Ik lijk wel zwanger..
+38
Burn
Mida4you
Paper Crown
Jeanette
Razz
Tiana
Shisha
May
Bazinga
Sissi
Twellie
Siamsa
JustMeDaan
rapa nui
Exogenesis
loura
Derpy
SoGood
Saga
Sweet Sylvana
Blond
Jade
Coco
Cow
SarahKey
_Lacey_
Monte
Urban Naked
Lady Starstruck
mouette
Snoes
Fortissimo
Thunder
eigenwijs
Rush
Toet
Charles
Marin
42 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ik lijk wel zwanger..
Ohjee.SarahKey schreef:Oh deze verslaving had ik ook toen ik echt zwanger was,heerlijk!Rush schreef:Ik drink al een paar weken echt liters halfvolle chocomel (lekker koud) per week.
Ik beperk het nu tot 2 pakken, maar daarvoor waren het soms wel 6.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Sweet Sylvana schreef:Ik heb mezelf er aan over gegeven. Ik denk (hoop) dat het vanzelf stopt haha
Laat het maar weten! Misschien hebben we 't zelfde virus
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Is goed dan houden we elkaar op de hoogte ow en zwanger kan ik absoluut NIET zijn, dus maak je niet druk! hahaMarin schreef:Sweet Sylvana schreef:Ik heb mezelf er aan over gegeven. Ik denk (hoop) dat het vanzelf stopt haha
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Sweet Sylvana schreef:Is goed dan houden we elkaar op de hoogte ow en zwanger kan ik absoluut NIET zijn, dus maak je niet druk! hahaMarin schreef:Sweet Sylvana schreef:Ik heb mezelf er aan over gegeven. Ik denk (hoop) dat het vanzelf stopt haha
Hahaha nou het is de bedoeling dat ik het ook niet ben, dus het zal wel een fase zijn gewoon
Marin- Lady Post-a-lot
Ik had dat laatst ook, maar dan met van die dunne crackertjes van de Lidl en de light-smeerkaas van de Lidl.
Die winkel zit hier niet in het dorp, maar mijn schoonvader woont er vlakbij. Heb hem toen gevraagd 5 pakjes crackertjes en 5 bakjes smeerkaas mee te nemen
Ik deed er dan het liefst nog plakjes tomaat met peper of stukjes bleekselderij op, heerlijk!
Die winkel zit hier niet in het dorp, maar mijn schoonvader woont er vlakbij. Heb hem toen gevraagd 5 pakjes crackertjes en 5 bakjes smeerkaas mee te nemen
Ik deed er dan het liefst nog plakjes tomaat met peper of stukjes bleekselderij op, heerlijk!
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
@Marin ik zit weer aan mijn ontbijt
ps: ik vind die kleinere bakjes lekkerder smeren, jij ook of ligt het aan mij?
ps: ik vind die kleinere bakjes lekkerder smeren, jij ook of ligt het aan mij?
Hahahaha ik heb het ook als ontbijt gehad! En ja stiekem vind ik ook die kleine bakjes lekkerder, maar die zijn zo snel op! Oh geweldig dit.
Marin- Lady Post-a-lot
Haha moet er stiekem ook om lachen vanavond weer boodschappen halen jeeejMarin schreef:Hahahaha ik heb het ook als ontbijt gehad! En ja stiekem vind ik ook die kleine bakjes lekkerder, maar die zijn zo snel op! Oh geweldig dit.
ik doe momenteel een moord voor heksenkaas met gewone kaas en een gekookt eitje op brood
Gast- Gast
Ik heb dit met eierkoeken gehad. IEDERE dag at ik zo'n dikke, ongezonde, vol met rommel gepropte eierkoek. Ik had zelfs back-up eierkoeken in de diepvries voor als ik per ongeluk zonder zou zitten.
En nu is het over!
Marin, ik denk dat je lichaam vraagt om iets wat je op dit moment te kort komt. Kan dat?
Mijn oma stopte trouwens steeds haar vinger in de potgrond toen ze zwanger was. Nou, op het moment dat ik daar zin in heb, dan doe ik meteen een test!
En nu is het over!
Marin, ik denk dat je lichaam vraagt om iets wat je op dit moment te kort komt. Kan dat?
Mijn oma stopte trouwens steeds haar vinger in de potgrond toen ze zwanger was. Nou, op het moment dat ik daar zin in heb, dan doe ik meteen een test!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Haha wat een gekke oma
Ergens tekort aan? Kaas? Crackers? Geen idee. Ik eet momenteel juist best wel veel eigenlijk. Nog steeds 's avonds zo vaak mogelijk koolhydraatarm met veel groenten en overdag wel gewoon crackers en brood met beleg. Juist meer dan normaal. Ach het zal wel een fase zijn. Ik eet het normaal gesproken alleen als ik ziek ben, maar nu heb ik er constant zin in. Misschien ben ik wel ziek?
Ergens tekort aan? Kaas? Crackers? Geen idee. Ik eet momenteel juist best wel veel eigenlijk. Nog steeds 's avonds zo vaak mogelijk koolhydraatarm met veel groenten en overdag wel gewoon crackers en brood met beleg. Juist meer dan normaal. Ach het zal wel een fase zijn. Ik eet het normaal gesproken alleen als ik ziek ben, maar nu heb ik er constant zin in. Misschien ben ik wel ziek?
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb al twee weken elke dag zin in salmiak. Heb nu maar een zak Napoleons gehaald.
Derpy- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12
@marin ik ben aan mijn avond eten begonnen. 2 pakjes met smeerkaas. Ik ben bannnggg help ik weet niet of dit goed komt
Oh jee, je moet wel iets anders als avondeten eten hoor!
Marin- Lady Post-a-lot
Coco schreef:Harira (is marokkaanse soep met kikkererwten en linzen), ik maak elke 3 dagen een flinke pan. Zit nu ook aan een kom.
Hmmmm klinkt lekker! Heb je het recept voor mij?
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga die crackers met smeerkaas denk ik ook eens proberen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Het is te suf en simpel hoor Charles. Stel je er niks bij voor. Maar gewoon lekker, van vroeger! Dat kreeg ik van m'n moeder als ik ziek was.
Marin- Lady Post-a-lot
Door mijn cracker met pindakaas sambal en komkommer-verslaving was m'n sambal op, maar ik heb een fles sambal gevonden in de appie, met een spuitdop! Hoef ik niet meer te klieren met dat kleine potje.
sprutsj! sprutjs! lekker veel sambal
sprutsj! sprutjs! lekker veel sambal
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Hmmm sambal! Ik zat vandaag nog aan pindakaas met sambal te denken.
Marin- Lady Post-a-lot
Dat is niet genoeg! Eet het!Marin schreef:Hmmm sambal! Ik zat vandaag nog aan pindakaas met sambal te denken.
Er kwam teveel sambal op m'n cracker net, dus toen moest er wat suiker bij. Oei. Mmmmmm.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Ik heb dat gehad met overjarige kaasspread van de c1000. Heerlijk! Inmiddels ben ik er overheen gegroeid.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Cow schreef:Vlamtosti's. Het liefst 2 per dag. Heerlijk!
Maak je die dan zelf? en wat is het precies?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Dat heb ik niet gedaan:oops: maar nu ik nadenk...ik ben lang ziek geweest misschien eet ik het daarom:?:Marin schreef:Oh jee, je moet wel iets anders als avondeten eten hoor!
rapa nui schreef:Cow schreef:Vlamtosti's. Het liefst 2 per dag. Heerlijk!
Maak je die dan zelf? en wat is het precies?
Die zijn te koop bij de Jumbo, en dat zijn tosti's met kaas en de vleesvulling van een vlammetje. Erg lekker en heeeeel erg pittig. Zitten per 2 tosti's in een doosje en ik geloof in het vriesvak.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben sinds een paar weken verslaafd aan appelsap. De literpakken en kleine pakjes zijn niet aan te slepen, ik begin de dag met een pakje appelsap in de auto op weg naar werk, tijdens de lunchpauze drink ik ook een pakje en zodra ik thuiskom ga ik over op het literpak. Oh, en om m'n gebit nog een beetje te sparen, drink ik het met een rietje.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ik lijk wel op een kat
» Op wie lijk ik!?
» Lijk jij op je vriend?
» ik lijk wel een oud wijf
» Lijk jij op je broer(tje) of zus(je)?
» Op wie lijk ik!?