Iphone weg...wat te doen? (tips gevraagd)
+10
Maudy
Parel
Saga
Paper Crown
Fortissimo
Blond
Marin
Rush
Linnie1985
Happinaz
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Iphone weg...wat te doen? (tips gevraagd)
Hallo!
Vraag mij niet hóé, maar ik ben mijn Iphone verloren gisteren. Foetsie weg. De hele boel is al geblokkeerd, ik heb al mijn wachtwoorden etc verandert en gelukkig is dat allemaal goed gegaan.
Ik heb alleen wél een telefoon nodig. Ik wil bereikbaar zijn voor mijn kids, familie en ik gebruik hem ook behoorlijk voor memo's, herinneringen, wekker, en werkagenda, gezien mijn ambulante functie.
Kortom; hij moet wel e.e.a kunnen. En ja, ik weet het, dat is een luxe probleem.
Ik ga woensdag naar de winkel. Ik zal iets anders moeten regelen, dan wel een andere telefoon dan wel een abbonnement. Voor dit laatste heb ik eigenlijk helemaal geen geld en ik heb mijn huidige telefoon nog lopen tot Oktober. Dan mag ik weer verlengen.
Ik wil dus eigenlijk kijken of ik voor relatief weinig een andere smartphone kan kopen waar dan mijn Sim kaart in kan. Voor zover mijn onderzoek reikt gaat mij dat niet lukken met een nieuwe Iphone, dat is te duur.
Ik ben Iphone minded, al 4 jaar en houd mij eigenlijk zelden bezig met andere telefoons.
Welke, wat simpelere en toch leuke, Smartphones zijn er wellicht wél te krijgen voor een kleine(re) prijs? Jullie enig idee?
Vraag mij niet hóé, maar ik ben mijn Iphone verloren gisteren. Foetsie weg. De hele boel is al geblokkeerd, ik heb al mijn wachtwoorden etc verandert en gelukkig is dat allemaal goed gegaan.
Ik heb alleen wél een telefoon nodig. Ik wil bereikbaar zijn voor mijn kids, familie en ik gebruik hem ook behoorlijk voor memo's, herinneringen, wekker, en werkagenda, gezien mijn ambulante functie.
Kortom; hij moet wel e.e.a kunnen. En ja, ik weet het, dat is een luxe probleem.
Ik ga woensdag naar de winkel. Ik zal iets anders moeten regelen, dan wel een andere telefoon dan wel een abbonnement. Voor dit laatste heb ik eigenlijk helemaal geen geld en ik heb mijn huidige telefoon nog lopen tot Oktober. Dan mag ik weer verlengen.
Ik wil dus eigenlijk kijken of ik voor relatief weinig een andere smartphone kan kopen waar dan mijn Sim kaart in kan. Voor zover mijn onderzoek reikt gaat mij dat niet lukken met een nieuwe Iphone, dat is te duur.
Ik ben Iphone minded, al 4 jaar en houd mij eigenlijk zelden bezig met andere telefoons.
Welke, wat simpelere en toch leuke, Smartphones zijn er wellicht wél te krijgen voor een kleine(re) prijs? Jullie enig idee?
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Iphone weg...wat te doen? (tips gevraagd)
Ik heb een samsung galaxy s3 mini. Koste ongeveer 300 tot 400 euro.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Tnx voor je reactie, maar dat geld heb ik niet. Niet er niet voor over, maar heb ik gewoon niet.
Ik heb een half jaar te overbruggen, dus wil er niet al te veel aan kwijt zijn.
Misschien heb ik een onmogelijke vraag hoor, dat kan. Ik ben even aan het orienteren, ga sowieso woensdag ook naar de winkel.
Ik heb een half jaar te overbruggen, dus wil er niet al te veel aan kwijt zijn.
Misschien heb ik een onmogelijke vraag hoor, dat kan. Ik ben even aan het orienteren, ga sowieso woensdag ook naar de winkel.
