Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iphone weg...wat te doen? (tips gevraagd)

+10
Maudy
Parel
Saga
Paper Crown
Fortissimo
Blond
Marin
Rush
Linnie1985
Happinaz
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iphone weg...wat te doen? (tips gevraagd) - Pagina 2 Empty Re: Iphone weg...wat te doen? (tips gevraagd)

Bericht  Maudy ma 25 maa 2013 - 0:46

Heb je een exchange account? Zo ja, dan zul je waarschijnlijk niks aan de goedkopere smartphones hebben.

Als je geen idee hebt of je een exchange account hebt;

- kan je jouw werkmail op een andere computer lezen behalve op het werk?
- kunnen collega's afspraken in jouw agenda zetten en inzien?
- hebben jullie een systeembeheerder?

Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone weg...wat te doen? (tips gevraagd) - Pagina 2 Empty Re: Iphone weg...wat te doen? (tips gevraagd)

Bericht  ExpressoB ma 25 maa 2013 - 0:52

Je kunt (tenminste bij t-mobile) je abonnement vervroegd verlengen! dan kun je nu al een nieuwe telefoon uitzoeken en betaal je rond de 65 euro (weet het niet precies meer het bedrag)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Happinaz ma 25 maa 2013 - 1:12

Parel schreef:Ooooooh happi! Hoe moet dat nou met 'ons'?
Wat zal jij je kaal voelen!

Kijk eens op marktplaats?
Of, bel je verzekering. Maak er een verhaal van dat je zoontjes hem hebben weggegooid als grapje en de kans is dik aanwezig dat je hem uit je inboedelverzekering mag halen.

Jaa...voel me een beetje 'verloren' en moet bijna huilen als ik aan mn arme vriendje denk die nu ergens zonder mij is...Cry

Verzekering... heb ik over nagedacht maar ik heb net een fikse aangifte gedaan ivm de brillen van de jongens. Ik denk eerlijk gezegd dat ik het niet vergoed ga krijgen. Maar...het is te proberen....
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happinaz ma 25 maa 2013 - 1:13

Ypie schreef:Heb je een exchange account? Zo ja, dan zul je waarschijnlijk niks aan de goedkopere smartphones hebben.

Klopt, een Exchange account!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happinaz ma 25 maa 2013 - 1:13

ExpressoB schreef:Je kunt (tenminste bij t-mobile) je abonnement vervroegd verlengen! dan kun je nu al een nieuwe telefoon uitzoeken en betaal je rond de 65 euro (weet het niet precies meer het bedrag)

Zie je inbox! Dank voor de tip.
Het is te overwegen, al zit ik dan tot 2016 aan een nieuwe telefoon vast. Dat is 2,5 jaar...zo lang doen ze het over het algemeen niet....:O
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happinaz ma 25 maa 2013 - 1:18

Paper Crown schreef:Ik heb nog wel een Blackberry Bold. Witte.

Tnx PC. Dat onthoud ik even voor als ik na woensdag aan mijn bezoek aan de winkel geen andere optie meer heb.
Ik kan namelijk écht niet met een blackberry. Wat een ondingen Rolling Eyes.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Maudy ma 25 maa 2013 - 1:29

Happinaz schreef:
Ypie schreef:Heb je een exchange account? Zo ja, dan zul je waarschijnlijk niks aan de goedkopere smartphones hebben.

Dan zou ik bij de systeembeheerder even checken of het uberhaupt met android kan. Grote bedrijven werken vaak alleen met Blackberry of Apple. Zit je bij T-mobile?
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  Paper Crown ma 25 maa 2013 - 1:29

Happinaz schreef:
Paper Crown schreef:Ik heb nog wel een Blackberry Bold. Witte.

Tnx PC. Dat onthoud ik even voor als ik na woensdag aan mijn bezoek aan de winkel geen andere optie meer heb.
Ik kan namelijk écht niet met een blackberry. Wat een ondingen Rolling Eyes.

Klopt hoor. Jammer, ik heb vorige week mijn IPhone 4 verkocht.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Happinaz ma 25 maa 2013 - 1:32

Ypie schreef:
Happinaz schreef:

Dan zou ik bij de systeembeheerder even checken of het uberhaupt met android kan. Grote bedrijven werken vaak alleen met Blackberry of Apple. Zit je bij T-mobile?

Ik zit bij T-mobile idd. Mijn werkgever werkt met KPN. Toestellen van de organisatie zijn HTC's volgens mij. Alleen heb ik daar geen recht op :-)
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush ma 25 maa 2013 - 1:47

HTC is voornamelijk Android, dus dat zit wel goed dan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Happinaz ma 25 maa 2013 - 1:58

Rush schreef:HTC is voornamelijk Android, dus dat zit wel goed dan.

Fijn!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Angela_1986 ma 25 maa 2013 - 3:55

Ik heb de Samsung Galaxy Y, die was vorig jaar toen hij net uit was €120,- dus nu wel goedkoper denk ik.

LinkedIn gebruik ik niet en agenda's synchroniseren doe ik ook niet dus ik weet niet hoe dat zit. Facebook, Whatsapp en andere apps werken prima op de Y!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Bazinga ma 25 maa 2013 - 5:33

Ik heb nog wel 's een telefoon via MP gekocht en verkocht, altijd bij dezelfde persoon. Misschien kun je dat overwegen? 't Is een handelaar, maar heel erg betrouwbaar!

http://www.marktplaats.nl/a/telecommunicatie/mobiele-telefoons-apple-iphone/m657872011-nette-apple-iphone-3g-16gb-simlockvrij-werkt-perfect.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl/a/telecommunicatie/mobiele-telefoons-samsung/m655603250-nette-samsung-galaxy-ace-all-white-simlockvrij-5mp-wifi.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Happinaz do 28 maa 2013 - 7:09

Dank voor al jullie goede adviezen!

Ik ben in de winkel geweest en ik heb vervroegd verlengd met een nieuw toestel. 'Early renewal' heet het volgens mij.
Ik heb fikse korting op m'n nieuwe toestel gekregen na een zielige blik en na het noemen van mijn achternaam voor de aanvraag (ik ben Fam. van een sportman) was hij daar nogal van onder de indruk zei hij. Daar gaf hij extra korting op zei hij. Dus ik heb inclusief boete en een nieuw toestel voor 110 euro een nieuwe IPhone.
Ik ben een gelukkige Happinaz! Laughing
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  JustMeDaan do 28 maa 2013 - 9:53

Iphone 4 of 5?
Want ik moest gewoon standaard bij een normale verlening 110 euro bijbetalen voor een 4s. Wat uiteindelijk 55 werd doordat ik mijn oude toestel ter plekke inleverde en daar 55 euro voor kreeg.

Wel fijn dat je weer een Iphone hebt. Dit is mijn eerste en ik wil niet anders meer!

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Happinaz do 28 maa 2013 - 9:57

iPhone 5. Ik moest eigenlijk rond de 150 bij betalen!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin do 28 maa 2013 - 9:58

Haha ik ken geen enkele sportman met jouw achternaam, maar dat zal wel aan mij liggen. In elk geval altijd handig om die kaart te spelen als je in nood bent Very Happy

Goed gedaan! Blij dat jij weer blij bent!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Happinaz do 28 maa 2013 - 10:01

Marin schreef:Haha ik ken geen enkele sportman met jouw achternaam, maar dat zal wel aan mij liggen. In elk geval altijd handig om die kaart te spelen als je in nood bent Very Happy

Goed gedaan! Blij dat jij weer blij bent!

Haha! Nee? Google maar eens :-).
En ik heb het niet eens expres ingezet hij vroeg ernaar toen hij mijn gegevens in de computer ging zetten....haha. Ik vond het wel grappig!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin do 28 maa 2013 - 10:04

Haha ja gevonden! Grappig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  JustMeDaan do 28 maa 2013 - 12:13

Happinaz schreef:iPhone 5. Ik moest eigenlijk rond de 150 bij betalen!

Ah oke, dat is niet erg veel dan. Hoog abonnement dan misschien?
Veel plezier ermee hoor!!

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: