdiensten kledingwinkel
» leuke kledingwinkel failliet:(
» Werkt dat zo?
» Werkt dit?
» Hoe werkt het PGB?
» leuke kledingwinkel failliet:(