Happinaz- Kletskop
Die heb ik ook voor €280. Inmiddels zijn ze er ook voor €265.Linnie1985 schreef:Ik heb een samsung galaxy s3 mini. Koste ongeveer 300 tot 400 euro.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
M'n vriend heeft de Galaxy Y (ofzoiets?) als back up telefoon. Echt een klein dingetje, maar toch wel Smart genoeg. Kan je iig wel wat tijd mee overbruggen denk ik. Hij heeft 'm voor 50 euro op MP gekocht van iemand, maar in de winkel zijn ze misschien ook niet zo duur. Anders misschien kijken of je een iPhone 3GS ofzo ergens kan krijgen. Da's ook wel een stap terug, maar dan heb je iig je vertrouwde software nog én als je apps enzo weer als je gewoon inlogt met je Apple account.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Rush schreef:Die heb ik ook voor €280. Inmiddels zijn ze er ook voor €265.Linnie1985 schreef:Ik heb een samsung galaxy s3 mini. Koste ongeveer 300 tot 400 euro.
Ligt er ook aan waar je hem koopt, ik heb hem van bol.com en daar was hij wat duurder.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Die heb ik ook voor €280. Inmiddels zijn ze er ook voor €265.Linnie1985 schreef:Ik heb een samsung galaxy s3 mini. Koste ongeveer 300 tot 400 euro.
Ik schrik echt van die prijzen joh. Blijkbaar was ik naïef. Ik dacht dat er ook wel wat oudere (zeg van een jaar...) waren van rond de 100 euro?
Happinaz- Kletskop
Ja, dan kom je in de budget smartphones, zoals de Samsung Ace en Y enzo. Daar kan je niet niet zo heel veel mee, maar het is wel een smartphone.Happinaz schreef:Rush schreef:Die heb ik ook voor €280. Inmiddels zijn ze er ook voor €265.Linnie1985 schreef:Ik heb een samsung galaxy s3 mini. Koste ongeveer 300 tot 400 euro.
Ik schrik echt van die prijzen joh. Blijkbaar was ik naïef. Ik dacht dat er ook wel wat oudere (zeg van een jaar...) waren van rond de 100 euro?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, dan kom je in de budget smartphones, zoals de Samsung Ace en Y enzo. Daar kan je niet niet zo heel veel mee, maar het is wel een smartphone.Happinaz schreef:Rush schreef:Die heb ik ook voor €280. Inmiddels zijn ze er ook voor €265.Linnie1985 schreef:Ik heb een samsung galaxy s3 mini. Koste ongeveer 300 tot 400 euro.
Het belangrijkste is;
Linkedin, digitale agenda synchroniseren, openen van bestanden vanuit mail (alleen lezen) Facebook & Whatsapp. Die laatste gebruik ik nl. ook voor werkcontacten. Kunnen dat soort dingen met die budget smartphones?
Happinaz- Kletskop
Welke digitale agenda heb je? Van Apple of Google?
Marin- Lady Post-a-lot
Samsung heeft best wel veel van die budget smartphone's. Wat dacht je van een Samsung Chat? Volgens mij heb je die voor 90 euro.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Marin schreef:Welke digitale agenda heb je? Van Apple of Google?
Mijn Iphone synchroniseert met de mail & Agenda van mijn werk. En dat is outlook. Microsoft dus. Is dat antwoord op je vraag?
Happinaz- Kletskop
Blond schreef:Samsung heeft best wel veel van die budget smartphone's. Wat dacht je van een Samsung Chat? Volgens mij heb je die voor 90 euro.
Kijk, dat zijn de betere prijzen . Tnx, die ga ik straks eens googelen.
Happinaz- Kletskop
Of de Samsung Galaxy pocket:
https://www.studentmobiel.nl/samsung-galaxy-pocket (94 euro)
LG Optimus 3:
https://www.studentmobiel.nl/lg-optimus-l3 (109 euro)
Samsung Galaxy mini 2:
https://www.studentmobiel.nl/samsung-galaxy-mini-2 (121 euro)
Of even op Marktplaats kijken in je omgeving. Als het voor een half jaar is, is er vast wel iets passends te vinden.
LG Optimus 3:
Samsung Galaxy mini 2:
Of even op Marktplaats kijken in je omgeving. Als het voor een half jaar is, is er vast wel iets passends te vinden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ja hoor, dat kan daar gewoon op. Je hebt alleen niet ruimte voor 20 apps bijv.Happinaz schreef:Rush schreef:Ja, dan kom je in de budget smartphones, zoals de Samsung Ace en Y enzo. Daar kan je niet niet zo heel veel mee, maar het is wel een smartphone.Happinaz schreef:Rush schreef:Die heb ik ook voor €280. Inmiddels zijn ze er ook voor €265.Linnie1985 schreef:Ik heb een samsung galaxy s3 mini. Koste ongeveer 300 tot 400 euro.
Het belangrijkste is;
Linkedin, digitale agenda synchroniseren, openen van bestanden vanuit mail (alleen lezen) Facebook & Whatsapp. Die laatste gebruik ik nl. ook voor werkcontacten. Kunnen dat soort dingen met die budget smartphones?
Ik had er altijd Rabobank, Whatsapp, Facebook, Twitter, AccuWeather, TV-gids en NU.nl op. En dat zattie echt stampvol. Maar wat jij wilt moet geen probleem zijn. En die telefoons heb je inderdaad wel rond de €100.
Samsung Chat zou ik persoonlijk niet voor kiezen.
Rush- Lady Post-a-lot
Happinaz schreef:Marin schreef:Welke digitale agenda heb je? Van Apple of Google?
Mijn Iphone synchroniseert met de mail & Agenda van mijn werk. En dat is outlook. Microsoft dus. Is dat antwoord op je vraag?
Ah ja, nou daar weet ik dan weer niks vanaf
Maar ik heb mijn Apple agenda namelijk gesynch't met een Google agenda, dus vandaar, want dan wilde ik je de tip geven dat dat op een Android telefoon misschien ook wel kon. Maar van Outlook weet ik dan weer niks, sorry.
Marin- Lady Post-a-lot
Blond schreef:Of de Samsung Galaxy pocket:
LG Optimus 3:
Samsung Galaxy mini 2:
Dank je wel!!
Happinaz- Kletskop
Ik ook niet.Marin schreef:Happinaz schreef:Marin schreef:Welke digitale agenda heb je? Van Apple of Google?
Maar ik heb mijn Apple agenda namelijk gesynch't met een Google agenda, dus vandaar, want dan wilde ik je de tip geven dat dat op een Android telefoon misschien ook wel kon. Maar van Outlook weet ik dan weer niks, sorry.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja hoor, dat kan daar gewoon op. Je hebt alleen niet ruimte voor 20 apps bijv.Happinaz schreef:Rush schreef:Ja, dan kom je in de budget smartphones, zoals de Samsung Ace en Y enzo. Daar kan je niet niet zo heel veel mee, maar het is wel een smartphone.Happinaz schreef:Rush schreef:Die heb ik ook voor €280. Inmiddels zijn ze er ook voor €265.Linnie1985 schreef:Ik heb een samsung galaxy s3 mini. Koste ongeveer 300 tot 400 euro.
Het belangrijkste is;
Ik had er altijd Rabobank, Whatsapp, Facebook, Twitter, AccuWeather, TV-gids en NU.nl op. En dat zattie echt stampvol. Maar wat jij wilt moet geen probleem zijn. En die telefoons heb je inderdaad wel rond de €100.
Samsung Chat zou ik persoonlijk niet voor kiezen.
Super, dank je wel! Wat maakt dat je niet voor die chat zou kiezen?
Happinaz- Kletskop
Rush schreef:Ik ook niet.Marin schreef:Happinaz schreef:Marin schreef:Welke digitale agenda heb je? Van Apple of Google?
Dat vraag ik in de winkel. Daar weten ze het vast wel. Ben al blij met jullie input!
Happinaz- Kletskop
Samsung chat kon ik destijds geen apps op downloaden.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik vind de Chat enorm verouderd en mijn schoonzusje had er veel problemen mee om op WiFi te komen en apps erop te zetten. Ik zou dan gewoon voor een Y, Ace of 2mini gaan
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb nog wel een Blackberry Bold. Witte.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zie vaak foldertjes van de Kijkshop voorbij komen met veel telefoons er in, misschien kun je daar tussen kijken?
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ooooooh happi! Hoe moet dat nou met 'ons'?
Wat zal jij je kaal voelen!
Kijk eens op marktplaats?
Of, bel je verzekering. Maak er een verhaal van dat je zoontjes hem hebben weggegooid als grapje en de kans is dik aanwezig dat je hem uit je inboedelverzekering mag halen.
Wat zal jij je kaal voelen!
Kijk eens op marktplaats?
Of, bel je verzekering. Maak er een verhaal van dat je zoontjes hem hebben weggegooid als grapje en de kans is dik aanwezig dat je hem uit je inboedelverzekering mag halen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: