plaatje vergroten
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
plaatje vergroten
Weet iemand hoe je een plaatje in word kan vergroten tot A3 (of A2) en dan kunt printen.
Dus dat hij het plaatje op 4 blaadjes (A4) print en dat je die dan zelf aan elkaar kunt plakken.
Alvast bedankt!
Dus dat hij het plaatje op 4 blaadjes (A4) print en dat je die dan zelf aan elkaar kunt plakken.
Alvast bedankt!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Re: plaatje vergroten
Ik heb geen idee... Ik doe 't altijd andersom; op A4 uitprinten en dan onder 't kopieerapparaat vergroten. Maar ik neem aan dat, dat voor jou geen optie is?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Nee want heb alleen een gewone printer thuis.Angela_1986 schreef:Ik heb geen idee... Ik doe 't altijd andersom; op A4 uitprinten en dan onder 't kopieerapparaat vergroten. Maar ik neem aan dat, dat voor jou geen optie is?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Of je er wat aan hebt, weet ik niet. Ik dacht ik doe toch nog een poging.
Ik zou zelf in Word het plaatje de grootte van 2 (of A3) geven en dan kijken op afdrukvoorbeeld. Als dat niet werkt, zou ik zelf het plaatje in stukken knippen en op verschillende pagina's zetten om het te kunnen printen.
Ik zou zelf in Word het plaatje de grootte van 2 (of A3) geven en dan kijken op afdrukvoorbeeld. Als dat niet werkt, zou ik zelf het plaatje in stukken knippen en op verschillende pagina's zetten om het te kunnen printen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» zelfvertrouwen vergroten. tips!
» Nieuwe plaatje
» Foto op canvas / vergroten: waar?
» Ik zoek een plaatje van...
» Een plaatje
» Nieuwe plaatje
» Foto op canvas / vergroten: waar?