Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

+12
Luce
xxlisaxx
mzcharlotte
SuperGrover
xxjojootjexx
Kowalski
Dennenappel
SoGood
Chocoholic
Rush
Poubelle
Toet
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? - Pagina 2 Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Toet di 26 maa 2013 - 23:45

Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om te wachten tot ik kinderen heb, dan gaat 't nog wel 10 jaar duren..
Is het echt zo'n groot verschil dan? Borstvoeding hoef ik niet te geven.

Dat is bij mij ook wel Rouge, terug wat ik heb gehad. Ik had een volle C en dat was prima, groter hoef ik niet, dat past niet bij m'n lichaam.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? - Pagina 2 Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Pannetoet wo 27 maa 2013 - 4:27

Lieve Toet, ik snap je echt volkomen! Zelf ben ik al zo'n 10 jaar (ik ben nu 25) ongelukkig met mijn borsten. De cupmaat valt best mee, ik heb een B/C-cup (ligt er een beetje aan hoe de Bh zelf valt) maar ik heb net als jou aan de bovenkant geen ronding of 'vulling' het meeste zit bij mij aan de zijkant. Ik heb echt periodes dat ik alleen maar vrouwen zie met mooie, volle, ronde borsten en als ik dan in de spiegel kijk word ik spontaan zwaar ongelukkig en voel ik mij ook ontzettend onzeker; mijn zusje stond ergens vooraan met het uitdelen van borsten. Zij heeft echt prachtige borsten! Een cup DD en heel mooi van vorm..jaloersmakend! En daar kom ik dan aan..met 2 erwtjes. In zo'n periode kan ik gerust elke dag aan mijn vriend vragen 'Vind je ze echt wel mooi?' - 'Vind je ze echt niet te klein? Eerlijk zeggen hoor!'. Nu ben ik op het punt aangekomen dat als ik het geld ervoor heb, dat ik ze dan laat vergroten dus Toet waarom niet? Als het je onzeker maakt is het zeker te overwegen! En natuurlijk zijn er mensen die vinden dat je niet in een gezond lichaam mag snijden maar de wereld is nu zo dat het aardig normaal is en als jij zeker weet dat het jou gelukkiger maakt, waarom niet?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? - Pagina 2 Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Melis_je wo 27 maa 2013 - 6:54

Ik stem eerlijkgezegd tegen. Je bent nu nog jong, maar op termijn zal er vanalles gaan hangen en uitzakken. Je bent je uiterlijk of je borsten niet. Uiterlijk is niet zo belangrijk en iedereen heeft mindere dingen. Maar borsten 'kan' je veranderen en daar wordt enorm op ingehaakt door de media. Je wordt onzeker gemaakt want er is een industrie die daar baat bij heeft. Je kunt de vorm van je handen bv niet veranderen en daar hoor je niemand over. Het idee dat het kan, maakt het je er onzeker over kunt worden. Als het niet had gekund en je niet de hele dag plaatjes van ronde borsten te zien kreeg, zou je de jouwe als normaal accepteren (zie ook de bh-loze vrouwen in Afrika). Want hoeveel echte borsten zie je naakt? Ik bedoel: de ronde borsten die je op straat ziet, zien er misschien ook zo uit doordat er een goede bh omheen zit. Kijk alleen al in dit topic naar hoeveel vrouwen die van henzelf niet zo mooi vinden. Het is niet zo dat je tot de minderheid behoort.

Je borsten zullen je hele leven blijven veranderen. Jij zal zelf weten dat ze nep zijn, het is dus eigenlijk misschien geen deel van je lichaam als je ze straks hebt. Ook om die reden is het maar de vraag of je er werkelijk zelfverzekerder van wordt of dat je, tegen de tijd dat aan je nieuwe borsten gewend bent, een ander lichaamsdeel lelijk gaat vinden. De onzekerheid zit in je en je projecteert het misschien op je borsten, om maar even wat psychologie erin te gooien. Soms worden mensen onzeker over iets wat ze denken op te kunnen lossen. Dat kan een manier zijn om met onzekerheid om te gaan. Als er een denkbeeldige oplossing bestaat, hoef je niet echt iets aan je onzekerheid te doen, snap je?

Dus wat is dat echte probleem? Wat voor probleem ontstaat er doordat je, naar jouw smaak, geen mooie borsten hebt? Ben je dan minder mooi? En als je minder mooi bent, ben je dan minder waard? Of heb je minder kans op een goede relatie? En als je 'mooie borsten' hebt, wat voor voordelen heeft dat dan?

De echte reden dat 'minder mooie borsten' een probleem zijn, is nooit een esthetische. Het is de verwachte consequentie van de esthetische reden die maakt dat je het een probleem vindt. Je onzekerheid is het probleem. Het is jouw geld en jouw lichaam, maar denk er goed over na waarom je het eigenlijk wil.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? - Pagina 2 Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Caresses wo 27 maa 2013 - 7:17

Ben je toevallig gestopt met de pil? Toen ik gestopt was met de pil, werden mijn borsten ook kleiner.
Maar goed dat je het geld nu nog niet hebt, dan kan je er komend jaar nog goed over nadenken (en wie weet hebben ze tegen die tijd hun oude formaat weer terug).

Een balconette werkt voor mij juist niet, mij staan bh's met een dun randje tussen de cups juist mooi, omdat het onderaan het rondst is en je dit dan tenminste ziet (het tegenovergestelde van de brede band zoals bij een balconette).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? - Pagina 2 Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Toet zo 31 maa 2013 - 0:43

Ja ik ben wel gestopt met de pil inderdaad, nu je het zegt kan het daar wel eens mee te maken hebben!

Melisje_, Ik heb je bericht in m'n hoofd wel 20 keer gelezen de afgelopen dagen en je slaat eigenlijk wel de spijker op z'n kop. Je hebt ook echt gelijk, denk ik, en dat is ook wat ik zie in mijn omgeving (vriendin van me heeft eerst haar borsten laten doen en projecteert, precies hoe jij het zegt, haar onzekerheid nu weer op het volgende 'probleem') Maargoed, ik ga dus wel sparen en dan zie ik wel hoe ik er over een jaar over denk. De afgelopen weken dacht ik steeds maar, ik moet er iets aan doen en nu door jouw bericht bekijk ik het weer vanuit een ander perspectief. Bedankt daarvoor
Ohja haha, ook kijkende naar mijn handen, die ik echt niet mooi vind haha, precies het goede voorbeeld. :P

Ik weet trouwens ook niet of ik het nu op dit moment, met mijn huidige financiële situatie het geld wel waard vind. Ik wil bijvoorbeeld ook stage gaan lopen in het buitenland over 1,5 jaar en denk dat ik het geld liever in die ervaring zou steken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is? - Pagina 2 Empty Re: Borsten vergroten - doen of accepteren dat 't zo is?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum